Er staat lopen, geen hardlopen.
hahahaha, sorry! ik kan me daar blijkbaar geen voorstelling van maken, tijdens het wandelen
Nee? Laat haar lekker zich daaraan ergeren.
Ik heb juist dat ik geniet als mijn staart zwiept tijdens het lopen. Ik heb altijd los haar omdat mijn staart nooit zit en dan eens in de 8 weken zit die staart uit het niets perfect en dan zwiept hij ook nog eens extra zonder dat ik anders loop. Helemaal genieten.
Same, love mijn zwabberende staart
Sommigen maken geen volledige staart, maar zo’n half knotje. Vaak met een gedeelte van het haar dat ze als zo’n lusje een stukje door een elastiekje trekken. Alsof je een staart maakt, maar halverwege opgeeft.
Laatst stond zo iemand voor me te dansen bij een concert en moest steeds de neiging onderdrukken om dat wiebelende lusje vast te pakken en de rest van het haar door het elastiek te trekken
Ugh, van die pick me mensen die puur vragen stellen om gezien te worden ‘maar is dat dan niet ….?’. Na al die jaren nog eczeem van.
Of hele specifieke vragen die alleen voor de vraagsteller nuttig zijn om te stellen
Buiten afhankelijk zijn van het vreselijke OV is die hele collegedynamiek een reden dat ik nooit meer kan studeren haha
En dat soort mensen houden vol met: domme vragen bestaan niet💫
Ja sorry humble brag hier maar ik moet me ook altijd meteen zo uitsloven als mensen komen borrelen of eten. En dan ben ik eerst al een eeuwigheid bezig met alle boodschappen, een klein fortuin kwijt en sta ik vervolgens de halve dag in de keuken terwijl ik van binnen 20x sta te vloeken waaaaarom doe ik dit. Was laatst bij een vriendin borrelen en eten en die had gewoon een schaaltje chips, een punt brie en een ander kaasje op een plank gelegd met wat toastjes en daarna verse afbakpizza’s en dan denk ik ja dit is eigenlijk net zo prima en kost zoveel minder tijd en moeite.
Ja maar als ik dit doe dan voel ik me echt een slechte gastvrouw en zit ik continu aan tafel in mijn hoofd te bedenken wat beter had gekund en wat ze wel niet van me zullen denken
Ik was laatst vergeten dat er mensen kwamen. Toen heb ik uit wanhoop snel maar wat kaastengels en toastjes uit de kelder gepakt. Daarna bedacht ik me, oja ik heb nog bitterballen en zo’n snackmix in de vriezer. Dat ging allemaal heel snel op haha maar ik voelde me echt een sukkel. Dit was gelukkig niet om te eten maar ik vind het zelf altijd zo skeer als iemand alleen een schaaltje chips er neer zet. Maar zelfs dat had ik niet in huis.
Oh en aanvullend bij boekpresentaties/boekenevents altijd de mensen die ook schrijven (maar nog niet uitgegeven zijn) en eigenlijk geen vraag daarover willen stellen maar openlijk solliciteren naar een gesprek bij de aanwezige redacteur oid.
Klinkt misschien erg schattig maar na 3 ofzo heb ik t ook wel gehoord en het is echt alllltijd.
Ja herkenbaar. Eten is eten maar ik moet het meteen weer zo uitgebreid doen met te weinig tijd. Terwijl ik het ook heel leuk vind, maar wel als ik gewoon lekker veel tijd heb.
Wat maken jullie dan allemaal als er mensen komen borrelen? Ik vind afbakpizza’s in de oven gooien al veel moeite
Sowieso vond ik boekpresentaties echt de meest underwhelming evenementen die er zijn. Ze zijn altijd van 5 tot 7, iedereen behalve de auteur staat heel duidelijk uit te stralen dat ze liever ergens anders zouden willen zijn en om kwart over 6 beginnen mensen hun jas te pakken. Ik weet nog dat ik dat echt de grootste deceptie van mijn stagetijd vond.
Wat ben ik blij dat dit nooit onderdeel is geweest van mijn stages haha
Klinkt namelijk doodvermoeiend zelfs als er aansluitend een borrel is
Bopla’s op een keukendeurtje.
Iemand die bij de kapper d’r man en dr twee kleine kinderen meeneemt? Kan die vent niet ff wat gaan doen met die kinderen? Die vrouw loopt ook steeds alsnog half te zorgen voor de kinderen tijdens het knippen terwijl die man een croissantje zit te eten??
Klinkt alsof er weer een vader in het wild is gespot die op zijn eigen kinderen past ipv gewoon aan het opvoeden is.