Waar erger je je aan? #19

Melkbad fotoshoot

Samenvatting

IMG_5006

29 likes

Dit voelt illegaal

1 like

heb net een huis gekocht samen met mijn vriend en ik word echt agressief van hoe vaak hij alleen gebeld wordt over zaken, hoe vaak zijn naam alleen op documenten staat

ik regel hiervan verdomme de meeste dingen

ben ook heel petty overal boos achteraan aan het bellen en boze mails aan het sturen

kutwereld

58 likes

Helaas heel herkenbaar, ik heb mijzelf hier ook zoooo aan geërgerd.

6 likes

He wat raar. Ik kreeg juist alles omdat ik de oudste ben. Alleen het koopcontract zelf zit nog wat ouderwets inelkaar.

2 likes

Super goed dat je er achteraan gaat en het hopelijk beter maakt voor de vrouwen na jou.

De wereld is nog zo op de man gericht. Toen mijn man en ik een gezamenlijke rekening openden kwam zijn naam ook als eerste. Werd niet naar onze evt voorkeur gevraagd, mijn achternaam is eerder in het alfabet, maar nee gewoon huppakee eerst de naam van de man.

4 likes

Ik blijf maar mails krijgen van een uitgever of ik geen prints van m’n wetenschappelijk artikel bij ze wil bestellen. Waarom zou ik in vredesnaam 300 euro willen betalen om wat simpele A4’tjes te ontvangen?? Zijn er serieus mensen die dit doen??

2 likes

Ik zag laatst bij een collega het wel op z’n bureau liggen van z’n nieuwste paper dus toch iemand die het doet.

1 like

Oh wauw! Waren dat er ook 100? Dat is in wat ik aangeboden kreeg het minimale aantal! :clown_face:

1 like

Haha nee het was er maar eentje, misschien had hij de rest al uitgedeeld. :skull:

2 likes

Dit!

Op de hypotheek moest ik bovenaan staan omdat ik zogezegd kostwinnaar ben. Dat ging vaak fout.

2 likes

Even ‘jammere cadeautjes’ in de gaten houden.

1 like

Ik heb dit juist andersom. Ze vergeten mijn vriend vaak mee te nemen in de mail en als ze mij telefonisch niet kunnen bereiken proberen ze hem niet eens te bellen. Echt jemig, we doen dit met zn tweeën. Ik bel nu dus alleen terug als we met zijn tweeën zijn zodat ze ons allebei aan de lijn hebben.

1 like

Vind dat laatste ook wel beetje overdreven, jullie kunnen toch prima op elkaar vertrouwen om dingen ook individueel te regelen/ dan wel daarna met elkaar te bespreken? Behoudens uitzonderingen uiteraard.

27 likes

Ja natuurlijk en dat gebeurt ook wel maar als we allebei thuis zijn doe ik het wel zo

2 likes

Praten jullie dan allebei om en om? :laughing:

3 likes

Vind het ook altijd handig dat ik niet het hele gesprek hoef te herkauwen naar mijn man. En hij heeft altijd vragen waar ik niet aan denk. Dus dan kan die ze gelijk stellen.

2 likes

Waarom zijn alle leuke jurken met pofmouwen? Het staat mij echt niet.

Heeft iemand een keer van pofmouwen normale mouwen gemaakt zelf of door een kleermaker?

5 likes

Ik heb het bij een blouse een keer laten doen, dat is nu wijde mouw geworden en staat me een stuk mooier nu

4 likes

Oh ja ik heb dus alleen een huisje gekocht en hoevaak ik niet met jullie wordt aangesproken of “dan kun je thuis nog overleggen”. Met wie? Met de muren? :joy:
Ik reageer daar verder niet op hoor meestal, maar valt wel op

9 likes