Waar erger je je aan? #19

Een collega vertelde mij dat ze vaak na vakantie op een donderdag weer begint want dan weet ze ik hoef maar twee dagen en dan weer weekend. Vond dat wel een hele goede tip.

3 likes

Jaa met mijn eigen geplande vakanties doe ik dat eigenlijk ook vaak zo, ook omdat het doordeweeks vaak goedkoper is om bijvoorbeeld ergens in te checken. Maar ik had nu geen keus. Enige voordeel is dat de week één dag korter is.

2 likes

Maar dit!!! Ik ben zoveel interessante nieuwe dingen aan het doen in mn leven maar dan wil 1 vriendin ALTIJD per se (en bijna alleen maar) weten wie ik atm neuk ugh

5 likes

Ik zie zo tegen de komende paar dagen op, ik heb morgen een begrafenis die wel echt verdrietig is, dan is het ook nog op een plek waar ik niet zo makkelijk kom dus dingen regelen, ik heb deze weken heel veel drukte en gezeik op mijn werk, er zijn allemaal onhandige dingen in mijn agenda met allemaal gedoe met de woningbouw die uitgerekend nu moeten, EN ik verwacht elk moment mijn menstruatie en kon vandaag ivm Bevrijdingsdag ook mijn pijnstilling niet bij de apotheek halen die ik uiteraard niet op tijd had aangevraagd.

Gvd man mijn nek zit helemaal op slot van alle stress en gedoe laat me met rust

8 likes

Jeetje. En alsof je het ook moét delen? Misschien wil je het ook wel lekker voor jezelf houden.

Ik stop elke keer iets in mijn noedelsoep waar ik enorme maagpijn van krijg, maar ik maak het één keer in de maand ofzo dus ik vergeet steeds om te elimineren wat het is. Dus nu zit ik weer met maagpijn me een potje ellendig te voelen. Ik kan er ook niks aan doen, geen enkele houding biedt enige vorm van verlichting.

Het was heel lekker maar dit was het niet waard.

2 likes

Ik heb een sneetje in mn teen, precies tussen teen en voet. Het is zo irritant, je voelt het continu en ik heb geen idee hoe dit er ineens gekomen is of wat ik eraan kan doen. Behalve steeds voelen en ergeren dan

2 likes

Is het geen zwemmerseczeem? Of jeukt het niet?

2 likes

Ik wil eten bestellen en mijn vriend is niet thuis maar wil wel dat mijn vriend het betaald (ik zeg het maar meteen). Maar hij pakt het niet echt op en zegt ‘er ligt nog pasta in de koelkast’

??? En daarna ‘ik had pizzas gekocht bij de Lidl’

Ja sorry. Ik wil sushi dus deze Italiaanse weken van de lidl heb ik dus helemaal niks aan.

7 likes

Altijd als ik naar de kapper ben geweest ben ik een soort van onzeker erover ofzo. Tis heel goed geknipt maar mn hoofd gaat dan helemaal malen of de lagen niet te kort zijn en of t wel recht is enzo. Zo dom ik haat mezelf dan echt want t zit gewoon goed.

7 likes

Weet ik niet?

Het jeukt niet, het is echt een sneetje wat pijn doet volgens mij maar zon rare rotplek.

2 likes

Toen ik dat had jeukte dat ook niet, ik had wel dat soort kloofjes

1 like

Heb even thuisarts geraadpleegd maar denk idd dat dit het is. Wat gek dat het zo ineens kan komen. Nja dat wordt smeren!

1 like

Kindje maakt het helemaal af :face_vomiting:
No pressure hĂš

Ik heb zelf een kind en kots van dat soort uitspraken.

5 likes

Zeg dat!

En als je er eentje hebt wordt er jaren gejengeld dat er nog eentje bij moet

4 likes

Ohh mijn vader is inmiddels een 70’er en zei ook altijd “bereid je maar voor want dit gaat je hele leven zo door.” Bij hem nu met kleinkinderen

1 like

Pffff irritant zeg
Waar bemoeien mensen zich mee

1 like

Volgens mij is het krijgen van kinderen vaak juist de reden dat mensen van elkaar scheiden/ uit elkaar gaan, dus best ironisch dat er wordt gezegd dat het krijgen van kinderen je relatie, leven, bestaan of wat mensen er ook van maken helemaal afmaakt? Ik heb dan wel een kind, maar dat is voldoende. Zowel mijn man als ik hadden al bepaald dat we maximaal 1 kind zouden nemen als er al een kind zou komen (je weet maar nooit), maar al na een paar maanden komen de vragen, wanneer komt de volgende? Nou, niet! Vind het echt bijzonder dat mensen meningen over de leefstijl van anderen vormen en die vervolgens uiten ook! Geen kinderen of te weinig kinderen is niet goed, maar als je teveel kinderen krijgt, krijg je ook commentaar
 nou, doe lekker waar jezelf gelukkig van wordt!!

6 likes

Jup, is hier ook al het geval.
Laatst vierden we onze trouwdag en een vriend van mijn man appte: gefeliciteerd! Maak er met z’n drietjes een leuke dag van
binnenkort met z’n vieren? En dan knipoogsmiley etc.
Eeh nee.

1 like

Dit is zo irritant ja! Bij elke nieuwe stap moeten er meteen vragen gesteld worden over een eventueel volgende stap. Ben je vrijgezel krijg je vragen, ben je aan daten gaan ze vragen of je al officieel bent, ben je net officieel (haat aan dat woord trouwens) dan komen de vragen wanneer je gaat samenwonen en zo maar door. Alsof er niks anders is om over te praten. Laat mensen lekker alles op hun eigen manier en tempo doen. Zo vermoeiend elke keer weer.

Toen mijn man en ik ons huis kochten was het ook meteen zo lekker veel slaapkamers, kunnen veel kindjes komen dan. Nou ik weet die kamers ook prima te vullen zonder kinderen hoor. En ja nu komt er een kind aan en ik ben net op de helft van mn zwangerschap en mensen vragen alweer hoeveel we er willen. Nou laat ik eerst deze er maar eens uit krijgen.

2 likes