Waar erger je je aan? #19

Zaterdag is vast niet zijn papa-dag dus dan gaat dat niet hè

11 likes

De kapper heeft net een hairspray in mn haar gedaan die ZO lekker ruikt. Ik wil hier een parfum van maar dat bestaat natuurlijk weer niet. Ga ik nu een hairspray kopen om lekker te ruiken? :joy:

2 likes

Welke is het?

1 like

De eigen lijn van Cosmo.

3 likes

Ja doen! Juist lekker als je haar goed ruikt toch? Vind ik vaak nog lekkerder dan zo een zwaar parfum als ik iemand knuffel of er een windvlaag komt haha

4 likes

Ik zou wel even kijken of je kan testen of hij niet vervelend voelt op je huid. Ik heb zelf meerdere haarparfums die ik ook gebruik als bodyspray maar dat is net weer wat anders.

3 likes

Soms snap ik klanten echt niet meer. Vandaag een man aan de balie gehad die al meerdere keren niet op is komen dagen voor een afspraak, ook niet even afbellen ofzo, die wou weer een afspraak maken. Hij werd helemaal boos toen ik zei dat ie best een nieuwe afspraak mocht maken maar dan wel echt moet komen opdagen. Ik weet het niet hoor, bij de tandarts en huisarts kom je toch ook gewoon op de afspraak of bel je af? Waarom dan niet bij de opticien? Er wordt tijd voor je gereserveerd.

13 likes

Ik had een boek getipt gekregen over iets van autismespecifieke problemen. Eén van de eerste generische voorbeelden is van iemand die alle busroosters van buiten leert dus natuurlijk bevragen de collega’s deze persoon als ze een reis plannen, dat is die persoon zijn autistische superkracht natuurlijk!!!

3 likes

Mijn nachtmerrie

6 likes

Wat is de titel van dat boek?

3 likes

Wat staaaaat hier

12 likes

Is het fictie toevallig?

5 likes

Het niveau hier is echt treurig tegenwoordig.

@Schaakmat meer rust en minder stress bij autisme, was een wilde koop haha. Ik ben ook een boek over seksualiteit bij autisme aan het lezen nu dat wel goed geschreven is.

Okee?? Ik begrijp gewoon echt niet wat er staat, je kunt het ook uitleggen?

Ik lees een boek over autisme
Het boek begint met een stereotypering
Dit ergert mij

2 likes

Als je buisroosters vervangt door busroosters is het al een stuk logischer

19 likes

Oh die typfout had ik niet gezien

2 likes

dat was inderdaad het woord waar ik ook over struikelde en ik kwam er tot jouw post gewoon niet op wat er bedoeld werd, ook al was het maar 1 letter :sweat_smile:

11 likes

Zover was ik. Maar het stuk daarna is echt niet te volgen.

Edit: ah, busroosters. Nu kan ik er chocola van maken hahaha.

5 likes

Ja ik denk ook altijd in mezelf van ik moet er wel wat werk van maken, dat is leuk. En ik vind het eindresultaat dan ook leuk, dat er een hele tafel met huisgemaakte hapjes is en lekker eten. Maar eigenlijk vind ik het proces (boodschappen, eten maken en keuken opruimen enzo) helemaal niet leuk. En ik stel dus eigenlijk hogere eisen aan mezelf dan aan anderen want ik vond dit dus helemaal prima en ik dacht ook ja zo is het eigenlijk ook helemaal niet zo ingewikkeld om iets te hosten terwijl het mij altijd een halve dag kost. Wie is er hier nu eigenlijk de echte winnaar dan haha.

4 likes