hahaha ik dacht dat een buis een soort metro was in het vlaams
na die gekwetste hond kijk ik nergens meer van op
hahaha ik dacht dat een buis een soort metro was in het vlaams
na die gekwetste hond kijk ik nergens meer van op
Mag ik hier de titel van?
Google die alles op hun website wil tonen in hun app. En dan sturen ze je door, kom je in de Apple store en moet je bijwerken en dan ben je alles weer kwijt wat je had ingetypt. En dit 10x per dag.
Of je moet inloggen op je Google account of elke keer je locatie toestaan.
Helemaal krankjorum word ik ervan.
Zo gaat het ook ongeveer met insta. Dan wil je het via de app openen, gaat-ie naar de Apple Store en daarna heb je alsnog niks.
Autisme en seksualiteit, Mensen aan het woord!
Ik ben wel nog niet ver, heb iets van een halfuurtje gelezen maar vond het wel interessant, hopelijk hebben de latere stukken wel wat meer diepgang.
Sinds je blikjes ook kan inleveren is het altijd zo goor bij de automaten. Heel die vloer vies plakkerig en ik laat altijd iets uit mn klauwen vallen dus dan moet ik het weer van die gore vloer pakken
Ook je schoenen die helemaal zo vies gaan plakken brrrrr
Ik voel me een beetje een zeikerd maar ik was ergens een gebakje eten en die was nog stijf bevroren, toen heb ik een andere uitgezocht en moest ik beide gebakjes betalen. Ik had nul energie voor een discussie en ik kan het ook wel betalen maar ik dacht echt wat stom ik kan hier toch niks aan doen verder.
Dat is toch ook echt mega stom en onvriendelijk.
Ja ik zei iets als Oh staan beide gebakjes op de rekening en toen was het âJaâ Erg klantvriendelijk vond ik het allemaal niet eigenlijk
Nou dat vind ik echt niet zeikerig van jou, maar meer dan terecht. Wat asociaal dat jij dan voor 2 gebakjes moet betalen zeg!
Dit soort dingen zijn echt een goede reden om een slechte review achter te laten als je het mij vraagt. Sowieso vind ik het raar dat je bevroren taartjes serveert maar dan nog moeilijk doen ook als iemand er wat van zegt
Ik moet best wel wennen aan de nieuwe sterkte van mijn bril.
Zo kut is dat. Ik had een keer een kipsaté met het vegan logo erachter besteld. Toen had ik de helft al op en kwam ik erachter dat het kip was ipv vegan. Toen heb ik na lang zeuren 50% korting op het gerecht gehad. Vond dat echt zo karig en stom. Gewoon compleet voorbijgaan aan de vervelende ervaring die ik had.
Oh joh dat meen je dat vind ik helemaal schandalig
Ik heb een vroegere vriendin op insta en soms kletsen we daar wel eens. En elke keer vraagt ze âhoe is het in de liefde?â Ik antwoordde âoh zoals ik de vorige keer al zei: ik ben daar totaal niet mee bezigâ. Zegt ze âja maar het kan onverwachts komenâ dus ik weer âja maar als ik zeg dat ik er niet mee bezig ben bedoel ik ook dat er meer is dan praten of er wel of geen man in mân leven isâ
Ik vind dat zĂł irritant er is toch veel meer dan dat?
En ik was een paar maanden geleden uit met 2 vriendinnen, had er zin in, gewoon een avondje lekker dansen met mijn vriendinnen. Wees een vriendin een echt middelmatige Jeroen aan (die dus absoluut mijn type niet is?!) âis dat niet wat voor je!â
Ten eerste heb ik zelf ogen en hoef je echt geen mannen voor me aan te wijzen. En wat iemand een leuke man vindt is zo persoonlijk, en waarom moet het steeds daarom draaien? Oh en een andere vriendin stuurde een link door van een man uit Nederland op TikTok, dat dat wel een leuke man voor mij was. Wat moet ik daarmee?
Oh hoe langer ik aan het typen ben hoe geĂŻrriteerder ik raak
Heeel herkenbaar. Ik heb gewoon ook geen behoefte aan een relatie. En altijd moeten mensen daar wat van vinden. Maar waarom dan niet? Maar, maar, maar, maar etc.
Of ben je dan van de vrouwen?
Uhm nee, maar als ik dat wel zou zijn, wat gaat jou dat dan aan?
Hetzelfde met kinderen willen. Ooooh dat is ook al helemaal niet te begrijpen door sommige.
Zei ik laatst ook tegen een vriendin en toen bleeeeeef ze maar doorgaan over apps en wanneer ik dat wel wilde.
Laat me lekker met rust en ga zelf op die apps zitten joh, ik zeg toch ik heb geen interesse, hoezo is dat zoân lastig concept? Ik ben echt niet op zoek naar enig soort man, geloof me gewoon.
Ik was laatst een avondje uit, en een bekende - hoe goed bedoelt ook - wilde ook daarover hebben en zei vervolgens 100x dat er niks mis met mij was.
Ik heb hem maar in de waan gelaten van ooh thank you very much! Maar zat er ook echt niet op te wachten, alsof het daarom draait inderdaad. Ben heel gelukkig alleen.
Hij vroeg ook nog of ik lgbt+ of hetero was, alsof dat iets uit moet maken.
Nog een ergernis en dan houd ik op. Maar ik mis ook een beetje aansluiting ofzo bij mijn vrienden. Het gaat of steeds over babyâs, huizen kopen, trouwen en dat soort dingen. Of als ik afspreek krijg ik partner en kind erbij.
Ja ben allemaal heel blij voor ze hoor, ik gun ze de wereld. Maar gevoel dat ze op dit moment niet zo goed bij mijn behoefte passen ofzo? Ik heb best wel wat vrienden, maar het voelt steeds oppervlakkiger en voel me daardoor best eenzaam.
Mijn vriend en ik hebben een liedje wat we zingen voor onze puppy als ze heeft gepoept op het grasmatje/hondentoilet. En nu zingt mijn vriend dat liedje iedere keer verkeerd, waardoor ik laatst bijna was vergeten hoe het liedje ĂŒberhaupt ook alweer ging. Zit ik me echt aan te ergeren haha. En ik heb het al een paar keer tegen hem gezegd maar hij blijft het verkeerd doen