dat is echt het slechtste idee ooit, koop dan iig een kappersschaar
En daarna alsnog 40 euro kwijt zijn en met een bob zitten? ![]()
Het is zo duur dus ik wil niet alleen ahahahaahaha
Is het een vpay kaart?
Ah ja herkenbaar, ik heb woensdag ook een afspraak bij de tandarts voor een soort intake om deze reden. Maar ik vind het wel echt een moeilijke afweging of ik het moet doen eerlijk gezegd. Zo storend vind ik het ook weer niet en 3000 euro kan ik ook echt wel aan andere nuttige dingen uitgeven ![]()
Ik zou gewoon vrijblijvend naar een orthodontist gaan voor een prijsopgaaf. Ik had ook een scheve voortand en was met een paar honderd euro en 6 weken aan bitjes al klaar.
Ik heb dat echt nog nooit gehad
Ja VPay en Maestro zijn in het buitenland minder geaccepteerd dan Visa en Mastercard, zie dat ASN de betaalpassen die vervallen automatisch met Visa en Mastercard Debit vervangt, die geven sowieso geen probleem.
Sowieso dat dit soort problemen niet afhankelijk zijn van de bank (iig binnen Europa) maar het betaalcircuit, vind het een jammerlijke reden om bij een bank die qua normen en waarden niet bij je past te blijven!
Slotjes is sowieso ook wel goedkoper maar daar moet je wel zin in hebben
Ik was vandaag in de stad en moest plassen, dus wilde bij de bijenkorf. Was echt mega goor, dus ik dacht oke ik ga wel squatten. Maar ik doe dat normaal nooit en heb me hier echt op verkeken. Moest halvewege afknijpen omdat mn benen zuur waren ![]()
Oh echt? Had dat nog een speciale naam waar ik naar kan vragen?
Huh je kan toch prima ergens anders je lopende rekening hebben?
Edit: oh je krijgt korting lees ik
Soms lijkt opruimen echt geen effect te hebben
Nee! Ze hebben foto’s gemaakt en daarop een behandelplan gemaakt met prijsopgaaf.
Aan de deurkruk hangen helpt ook. ![]()
Hahahahaha goede tip!!!
Mensen die in (familie)groepsapps elke dag een update/fotoserie van hun wekenlange vakantie sturen. Pleaaaase being me back naar de tijd dat mensen een telefooncel moesten zoeken om je te bereiken en je achteraf gewoon 1x een diashow of fotoboek hoefde te bekijken.
De feit dat Barista alpro coconut overal uitverkocht is door die stomme matcha tiktok trend. Ik drink geen eens matcha 🫠
Of dat je na de vakantie in een keer hun hele fotoalbum ging kijken op facebook
Dat de olympische spelen maar zo weinig is. Had daar echt zin in maar duurt nog zo lang