Dan zeg je, ik zie jullie op de locatie!
Ik ben nooit te beroerd om iemand op te halen maar als alles van 1 kant komt is het wel een keer mooi geweest

Dan zeg je, ik zie jullie op de locatie!
Ik ben nooit te beroerd om iemand op te halen maar als alles van 1 kant komt is het wel een keer mooi geweest
Ergens heengaan geeft zoveel gedoe altijd idd. Ik doe zelf alles met het ov en vind dat juist heerlijk. Maar anderen hebben daar blijkbaar problemen mee? En dan komen ze met plekken waar ze dan af willen spreken en vanaf daar kan ik dan meerijden. Maar die plekken zijn voor mij juist meer omreizen en echt onlogisch. En dan blijven zeuren als ik aangeef met het ov te gaan 
Of naar veel plekken niet willen, want ja parkeren is daar lastig. Terwijl diegene in een halfuurtje er met de bus of trein kan zijn. Maar alles moet blijkbaar met de auto.
Dat ik de top 2000 opzet om lekker dramatisch naar buiten te staren in de bus, maar dat er dan een kapotsaai instrumentaal nummer van 20 minuten opstaat.
Oh goed zo! Tuurlijk luisteren ze niet want ze zijn gewend dat je je laat overhalen (ik herken je verhaal  ). Gewoon volhouden en dan krijgen ze in de gaten dat je serieus bent en goh dan hebben ze opeens wel zelf vervoer, let maar op
). Gewoon volhouden en dan krijgen ze in de gaten dat je serieus bent en goh dan hebben ze opeens wel zelf vervoer, let maar op
Dit is wat mij betreft ook echt de Top2000 in een notendop 

Zit in een airbnb en de verwarming kan niet uit in het slaapgedeelte en het was net al 19 graden binnen. Nu maar de thermostaat op 12 gezet en de deur en ramen open in de hoop dat het nog goed afkoelt. Ik wil gewoon slapen in een vrieskist en niet in een subtropisch paradijs.
Oh dat is zo naar! Ik kan ook echt niet slapen in een ruimte waar de verwarming aan staat. Hier staat altijd een raam open en de verwarming op de bovenverdieping is alleen aan geweest toen kind pas geboren was 7 jaar geleden 
Hier ook haha. Mijn slaapkamer moet echt koud zijn. Geen verwarming, geen elektrische deken etc
De Klarna advertenties/advertorials in podcasts vind ik echt tenenkrommend. En met name de âargumentenâ die ze benoemen.
Zoals een influencer die deze maand hoogstwaarschijnlijk bakken met geld binnenhengelt maar toch blij is met âachteraf betalenâ omdat ze haar kerstcadeaubudget al had overschreden.
Of - en dit vond ik eigenlijk veel erger - een podcast (waarin 1 van de 2 schrijfster is met o.a. een column in de NRC, je denkt toch dat je dan een beetje kan nadenken) waar beargumenteerd wordt dat Klarna zo handig is als je bang bent dat je kado er niet op tijd is. Want dan kun je hetzelfde cadeau gewoon op meerdere plekken bestellen zodat een van de pakketjes vast wel op tijd is. En de rest kan je dan vervolgens âgewoonâ retourneren, want je hebt er toch niet voor betaald.
Herkenbaar! Ik ga zelf ook altijd met ov, ik heb ook geen auto. Ik had laatst met een vriendin afgesproken op een plek waar zij makkelijk met ov kon komen en ook tot laat terug en ik lopend of met ov. Kwam ze met de taxi en op de terugweg ging ze ook met de taxi want ov was zoveel gedoe  Zij is altijd degene die perse met de auto moet. Ze is dan wel weer een type die omrijdt om mij thuis te brengen.
 Zij is altijd degene die perse met de auto moet. Ze is dan wel weer een type die omrijdt om mij thuis te brengen.
Ik zou me echt niet over de prijs van een taxi heen kunnen zetten.
Nee ik ook niet. Vanaf haar huis naar de locatie was het zeker âŹ25-âŹ30 enkele rit. Terwijl het met ov echt max âŹ6-8 retour is.
Ik woon absoluut niet in een onveilig dorp/stad maar ik wil savonds alleen op stap met de auto omdat ik me met het openbaar vervoer niet veilig voel. En dan zit ik gewoon niet lekker omdat ik dan persé om een normale tijd naar huis wil.
Ze zouden overal kosten moeten rekenen voor retourneren. Gebeurt al meer dan vroeger maar echt, als ik een webwinkel zou zijn zou ik het echt niet gratis houden.
Dat de voorste plukken van mijn haar de hele tijd tussen de scharniertjes van de poten van mijn bril blijven zitten. Dan hangt er een lok haar voor mijn gezicht die ik dan wegveeg, en dan breek ik meteen allemaal haren af omdat ze vastzitten in mijn bril. Mega irritant (en ook pijnlijk want het trekt ook aan mijn hoofdhuid).
Niet echt  als het hier ochtend is is het daar avond. Gelukkig ga ik volgende week op vakantie dan heb ik zelf ook afleiding.
 als het hier ochtend is is het daar avond. Gelukkig ga ik volgende week op vakantie dan heb ik zelf ook afleiding.
Ja die laatste heb ik ook gehoord in de shitshow. Wat done teaf ben je dan he jezus zeg
Done teaf hahah

ja woord van t jaar
 ja woord van t jaar
Waar is die fucking zon! Ik zie afgelopen weken op social media vaker de zon schijnen en hier lijkt hij nooit te schijnen! Ik ben er klaar mee!