Waar erger je je aan? #19

Als mensen een te warme hap eten in hun mond hebben en dan met de hap in hun mond soort van proberen te blazen :sob:

(Overigens heb ik hier ook geen oplossing voor, behalve eerst blazen voor het in je mond te stoppen, maar word hier helemaal onpasselijk van haha)

7 likes

Dit idee:

17353879759301955310971974938921

11 likes

Haha ja dat idd, ugh

4 likes

Dat ik menstrueer en een schimmelinfectie tegelijk heb. Fuck you, baarmoeder en vagina :sob:

2 likes

Ze zijn hier al lekker aan het knallen in de wijk en de buurhond die altijd in de tuin zit blaft zich een ongeluk. Kan het arme beest ook niks aan doen, maar het wordt ondertussen wel irritant. Haal dat beest binnen.

1 like

Jeeeez wat heeft YT lange advertenties de laatste tijd. Zullen de feestdagen wel zijn? Ik had net een advertentie van meer dan 2 (!!) minuten die ik niet kon wegklikken. :unamused:

3 likes

Dat hier de hele godganse dag darten aan staat,

4 likes

Ooooh zo irritant hè!! Bij mij thuis ook als mn man de kans krijgt.

Nu 5 dagen weg zonder Viaplay, dus heb ff rust

Vind het sowieso zielig dat een hondje de hele dag buiten is. Of het moet een husky of andere sneeuwhond zijn. Die bloeien nu natuurlijk helemaal op.

3 likes

Oh man een paar weken terug ging ik wat doen met een groepje vriendinnen, maar het was allemaal gedoe met wie zou rijden en toen reed ik uiteindelijk zelf (en heb ik nog iemand opgehaald) omdat ze geen 20 minuten wilden om rijden om mij op te halen. (Allerlei context die natuurlijk mist, maar we wonen in dezelfde stad en bij de meeste dingen rijd ik en haal ik mensen op).
Mn ergernis: nu gaan we weer wat doen met het groepje en het is weer precies hetzelfde geintje. Niemand wil rijden, of ik kan rijden en mensen ophalen. Zuuucht

Het is gewoon irritant dat het iedere keer gedoe moet zijn?

2 likes

En als je zegt dat je ook niet kan rijden? Wordt er dan uiteindelijk gewoon niet afgesproken?

3 likes

Dan zeg je, ik zie jullie op de locatie!

Ik ben nooit te beroerd om iemand op te halen maar als alles van 1 kant komt is het wel een keer mooi geweest

38 likes

Ergens heengaan geeft zoveel gedoe altijd idd. Ik doe zelf alles met het ov en vind dat juist heerlijk. Maar anderen hebben daar blijkbaar problemen mee? En dan komen ze met plekken waar ze dan af willen spreken en vanaf daar kan ik dan meerijden. Maar die plekken zijn voor mij juist meer omreizen en echt onlogisch. En dan blijven zeuren als ik aangeef met het ov te gaan :joy:
Of naar veel plekken niet willen, want ja parkeren is daar lastig. Terwijl diegene in een halfuurtje er met de bus of trein kan zijn. Maar alles moet blijkbaar met de auto.

6 likes

Dat heb ik inderdaad gedaan! De vorige keer heb ik alleen iemand met ov problemen opgehaald.
Ik denk dat ik gewoon te snel toe gaf altijd, en deze vriendinnen (eentje specifiek) luisteren niet naar mn (nieuw gevonden) nee. Dat vind ik moeilijk - normaal zien we elkaar amper en valt het me minder op, maar de laatste tijd wel weer vaker en nu vallen die patronen me op. Nu ik mn grenzen aangeef is het vaak geemmer.

@Sazie snap ik! In dit geval is OV geen optie want dat gaat niet tot die locatie (en vaker niet, want er gaan alleen bussen naar waar ik woon), dus het is vaak de auto! Ik mis hier echt vaak een treinstation haha

2 likes

Dat ik de top 2000 opzet om lekker dramatisch naar buiten te staren in de bus, maar dat er dan een kapotsaai instrumentaal nummer van 20 minuten opstaat.

20 likes

Oh goed zo! Tuurlijk luisteren ze niet want ze zijn gewend dat je je laat overhalen (ik herken je verhaal :grimacing:). Gewoon volhouden en dan krijgen ze in de gaten dat je serieus bent en goh dan hebben ze opeens wel zelf vervoer, let maar op

5 likes

Dit is wat mij betreft ook echt de Top2000 in een notendop :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:

10 likes

Zit in een airbnb en de verwarming kan niet uit in het slaapgedeelte en het was net al 19 graden binnen. Nu maar de thermostaat op 12 gezet en de deur en ramen open in de hoop dat het nog goed afkoelt. Ik wil gewoon slapen in een vrieskist en niet in een subtropisch paradijs.

11 likes

Oh dat is zo naar! Ik kan ook echt niet slapen in een ruimte waar de verwarming aan staat. Hier staat altijd een raam open en de verwarming op de bovenverdieping is alleen aan geweest toen kind pas geboren was 7 jaar geleden :joy:

2 likes

Hier ook haha. Mijn slaapkamer moet echt koud zijn. Geen verwarming, geen elektrische deken etc

4 likes