Waar erger je je aan? #19

Huh dat is toch juist heel normaal en niet gek?

11 likes

Dat is toch juist niet gek? Want je hebt een relatie dus je hoeft niet meer de aandacht en te daten?

10 likes

Misschien niet, maar mijn ervaring is dat ik in vorige relaties nog heel erg bezig was om mezelf te kleden/gedragen op een manier waarvan ik dacht dat mijn partner op dat moment dat aantrekkelijk zou vinden. Beetje Cool Girl vibes. En nu heb ik dat helemaal niet meer.

5 likes

Ja dat is wel een goed idee! Wordt inmiddels wel erg kortdag, maar ga het in elk geval voorstellen

2 likes

hmm nee niet echt sorry! heb vgm wel wat boeken in mn goodreads maar niet gelezen. misschien staat er wat in het feminisme topic?

1 like

Dan heb je nu wss een gezonde en goeie relatie, mooi toch?

5 likes

Deze Fransman kent vrouwen. En verteld hilarisch over het daten van vrouwen die al lang single zijn. En hij is spot on. Verbaasde me dat ie nog niet gedeeld was dus bij deze: Filmpie

7 likes

Dit is precies de reden dat ik het forum nog niet heb verlaten, oneindig veel waardering + liefde voor jou

12 likes

Dat mijn fiets is weggehaald op het station (hoop door de gemeente, want was echt leeg net). Hij stond gewoon op een plek waar hij mocht staan. Maar op de website waar ze de weggehaalde fietsen plaatsen staat nog niets. :rage:

4 likes

:pleading_face: terug naar jou!! <333

4 likes

Haha shiiiiit. Ik herken dit iets te veel.

1 like

Ik heb een collega die echt heel vaak haar huis opruimt en dan echt teringzooi meeneemt naar ons kantoor en dat daar dan legt en dan ā€˜mogen’ wij dat dan meenemen??? Echt van die random troepjes zoals frisbees en knuffeltjes?

Ons kantoor is al een teringzooi en stel je voor we zouden dat allemaal doen.

En tevens ben ik ongesteld en echt mega chagrijnig :sob:

18 likes

Doet me denken aan mijn collega die vorig jaar tijdens haar nesteldrang met allemaal doosjes en zakjes thee aan kwam zetten. Houdbaar tot 2017 :pray:

2 likes

Volwassen mannen die zonder handen fietsen

10 likes

Mannen boven de 18

Ik ben hierdoor weer aan het denken gezet en ik ben benieuwd of mensen het volgende herkennen;
Ik herinnerde me weer dat ik een hele periode (denk zo voor puberteit en misschien tot ik uitging) gedacht heb dat ik soort van onooglijk was en dat geen man mij zou willen vanwege bepaalde imperfecties die ik zelf zag in mijn uiterlijk. Kon me echt geen voorstelling maken dat iemand mij aantrekkelijk zou vinden hierdoor. Kennelijk had ik het idee toen dat je als vrouw superknap en perfect moest zijn voor een relatie. Ik vind het nu echt bizar dat ik Ʃn het idee had dat ik een soort trol was en ook dat de lat voor mannen heel hoog zou liggen. De hoeveelheid en soort media dat ik consumeerde zal er misschien iets mee te maken hebben.

37 likes

Ik herken dit ook heel erg, bizar en ik hoop ook altijd (tegen beter weten in) dat de meisjes van nu dit niet hebben…

1 like

Ik had ook dat ik jongens en meisjes behoorlijk opdeelde in categorieĆ«n en als ik dan verkering wilde koos ik expres een categorie ā€˜lelijker’ want dan hoopte ik meer kans te maken maar als die jongen mij dan niet leuk vond voelde ik me nog extra afgewezen want ā€˜zelfs de lelijke jongens wilden mij niet’.
Excuses voor de pubergedachten in lelijk en mooi. Gelukkig niet meer hoe ik er nu over denk!

3 likes

Pfff ik zit al een paar dagen ziek thuis en wou morgen terug gaan werken, maar dat zit er dus niet in. Had morgen en overmorgen allemaal leuke dingen gepland die ik ook ga moeten annuleren. Twijfel alleen om mijn kappersafspraak wel door te laten gaan, want het is gelukkig niet besmettelijk en een uurtje in een kappersstoel zitten lukt nog net, denk ik.

Ga je niet dood aan :sweat_smile:

2 likes