Nee dat zal wel, maar van mij mogen mensen hun muffe ouwe thee lekker wegpleure
Mijn man sport heel veel en zwaar. Soms ook tĆ© zwaar en dan blesseert hij zichzelf. Nu is het zo erg dat hij amper nog kan lopen door de rugpijn. Morgen is zijn dag thuis met ons kind. Maar nu ben ik natuurlijk de Sjaak en kan ik weer werk en zorg gaan combineren. Terwijl hij natuurlijk lekker in bed ligt en de hele dag kan chillen (wel met pijn maar alsnog). Aan de ene kant vind ik dat hij mag doen wat āie wil qua sport, maar niet als ik telkens de lul ben door de gevolgen van dat sporten.
Ik zou dit ook niet tof vinden. Zeker niet als het vaker gebeurd.
Pijnstillers erin en gaan, juist goed om in beweging te blijven zegt mijn huisarts altijd.
Geef hem deze en ga in een cafe werken?
Blegh mensen die rochelend constant hun neus ophalen in de trein. Uitgerekend nu ook geen oordopjes mee.
In een cafƩ werken is wel serieus een goed idee.
Het lijkt vandaag wel beter te gaan gelukkig. Ik begin er wel iets meer vertrouwen in te krijgen. Een vriend komt langs met zijn kind dus die kan er dan wel lekker achteraan rennen.
Ik parkeer net bij de friettent. Een band van mn auto staat op de stoep, de ander niet. Dat voelde ik al, ik weet dat het slecht is maar dacht van āBoeie ben toch zo wegā
Is er een of andere mannelijke pummel die zich geroepen voelt om zich ermee te bemoeien en zegt tegen mij: " Jouw mannetje zal wel blij met jou zijn, als je band eraf schiet zit heel je velg onder de krassen "
Dus in eerste instantie zei ik ātjahā maar hij bleef me nogal doordringend aankijken met dat ik er iets aan moest doen. Dus ik eindigde maar met " ben ik ff blij dat ik geen mannetje heb "
Sorry off-topic maar: āin eerste standsieā?! Is dit een grap die ik mis of wat.
Heb hardop gelachen bij deze! Gewoon weglopen, je bent die persoon geen uitleg verschuldigd.
Ik word al misselijk bij āje mannetjeā Ik ken iemand die dat ook gebruikt. Wil elke keer weer gillen.
Hahahaha je mist niks. Ja behalve een typfout die ik in alle haast heb gemaakt
Ik werd altijd tering agressief van mensen die vrouwelijke collegaās vrouwtje noemden echt donderstraal een eind op.
Die kan direct in dezelfde categorie inderdaad.
De gruwelijke update naar One UI 7!! Alles is anders?
Ik heb een babyshower en het wordt een meisje dus we moeten in het roze komen helemaal priem
Heb ik dus zonder nadenken een blauwe jurk besteld? Gewoon geen hersens? Ik was er ook helemaal tevreden mee tot ik hem aan een vriendin liet zien en me realiseerde dat ik de verkeerde kleur had hahaha
Zoooo dom
Mijn bakker die allerlei ludieke namen voor broodjes en koekjes bedenkt, die ik vervolgens moet uitspreken als ik ze wil kopen.
āMag ik twee kaneelmonsters en een kokosbonkje alstublieft?ā
Zo ongemakkelijk.
Kan je ze niet gewoon aanwijzen?
Kokosbonkje
Gewoon aantrekken! Wat is dat voor een onzin