Wel benieuwd waar de reis heen gaat, Kashmir ofzo zou ik nog begrijpen haha
Nee het is gewoon een citytrip naar een Europese hoofdstad, en natuurlijk weet ik dat daar pickpockets zijn en dat op Facebook filmpjes verschijnen van mensen die ruzie krijgen maar wat heb ik eraan dat je dat stuurt. Ik ga ook op een solotrip dus dat helpt niet in mijn vertrouwen.
De prijs verschilt idd heel erg, denk dat het ook aan je dierenarts ligt. Ik vind onze dierenarts ook niet duur maar dat is geen keten. Laatst moesten we de hamster in laten slapen en ik ben bijna een half uur binnen geweest, verschillende injecties enz gekregen en was maar 50 euro. Die injecties zullen wel niet veel kosten voor zoān klein beestje maar wel de tijd van de dierenarts zelf.
Ik vond het wel interessant om deze podcast te luisteren betreft kosten en hoe verschillende dierenartsen te werk gaan:
De ondergrondse afvalcontainer bij mij in de straat is al sinds dinsdag kapot. Ik heb gelijk dinsdag gebeld, en ze zouden diezelfde dag nog iemand langs sturen. Niet gebeurd, dus ik heb woensdag, donderdag en vrijdag weer gebeld. Elke dag kreeg ik hetzelfde te horen: āoh wat vervelend, we sturen vandaag nog iemand langsā. Nou je raadt het al, inmiddels is het weekend, nog niet gemaakt en zit ik met de vuilniszakken in huis/in de tuin. En met mij natuurlijk alle buren in de straat, waarvan er een aantal ook een melding hebben gemaakt. Lekker dan⦠En met het pasje kan je alleen deze container openen, niet een andere in de buurt
Er is een of andere stomme podcast achtig iets die telkens voorbij komt. De host is een lelijke witte man die vaak dan samen de host is met een nog lelijkerder witte nono. De gasten zijn bijna altijd OF meisjes die zichzelf dan moeten raten op een schaal van 1 tot 10. Het is so toxic allemaal. Echt wat is dit voor wereld. Ga toch weg met zn allen.
Klinkt bijna als roddelpraat? Al heb ik geen idee wat de inhoud van hun content is maar Jan Roos en die Dennis voldoen perfect aan je omschrijving haha
Nee helaas allebei Amerikaans. Ik hoop dat ik het kan linken.
Oh het heet volgens mij ā,whatever podcastā.
Ben verdorie de parkeerapp vergeten uit te zetten. Dus voor een kwartiertje boodschappen doen mag ik nu ā¬20 aftikken.
Vind het sowieso al bloed irritant dat je bijna in de hele plaats nu betaald parkeren hebt, slaat nergens op.
Ik heb meer dan een uur geleden eten besteld en elke keer ging ik kijken of het er bijna was. Werd het weer teruggezet naar 40 minuten bezorgtijd. Nu is de bezorger wel bij het restaurant maar duurt het nog 30 minuten als het niet weer teruggezet gaat worden. Het zou er al normaal gesproken uiterlijk om 18.15 geweest moeten zijn en ik wil echt nu eten.
Dan zijn er waarschijnlijk te weinig bezorgers terwijl er wel veel besteld wordt restaurants maken dan expres de bestelling nog niet klaar omdat het dan koud zou arriveren. Maar ik snap de ergernis uiteraard!
Het eten is gekomen maar was al wel lauwš„² en een ding vekeerd maar ik had zoveel trek dat het mij niet echt meer boeide.
Ik ben voor het eerst in een paar dagen helemaal alleen en ik heb helemaal zen allerlei dingetjes gedaan die ik leuk vind in mijn eentje (wiskundeoefeningen voor de puberdochter van mijn collega met mijn lievelingsmuziek van het moment op, mijn kleren weer ff goed sorteren in de kast voor het mooie weer), en natuuurlijk heb ik na het epileren van mijn wenkbrauwen ook mijn huid kapot geknepen ik had 0 puistjes, heb nu 2 ā¦kraters
Ik ben blijkbaar op een leeftijd gekomen dat mensen je āactiviteitenā geven voor je verjaardag š« š« ik hou helemaal niet van activiteiten mensen⦠geef me gewoon cadeaus of geld!!!
Lol welke activiteit heb je gekregen
Hopelijk dan niet van die gare activiteitenbonnen. Zitten altijd schijtrestaurants en andere shit tussen.
Oh zoān afgrijselijke bongo bon, spuug me dan maar gewoon gelijk in mn gezicht por favor.
Ik heb eigenlijk nog nooit iemand ontmoet die een bongo bon gebruikt heeft.
- Eten met vriendinnen
- Vriend heeft een huisje geboekt (??? Sorry waarom geen hotel en waarom gaan we niet winkelen)
- Dierentuin met mijn ouders
Gaat je kind ook mee? Zo niet, raar. Zo wel, eigenlijk een cadeau voor haar en nu moet je nog mee ook.
Ja met kind erbij! Dat cadeau krijg ik nu ook al voor de 3e keer op rij