Waar erger je je aan? #19

Een keer zo een tering ding gekregen. Was een werk omdat in te kunnen wisselen. Zijn er zeker 20 minuten mee bezig geweest. Zou die bijna ritueel verbranden als ik die weer krijg

2 likes

Haha Jezus wat kut.

6 likes

Ik vraag me dan af, is het een cadeau voor jou of voor je kind? :no_mouth:

1 like

Aan de mieren in huis

8 likes

Meikevers. Zo veel, zo groot, zo lomp

3 likes

Ben ik nou een watje geworden? Vroeger keek ik elke bevalling en operatie op tv en het liefst dichtbij. Nu moet ik al kotsen van voorbeeld filmpjes met getekende lichamen. Wat is dit?

3 likes

Letterlijk kotsen?

5 likes

Ja omg hier is het ook zo erg. Het is nog niet eerder zo erg geweest hier, vet irritant :unamused:

1 like

Haha misschien impopulaire mening dan maar zou hier oprecht helemaal blij mee zijn. Spullen koop ik meestal zelf wel als ik iets nodig heb.

6 likes

Bij mij helpt nootmuskaat. Gister eerst met de stofzuiger alles weg gehaald en daarna nootmuskaat langs hun looproute. Vanochtend 0 mieren!

2 likes

Zorg dat je ontdekt waar ze binnen komen en strooi daar mierenpoeder of zet een doosje en iets verderop op de looproute ook. Dan zou het snel over moeten zijn.
Hier vinden ze ook ieder jaar een nieuwe ingang, maar als ik er snel bij ben is het binnen een dag ook weer voorbij.

4 likes

Lekker dagje vrij vandaag en ik zit in de tuin. Ik krijg alleen echt de kriebels van de zoveelste spring spin die het nodig vind om op me te gaan zitten.

Ik heb net mijn samsung geupdate naar UI 7 en het is zo fucking lelijk en onhandig. Ik kan ook niets aanpassen naar hoe het eerst was. Ik heb echt al 100 jaar een samsung, altijd heel tevreden geweest en nu zit ik echt zo ???

5 likes

Ik kreeg een scheur in mijn enkelband in oktober vorig jaar en nu moet ik weer met een ingezwachtelde enkel lopen EN zit er nog steeds vocht in mijn voet. :face_exhaling:

3 likes

Ja dit 100%!!!

2 likes

Ik ben nooit zo moeilijk met updates, maar ik zit nu al vanaf dat ik de update gedaan heb te googlen of er nog iets aan te doen valt en of ik dingen aan kan passen. Helemaal kut dit

1 like

Nou inderdaad, sommige icoontjes zijn ZO lelijk geworden! :sob: En dat je nu op twee manieren van bovenin je scherm naar beneden kan swipen is ook bloedirritant.

1 like

Dat kan je aanpassen! Ben alweer vergeten hoe ik het gedaan heb maar google kan je helpen! Ik heb het meest moeite met hoe het er nu uitziet als ik spotify luister.

Zo irritant dat dat daar nu linksboven staat, en hoe klein het is op mijn lockscreen heeeeelemaal beneden aan het scherm. En als ik mijn wekker zet zie je dat icoontje niet meer staan, ook zo irritant

1 like

Ja jezus, wie heeft bedacht dat dat een goed idee is???

Dat ik altijd zo extreem jong word geschat. Laatst dacht iemand op m’n werk dat ik 24 was, vandaag de nagelstyliste 17. Ik ben 31 doe normaal.

Zal vast voordelen hebben hoor, maar bijvoorbeeld in mijn werk denk ik dat het ook nadelig kan zijn. Ben bijvoorbeeld bij een sollicitatie het niet geworden onder anderen omdat ze ā€œmeer senioriteitā€ zochten, en heb er eerder op m’n werk ook feedback op gehad.

6 likes