Waar erger je je aan? #19

I love solo reizen, maar een irritaties die ik de laatste tijd steeds meer heb is dat ik altijd mijn eigen thee moet pakken. :sleeping: Zit je net lekker ergens, moet je weer opstaan en de keuken is altijd veel verder dan thuis.

Ik heb 2 weken met iemand samen gereisd en het was zo chill dat we dan om en om thee haalde voor elkaar.

8 likes

Ik heb een leuk shirtje gekocht in maart en deed hem net aan. Zit er een weeffout in de mouw die ik over het hoofd heb gezien. Volgende week maar meenemen naar dagbesteding en kijken of iemand weet wat ik kan doen.

4 likes

Godver, schoot zondag in mijn rug. Lijkt vandaag erger dan gisteren te zijn. Loopt te kreunen en steunen als een 80 jarige

4 likes

Ik kom hier een maand later even op terug. Binnen een paar maanden heb ik dus een vervangende woning gevonden, terwijl er een gigantisch woningtekort is en ik wegens mijn vaste contract niet eens hoef te verhuizen. Dacht dat een verhuisvergoeding onderhandelen dus zeker moest lukken, maar mijn verhuurder is dus woedend geworden toen ik om een vergoeding vroeg. Hij begon meteen te schreeuwen. Uiteindelijk heb ik er nog wel iets uit onderhandeld waardoor mijn onkosten in ieder geval gedekt zijn. Alsnog totaal niet fair, maar ik ben zo enorm blij dat ik hier straks weg ben dat ik er genoegen mee neem.

Kan me niet heugen dat iemand ooit zo tegen me tekeer is gegaan? En dan moest ik nog de redelijke zijn en hem bedaren en met logische argumenten komen, terwijl hij loopt te tieren. Ben er nog steeds door overdonderd.

5 likes

Denk dat je daar nog best mee terug kunt gaan hoor!

1 like

Misschien dat anderen dit al hebben gezegd maar is het een idee om advies in te winnen bij het juridisch loket. Die man kan intimiderend doen maar volgens mij heb jij gelijk. Maar ik begrijp ook heel goed dat je weg wilt.

5 likes

Oh nee ik weet prima wat mijn rechten zijn (heb dit al eens eerder meegemaakt). Maar ik ga naar een woning die absoluut een upgrade is en niet langer particulier, maar bij een woningbouwvereniging. Dus weg ga ik sowieso.

Ik kan er een juridische strijd van maken, maar wegens allerlei persoonlijke omstandigheden heb ik daar 0% ruimte voor. Dan laat ik hem maar “winnen” nu. Het is onrechtvaardig en ik word er ook boos van dat zo’n labiele man dan voordelig uitkomt door maar wat te schreeuwen, maar ik heb echt de energie niet en wil nu weg uit deze woning. Het zit hier vol met kutenergie die ik achter me wil laten.

35 likes

Intimidatie is helaas veel voorkomend bij huisbazen. Je kunt een melding maken bij de gemeente, die moet handhaven dat huisbazen zich goed gedragen nav de wet goed verhuurderschap. Bij meer meldingen kan er een boete worden opgelegd of een andere maatregel

4 likes

alle zwangerschapsaankondigingen die beginnen met “WE;VE BEEN KEEPING A LITTLE SECRET
”

21 likes

Ik zit dus elke woensdag vroeg in de trein met een meid die yoghurt meeneemt in een weckpot, en vervolgens lepelt ze die ongegeneerd een half uur lang uit met al het lawaai dat daar bij komt. :skull:

7 likes

Hahaha zelfde frustratie met een vrouw die haar yoghurt meeneemt in een metalen bakje. En dan lekker elk hoekje uitschrapen terwijl de coupé zich vult met een zure yoghurtlucht.

5 likes

Ik zou in elk kiertje of gaatje dat je maar kunt vinden een mini garnaaltje proppen, eens kijken hoe goed z’n huis dan verkoopt. :clown_face:

33 likes

Haat al mn collegas die dit deden in de kantoortuin. Erger me ook gewoon aan dat mega georganiseerde ugh

5 likes

Waarom krijg ik een “AI-overzicht” als ik iets Google :cry:

7 likes

Ik zat laatst in de trein met iemand die maar bleef lurken aan een vrijwel leeg pakje drinken :smile2:
Kan je haar niet al vinden op het perron en dan in een andere coupé gaan?

1 like

Ik heb besloten mijn armen en oksels zelf te waxen, wat ik al jaren niet heb gedaan, en elke keer dat ik eraan denk begin ik spontaan te zweten haha hallo zo plakt die wax toch niet goed :cry: :cry: zelfs mijn armen zweten, wat is dit

6 likes

De parkeerplaats bij het station in mijn woonplaats staat altijd al vrij vol met auto’s van forenzen, maar in het hoogseizoen nog voller door mensen die in de omgeving gaan wandelen. Nu sta ik samen met allerlei auto’s ergens aan de rand ‘illegaal’ geparkeerd. Het is dat ik laat was en anders de trein zou missen, maar de volgende keren ga ik dus echt gewoon weer met de fiets :face_exhaling:

3 likes

Op de een of andere manier klinkt armen waxen zoveel pijnlijker, klopt dat?

2 likes

Nee het doet echt 0 pijn vind ik, het is alleen heel irritant omdat het haar deels verticaal (van elleboog naar hand) groeit en deels horizontaal, waardoor je steeds maar kleine stukjes kunt pakken haha. Persoonlijk vind (vond, ik heb de rest van mijn lichaamshaar gelaserd en wax/epileer het daarom al jaren niet meer) ik het haar vlak boven mijn enkels het allerallerpijnlijkst, daarna knieën

2 likes

Omg ja benen waxen doet echt zo veel pijn, echt niet normaal.

3 likes