Haha ja dat was mijn plan voor volgende week. ![]()
Oh grappig dat heb ik helemaal niet met enkels en knieën. Maar armen brrr ook met een pleister eraf trekken ofzo al
Zielig voor al die garnaaltjes die zijn gestorven om weg te rotten bij zo’n lul ![]()
Scheelt denk ook wel dat het haar op mijn benen net ijzerdraad was en mijn armhaar juist het zachtste van mijn hele lichaam haha
Ik heb bij zo’n boerderwinkeltje een zuurdesembrood gekocht voor 4 euro, maar het is nogal een mislukt brood. Echt alsof de onderste helft nog rauw is en de bovenste helft heeft een gekke structuur. Hopelijk wordt het wat met de broodrooster maar ik ben echt teleurgesteld. Geen lekker brood dit weekend ![]()
Ik kan de bril van mijn dochter nergens vinden. Overal echt overal gezocht. Moet toch ergens in huis zijn. Zelfs extra opgeruimd om um te vinden. Zelf weet ze ook niet meer waar ze het neergelegd heeft gister. Hoe moet dat als ze morgen weer naar school moet? Een nieuwe kost 300. Ik ben radeloos en erger me mateloos dat ik haar bril niet kan vinden
Ligt ie niet nog op school?
Het lag onder een zooi speelgoed in de ladenkast.
Daar heb ik wel 3 keer in gekeken!
De Belgische ruimtelijke ordening
Vertel meer pls
Ja gewoon hoe de straten zijn ingedeeld. Het is gewoon duidelijker met ruimte voor auto’s, fietsen, OV, voetgangers. En ik ben gewoon woedend hoe het ons niet lukt om met basic ass gekruiste verkeerslichten te werken en mooi aan te duiden waar je als weggebruiker je bocht neemt. Hier moet je raden hoe je elkaar kruist, voor of achter je tegenligger en is het algehele chaos tussen alle weggebruikers.
Niet alles was beter eh!
Ik doe mijn best om het te fixen ![]()
Er ging vanochtend om 7:00 iemand van de gemeente het onkruid wegbranden in het steegje naast mijn huis en dat geluid was zo hard
echt een kut manier om wakker te worden
Hoe overconsumptie gepromoot word door mensen. Je hebt niet steeds nieuwe dingen nodig, houd op met mensen aanpraten dat ‘iets’ echt nodig hebt
(o, niet dit direct dit forum maar mensen op instagram en ik volg niet eens influencers).
nou nou
mensen die dat japanse kleurencombinatie boekje gebruiken voor outfits maar dan kleuren met compleet andere ondertonen of tinten gebruiken
mijn obsessie met kleuren die de perfecte tint en toon moeten zijn is misschien licht overdreven maar sommige mensen zijn gewoon kleurenblind? en het gaat ook compleet tegen de kunst van het boekje in.
(snap dat het gewoon een leuke manier is om nieuwe kleurcombinaties uit te proberen in kleding maar het werkt niet als het alsnog vloekt omdat je niet kan zien dat de ondertoon of tint totaal anders is)
Welk boek is dat?
a dictionary of color combinations!
Ik word helemaal gestoord van mijn email. Steeds maar weer email in de spam gooien die geen spam zijn maar spam mails in het postvak zetten. Of de ene keer een afzender wel in de spam en de andere keer niet. Aangeven hoe het moet helpt niks. En dan nog die gare opsplitsing tussen nieuw en overig. Super irritant. Ik mis steeds van allerlei dingen die wel belangrijk zijn.