Gewoon terug brengen naar de winkel
Volgens mij heeft Nederland al heel lang geen weeshuizen meer.
Voedselbank in de buurt?
Accepteren ze gekoelde producten? Heb in mān hoofd van niet maar ga eens vragen. Internet zegt van niet.
@Keroppi @Maurice oh goed idee, heb daar niet eens over nagedacht.
Zou gewoon ff bellen en het uitleggen en dan zsm terug gaan, denk dat je echt niet de eerste bent hoor waarbij zoiets gebeurd.
Ik krijg al maanden deze melding bij 20% van de reels waar ik de tekst bij wil lezen. Ik kan dan ook niet meer terug naar die reel en het is zoo frustrerend. Heb de app al 3 keer verwijderd, cache leeggehaald, geüpdatet en niks werkt! Zelfs tiktok geĆÆnstalleerd om insta dan minder te gebruiken maar tiktok heeft natuurlijk niet al mān volgers.
Oh nee wat kut!
Ik heb het eens bijna gehad toen de app het niet deed een uur voor de deadline. Sindsdien ga ik altijd naar meest gekochte producten en tik ik daar alles aan wat ik sowieso wil en dan nog wat houdbare dingen. Zo had ik laatst 10 blikken San Marzano tomaten, maar die komen sowieso wel op.
Met de melk kun je misschien nog zelf kaas maken. Paneer, mozzarella, halloumi zijn volgens mij allemaal best makkelijk zelf te maken.
Je kan melk ook invriezen, mocht je toevallig 2 vriezerlades over hebben
Haha ik had een keer een bestelling met 1 fles champagne . Die bezorgers zullen wel denkenā¦weer een sukkel zijn bestelling niet op tijd aangevuld.
Volgens mij mag je het ook weigeren aan de deur, dan nemen ze het weer mee.
Als je dit vaker doet kunnen ze je blokkeren, dan mag je niet meer bestellen. Zou dat dus zo min mogelijk doen
Melkbad fotoshoot
Samenvatting
Dit voelt illegaal
Cornflakes kopen.
heb net een huis gekocht samen met mijn vriend en ik word echt agressief van hoe vaak hij alleen gebeld wordt over zaken, hoe vaak zijn naam alleen op documenten staat
ik regel hiervan verdomme de meeste dingen
ben ook heel petty overal boos achteraan aan het bellen en boze mails aan het sturen
kutwereld
Helaas heel herkenbaar, ik heb mijzelf hier ook zoooo aan geƫrgerd.
He wat raar. Ik kreeg juist alles omdat ik de oudste ben. Alleen het koopcontract zelf zit nog wat ouderwets inelkaar.
Super goed dat je er achteraan gaat en het hopelijk beter maakt voor de vrouwen na jou.
De wereld is nog zo op de man gericht. Toen mijn man en ik een gezamenlijke rekening openden kwam zijn naam ook als eerste. Werd niet naar onze evt voorkeur gevraagd, mijn achternaam is eerder in het alfabet, maar nee gewoon huppakee eerst de naam van de man.
Ik blijf maar mails krijgen van een uitgever of ik geen prints van mān wetenschappelijk artikel bij ze wil bestellen. Waarom zou ik in vredesnaam 300 euro willen betalen om wat simpele A4ātjes te ontvangen?? Zijn er serieus mensen die dit doen??
Ik zag laatst bij een collega het wel op zān bureau liggen van zān nieuwste paper dus toch iemand die het doet.