Oh wauw! Waren dat er ook 100? Dat is in wat ik aangeboden kreeg het minimale aantal!
Haha nee het was er maar eentje, misschien had hij de rest al uitgedeeld.
Dit!
Op de hypotheek moest ik bovenaan staan omdat ik zogezegd kostwinnaar ben. Dat ging vaak fout.
Even âjammere cadeautjesâ in de gaten houden.
Ik heb dit juist andersom. Ze vergeten mijn vriend vaak mee te nemen in de mail en als ze mij telefonisch niet kunnen bereiken proberen ze hem niet eens te bellen. Echt jemig, we doen dit met zn tweeën. Ik bel nu dus alleen terug als we met zijn tweeën zijn zodat ze ons allebei aan de lijn hebben.
Vind dat laatste ook wel beetje overdreven, jullie kunnen toch prima op elkaar vertrouwen om dingen ook individueel te regelen/ dan wel daarna met elkaar te bespreken? Behoudens uitzonderingen uiteraard.
Ja natuurlijk en dat gebeurt ook wel maar als we allebei thuis zijn doe ik het wel zo
Praten jullie dan allebei om en om?
Vind het ook altijd handig dat ik niet het hele gesprek hoef te herkauwen naar mijn man. En hij heeft altijd vragen waar ik niet aan denk. Dus dan kan die ze gelijk stellen.
Waarom zijn alle leuke jurken met pofmouwen? Het staat mij echt niet.
Heeft iemand een keer van pofmouwen normale mouwen gemaakt zelf of door een kleermaker?
Ik heb het bij een blouse een keer laten doen, dat is nu wijde mouw geworden en staat me een stuk mooier nu
Oh ja ik heb dus alleen een huisje gekocht en hoevaak ik niet met jullie wordt aangesproken of âdan kun je thuis nog overleggenâ. Met wie? Met de muren?
Ik reageer daar verder niet op hoor meestal, maar valt wel op
Huh maar dit is toch heel anders? Het voorbeeld van @Fukaeri gaat over dat haar mannelijke partner iedere keer belangrijker dan zij gemaakt wordt. Ik vind het persoonlijk niet zo gek dat er gesuggereerd wordt dat je je huis niet alleen gekocht hebt in deze huizenmarkt.
Of er wordt gesuggereeerd dat lentex dat nog met haar mannelijke partner moet overleggen? Vind ik redelijk hetzelfde.
Ja dit had ik ook. Er werd ook vaak gerefereerd naar jullie (???) of er werd vanuit gegaan dat ik nog wel met mân vriend ging overleggen. Ik werd daar ook super nijdig van.
Vaak is een man ouder en de post wordt altijd naar de oudste bewoner verstuurd.
Bij ons staat post van instanties 9 van de 10 keer op mijn naam.
Ja dit dus
Bij mij is dit dus precies andersom. Tegen mijn man zegt de aannemer ik heb de opperbaas nodig. Heel irritant, alsof het niet zijn huis is.
Dat is toch gewoon een flauw grapje
Was het maar waar, hij checkt tegenwoordig of ik er ben en anders komt hij niet