Waar erger je je aan? #19

Ja, tenzij je hem er op aanspreekt kan het toch ook gewoon zijn dat hij niet prettig communiceert met je man/ jij uiteindelijk mss besluitvaardiger bent?

Ik vind dit soort situaties gewoon heel anders dan de oorspronkelijke frustratie die teruggrijpt op traditionele rolpatronen.

15 likes

Heb je wel eens aan hem gevraagd wat hiervoor de reden is? Ik kan me niet voorstellen dat dit puur is omdat jij de vrouw in huis bent, die man heeft wel wat beters te doen dan z’n planning hierop afstemmen zou je denken.

3 likes

Er klinkt een heel hard brommend/zoemend geluid door de wijk op het moment. Lijkt wel of 1 of andere installatie van een mast ofzo flink tekeer gaat. Werd er wakker van, raam al dicht gedaan maar het klinkt behoorlijk hard.

2 likes

Ik krijg al een week de ā€œabonneer je op de nieuwsbrief en ontvang 10% kortingā€-mail van Zalando niet en ik wil een dure jurk bestellen voor de bruiloft van mijn neef waar er nog maar 2 van op voorraad zijn :sob:

krijg je dan gewoon een code via de mail? anders kan iemand anders het toch gewoon proberen? ik kan me inschrijven en kijken of ik een code krijg wacht

3 likes

omg wat een scam ik krijg wel een mail maar geen code

2 likes

Ja dit dus, en ik vind online dat je ā€œbinnen 48 uurā€ een mail met een kortingscode krijgt, maar die krijg ik ook al een week niet haha. Misschien outdated informatie ofzo. Zou zo erg schelen want de jurk is 300 euro :upside_down_face:

1 like

ik laat het je wel weten als ik hem alsnog krijg. anders misschien aan de klantenservicechat ofzo vragen als ze die hebben?

1 like

Dit heb ik echt vaker gehad bij bedrijven. Dat je je inschrijft voor de nieuwsbrief en vervolgens nooit die kortingscode ontvangt.

12 likes

Ben je niet al eens ingeschreven geweest voor hun nieuwsbrief? Vroeger kon je je oneindig inschrijven voor dezelfde nieuwsbrief om een kortingscode te krijgen, maar tegenwoordig krijg je gewoon een bevestigingsmail zonder code als je die al eens gekregen hebt, ook als het 74 manen terug was

2 likes

Nee, met dit emailadres niet! Misschien komt 'ie nog, en anders is het pech!

1 like

Je moet even bellen of chatten, toen ik nog bij een webshop werkte konden wij die code alsnog aanmaken en verstrekken.

2 likes

Als je ing hebt kun je een cadeaubon met korting kopen via de ing winkel! Ook bv voor hema etc

3 likes

Of dat er alleen staat 10 euro korting, maar dat je pas na het aanmelden hoort dat dat pas geldt als je 500 euro besteedt :sob: zo flauw vertel me van te voren wat de voorwaarden zijn

6 likes

Aardbeien. Wat zijn het toch delicate bitches. Krijg ze nooit heel thuisšŸ‘

3 likes

Dat heb ik met frambozen. Die zijn al beschimmeld als ik ze uit de boodschappentas haal🄲

16 likes

Ja bij de ING heb je 12,50% korting Ć©n nu ook extra een €10 cadeaubon per bon die je koopt! Ik heb het laatst ook gekocht en kreeg de bonnen.

Edit: ohja maar je kan wel maar €200 aan cadeaubonnen gebruiken per bestelling bij Zalando.

5 likes

Altijd als ik iets over ING en spaarpunten lees denk ik waarom zit je nog bij deze bank :weary::weary:

22 likes

Ja voor de zalando bonnen natuurlijk

3 likes

Hoezo is dit ook iets dat een bank mee bezig mag zijn

3 likes