Uit gemak😅
Hahaha ja onze hypotheek zit er dus dan stap je niet zomaar over.
Onze ouders zijn bijna 40 jaar getrouwd en we geven al een leuk ‘uitje’ cadeau maar willen ook nog graag een tastbaar cadeau wat zij mooi vinden geven. Maar mn broer zegt bij alles ‘pff echt spuuglelijk, maar is goed hoor’ of ‘ja ik zou t niet willen krijgen maar ok ja prima voor hen vast leuk’ De taaaaaandjes hey, het gaaaaaat ff niet om jou vent, kan je t aan??? En zelf met nul opties komen.
Ik heb iets soortgelijks deze week met komkommers. Binnen een dag gewoon beschimmeld
Krijg je dan korting? Want anders kan je toch gewoon een andere bank dan hypotheekverstrekker hebben? Hebben wij iig wel.
Mijn ergernis: ik heb echt een veeel hogere hypotheek (scheelde 18k in 30 jaar) omdat ik per se bij asr wilde omdat die groen beleggen / goed scoren. En nu las ik dat zij pro Israël zijn in de oorlog. Ik was zo boos, en kan er ook niks aan veranderen dus heb me niet verdiept. Maar het voelt zo stom!!
Yes korting omdat wij allebei rekeningen daar hebben lopen!
Ik heb ook wel eens clausule gezien waarin staat dat ze i.g.v. een schuld intern mogen verrekenen, dus dan kunnen ze zonder beslag te hoeven leggen je rekening leeghalen. Nou zal dat vast niet zo snel gebeuren maar ik vind het toch geen prettig idee
Ooh irritant! Ik zou dan de bal terugkaatsen of hij iets beters weet. En als daar niks uit komt inderdaad het cadeau kopen
Ja als hij zelf niet met suggesties komt zou ik het lekker alleen geven haha.
Afgelopen vakantie in april in Italië wederom weer gehad dat we van de ASN rekening geen geld kunnen opnemen en bij ING wel. Zou graag helemaal overstappen maar ben toch elke keer weer blij nog een klein bedrag daar te hebben staan.
Oke heel vreemd wel, zou dan gewoon even contact opnemen met ASN om 't probleem te achterhalen want dit hoort niet. Heb zelf nog nooit ergens niet kunnen pinnen
Ligt niet persee aan asn maar aan die buitenlandse automaten. Mijn man heeft hetzelfde probleem.
Oké gek, maar dan ga je naar een andere automaat, of zorg je dat je ook cash op zak hebt.
Ik bespaar mezelf die stress en ik hou lekker die rekening aan.
Ik moet naar de kapper, want na 2 jaar moeten de gespleten haarpunten ff weg. Maar ik wil mijn haar niet te kort knippen, want ik wil het laten groeien en dat vind ik zo zonde van mijn geld. Voelt echt als €40 weggooien
Je kan altijd nog de keukenschaar pakken
dat is echt het slechtste idee ooit, koop dan iig een kappersschaar
En daarna alsnog 40 euro kwijt zijn en met een bob zitten?
Het is zo duur dus ik wil niet alleen ahahahaahaha
Is het een vpay kaart?