Waar erger je je aan? #19

1 voortand is scheef gaan staan en nu ben ik afgelopen week na tijden weer eens gefotografeerd en ik kan wel janken. Het is erger dan ik dacht. Nu zit ik te lezen over Invasilign. 3000 euro is kennelijk minimaal voor zo’n behandeling. Er zijn ergere dingen maar baaaal hier wel van.

Oja en deze foto maakte me een beetje misselijk

5 likes

Ah ja herkenbaar, ik heb woensdag ook een afspraak bij de tandarts voor een soort intake om deze reden. Maar ik vind het wel echt een moeilijke afweging of ik het moet doen eerlijk gezegd. Zo storend vind ik het ook weer niet en 3000 euro kan ik ook echt wel aan andere nuttige dingen uitgeven :pleading_face:

1 like

Ik zou gewoon vrijblijvend naar een orthodontist gaan voor een prijsopgaaf. Ik had ook een scheve voortand en was met een paar honderd euro en 6 weken aan bitjes al klaar.

9 likes

Ik heb dat echt nog nooit gehad

3 likes

Ja VPay en Maestro zijn in het buitenland minder geaccepteerd dan Visa en Mastercard, zie dat ASN de betaalpassen die vervallen automatisch met Visa en Mastercard Debit vervangt, die geven sowieso geen probleem.

Sowieso dat dit soort problemen niet afhankelijk zijn van de bank (iig binnen Europa) maar het betaalcircuit, vind het een jammerlijke reden om bij een bank die qua normen en waarden niet bij je past te blijven!

12 likes

Dr Smile zie ik ook vaak voorbijkomen, is volgens mij hetzelfde als invisalign maar meer betaalbaar?

1 like

Slotjes is sowieso ook wel goedkoper maar daar moet je wel zin in hebben

1 like

Ik was vandaag in de stad en moest plassen, dus wilde bij de bijenkorf. Was echt mega goor, dus ik dacht oke ik ga wel squatten. Maar ik doe dat normaal nooit en heb me hier echt op verkeken. Moest halvewege afknijpen omdat mn benen zuur waren :smiling_face_with_tear:

3 likes

Oh echt? Had dat nog een speciale naam waar ik naar kan vragen?

4 likes

Huh je kan toch prima ergens anders je lopende rekening hebben?

Edit: oh je krijgt korting lees ik

5 likes

Soms lijkt opruimen echt geen effect te hebben

8 likes

Nee! Ze hebben foto’s gemaakt en daarop een behandelplan gemaakt met prijsopgaaf.

2 likes

Aan de deurkruk hangen helpt ook. :joy:

1 like

Hahahahaha goede tip!!!

2 likes

Mensen die in (familie)groepsapps elke dag een update/fotoserie van hun wekenlange vakantie sturen. Pleaaaase being me back naar de tijd dat mensen een telefooncel moesten zoeken om je te bereiken en je achteraf gewoon 1x een diashow of fotoboek hoefde te bekijken.

20 likes

De feit dat Barista alpro coconut overal uitverkocht is door die stomme matcha tiktok trend. Ik drink geen eens matcha 🫠

3 likes

Of dat je na de vakantie in een keer hun hele fotoalbum ging kijken op facebook

3 likes

Dat de olympische spelen maar zo weinig is. Had daar echt zin in maar duurt nog zo lang

7 likes

Weinig? Ik snap deze zin niet

6 likes

Weinig als verkeerde tegenovergestelde van niet vaak denk ik, dus eens in de vier jaar.

1 like