Waar erger je je aan? #19

Oww ja

3 likes

@vitaminwater haha ja dit bedoelde ik, sorry niet echt duidelijk verwoord

2 likes

Zeer eens!! Maar anderzijds is het dus ook wel ā€œspecialerā€ omdat ze maar eens per 4 jaar zijn, dus maakt het dan extra leuk.

1 like

Eigenlijk twee want volgend jaar zijn de winterspelen.

Mijn Ortho heeft bij mij een blokjes beugel gezet met witte blokjes en doorzichtige elastiekjes. Dus alleen het draad is van ijzer. Mensen zien mijn beugel haast niet. Sinds december er al in. En mensen valt het nu soms pas op.

4 likes

Lekker boeiend of mensen het bij koffie, matcha of whatever drinken. Het is gewoon irritant dat het uitverkocht is.

3 likes

Ughhhh ik lees op Linkedin een post van iemand wiens dochter is lastiggevallen door twee mannen (nota bene nadat ze heeft meegelopen in de nacht tegen seksueel geweld) en echt de eerste reactie is natuurlijk weer van een Hans die even komt mekkeren dat hij het generaliserend vindt dat er over mannen in het algemeen wordt gesproken want hij zou dat nooit doen. Echt respect voor de mensen die nog de energie kunnen opbrengen om de discussie met hem aan te gaan.

13 likes

Dat is waar!

2 likes

Ik heb een zwarte vlek van gesmolten rubber in mijn favoriete zelfgemaakte witte jurk :cold_sweat: :cold_sweat:

Mijn moeder die me om 3uur smiddags terwijl ik aan het werk ben me een appje stuurt en vraagt of ik kan bellen?

Gaat het om een datumprikker die ik niet goed ingevuld heb?!?!

Ik dacht dat er iets ergs was

11 likes

Ik lig op de bank en laat net mijn telefoon vanaf enige hoogte op mijn onderlip vallen.

3 likes

Aan de viespeuk op het station. Hij was aan het roken, is al irritant op een afgesloten station, en illegaal. Hij zit naast een vrouw, die staat op, vermoedelijk om weg te gaan van de rook. Gaat hij direct naast mij zitten, terwijl er 6 plekken vrij waren, en express rook in mijn gezicht blazen??? Heb m uitgescholden, maar echt wat bezielt je??? Vind het dan ook zo vervelend dat hij dan z’n zin heeft gekregen want waarschijnlijk is dit een of ander gaar machtsspel.

6 likes

Zou je ergens een melding kunnen maken van intimidatie ofzo? Hij staat vast ergens op beeld. Maar heel vervelend voor je.

Denk provocatie. Kan die weer thuis zeuren over een paar zijkwijven op het station. Met schelden heb je hem juist het pleziertje gegeven waarop die hoopte. Dat hij daar fijn van mag slapen. Ik reageer dan juist nooit, want niks doen is ook wat doen.

De android update

6 likes

Ja! Vooral het naar beneden swipen van het topmenu wat nu gesplitst is. Super irritant

6 likes

Ik heb dat zojuist uitgezet en heb het nu weer als vanouds: meldingen onder snelle instellingen. Ga naar vensterinstellingen en kies dan voor samen ipv afzonderlijk.

4 likes

Ik heb het ook met teruggezet: in het swipedown-scherm met de snelle instellingen op het potloodje, dan vensterinstellingen en dan ā€˜samen’.

Wennen aan de nieuwe plek van de zoekbalk gaat ook nog niet echt lekker.

5 likes

@Eline_A dankjulliewel! :heart:

1 like

Held! Man en ik zijn weer ietsje minder geĆÆrriteerd, haha.

Ik vind het ook heel irritant dat apps nu onder elkaar staan ipv verschillende paginas.

3 likes