Waar erger je je aan? #19

Oh ik heb dat nog wel, gek

2 likes

Ik wil mijn icoontjes linksboven terug!!!

2 likes

Het helpt (mij) altijd te denken hoe eenzaam je moet zijn als je zo wanhopig op zoek bent naar enig soort erkenning van andere mensen, positief of niet. Ook met mensen die heel harde muziek opzetten en je dan gaan aanstaren. Door hun heen kijken werkt meestal het beste, want aandacht willen ze en dat niet krijgen vinden ze kut.

6 likes

Wat bedoel je? Daar is bij mij niets in veranderd.

1 like

Ik krijg die icoontjes helemaal niet meer. Ik zie het bijvoorbeeld ook niet meer rechtsboven als ik mijn wekker instel. Krijg alleen nog notificaties op mijn lockscreen, en als mijn telefoon ontgrendeld is moet ik van boven naar beneden swipen om notificaties te zien. Geen idee of dit zo duidelijk is, ben een beetje moe :sweat_smile:

3 likes

Aan mijn vriend. Ligt absoluut niet aan hem maar volledig aan mij. De arme jongen doet niks maar zijn aanwezigheid bothert mij.

3 likes

@thenerdyintrovert en @Eline_A : Helden! Zo blij dat dit weer terug te zetten is.

2 likes

Haha dit had ik 2 weken geleden!! Wow had echt een fucking dikke blauwe lip met bloed en heb er nog zeker 5 dagen mee rond moeten lopen (blauw en dik), was echt in shock hoe heftig mn lip eruit zag door zoiets onbenullig

1 like

I love solo reizen, maar een irritaties die ik de laatste tijd steeds meer heb is dat ik altijd mijn eigen thee moet pakken. :sleeping: Zit je net lekker ergens, moet je weer opstaan en de keuken is altijd veel verder dan thuis.

Ik heb 2 weken met iemand samen gereisd en het was zo chill dat we dan om en om thee haalde voor elkaar.

8 likes

Ik heb een leuk shirtje gekocht in maart en deed hem net aan. Zit er een weeffout in de mouw die ik over het hoofd heb gezien. Volgende week maar meenemen naar dagbesteding en kijken of iemand weet wat ik kan doen.

4 likes

Godver, schoot zondag in mijn rug. Lijkt vandaag erger dan gisteren te zijn. Loopt te kreunen en steunen als een 80 jarige

4 likes

Ik kom hier een maand later even op terug. Binnen een paar maanden heb ik dus een vervangende woning gevonden, terwijl er een gigantisch woningtekort is en ik wegens mijn vaste contract niet eens hoef te verhuizen. Dacht dat een verhuisvergoeding onderhandelen dus zeker moest lukken, maar mijn verhuurder is dus woedend geworden toen ik om een vergoeding vroeg. Hij begon meteen te schreeuwen. Uiteindelijk heb ik er nog wel iets uit onderhandeld waardoor mijn onkosten in ieder geval gedekt zijn. Alsnog totaal niet fair, maar ik ben zo enorm blij dat ik hier straks weg ben dat ik er genoegen mee neem.

Kan me niet heugen dat iemand ooit zo tegen me tekeer is gegaan? En dan moest ik nog de redelijke zijn en hem bedaren en met logische argumenten komen, terwijl hij loopt te tieren. Ben er nog steeds door overdonderd.

5 likes

Denk dat je daar nog best mee terug kunt gaan hoor!

1 like

Misschien dat anderen dit al hebben gezegd maar is het een idee om advies in te winnen bij het juridisch loket. Die man kan intimiderend doen maar volgens mij heb jij gelijk. Maar ik begrijp ook heel goed dat je weg wilt.

5 likes

Oh nee ik weet prima wat mijn rechten zijn (heb dit al eens eerder meegemaakt). Maar ik ga naar een woning die absoluut een upgrade is en niet langer particulier, maar bij een woningbouwvereniging. Dus weg ga ik sowieso.

Ik kan er een juridische strijd van maken, maar wegens allerlei persoonlijke omstandigheden heb ik daar 0% ruimte voor. Dan laat ik hem maar “winnen” nu. Het is onrechtvaardig en ik word er ook boos van dat zo’n labiele man dan voordelig uitkomt door maar wat te schreeuwen, maar ik heb echt de energie niet en wil nu weg uit deze woning. Het zit hier vol met kutenergie die ik achter me wil laten.

35 likes

Intimidatie is helaas veel voorkomend bij huisbazen. Je kunt een melding maken bij de gemeente, die moet handhaven dat huisbazen zich goed gedragen nav de wet goed verhuurderschap. Bij meer meldingen kan er een boete worden opgelegd of een andere maatregel

4 likes

alle zwangerschapsaankondigingen die beginnen met “WE;VE BEEN KEEPING A LITTLE SECRET
”

21 likes

Ik zit dus elke woensdag vroeg in de trein met een meid die yoghurt meeneemt in een weckpot, en vervolgens lepelt ze die ongegeneerd een half uur lang uit met al het lawaai dat daar bij komt. :skull:

7 likes

Hahaha zelfde frustratie met een vrouw die haar yoghurt meeneemt in een metalen bakje. En dan lekker elk hoekje uitschrapen terwijl de coupé zich vult met een zure yoghurtlucht.

5 likes

Ik zou in elk kiertje of gaatje dat je maar kunt vinden een mini garnaaltje proppen, eens kijken hoe goed z’n huis dan verkoopt. :clown_face:

33 likes