Waar erger je je aan? #19

Het is knap en super goed voor hem! Maar ik vind het ook extreme aanstelleritis om het steeds zo te benoemen. Bijna performatief ofzo, want hij begint ineens als al die opgepompte fitness influencers te praten.

Maarja, ik reager wel supportive want het is een positieve obsessie. Intern gil ik als ik nog één keer over zijn gains moet horen.

5 likes

:joy: of ga opeens meepraten, vraag hoe het met z’n bulgarian split squat gaat ofzo.

9 likes

Ik ben geknuffeld door m’n tante en nu ruik ik naar boomer-parfum :face_vomiting:

10 likes

Haiiiii

15 likes

Wij blijken ook voor een ‘wijkbeheerder’ te betalen, ben wel erg benieuwd wie dat nou weer is. Zeker aangezien mijn buren in hetzelfde gebouw niet voor hem betalen, kwamen we achter toen we de jaarrekening naast elkaar legden :roll_eyes:

3 likes

Als je het niet vertrouwt kun je het gewoon laten nakijken! En als je teveel hebt betaald kun je ook makkelijk verminderen op je huur

4 likes

Ik dacht eerder aan deze:

Signature parfum van mijn oma.

8 likes

Heb je hier tips voor? Mijn jaarlijks verzoek om de details in te zien worden nooit beantwoord.

3 likes

Nee dit is het parfum van Clarice in Silence of the Lambs!!!

4 likes

Als ze niet reageren dan kun je naar de Huurcommissie, dat kost je maar 25 euro en volgens mij hebben zij ook wel voorbeeldbrieven die je kunt sturen! In de meeste grote steden zijn er ook wel huurteams die je op weg kunnen helpen

3 likes

Ik ben ineens ziek :frowning: en word ik gehost door iemand en mag ik in zijn cabin in zijn tuin verblijven, maar ik wil eigenlijk nog een nacht blijven, want ik denk oprecht niet dat ik nu ergens anders heen kan gaan. Voel me zo slecht en wil alleen slapen, maar ben gisteren ook al een nacht extra gebleven.

1 like

Geen haat, maar kan je misschien wat meer context aan dit soort posts toevoegen want ik kan je berichten niet helemaal volgen :sweat_smile: ik weet dat je in het buitenland bent maar niet meer de details verder, kan je niet gewoon vragen of je een nacht extra mag blijven? Beterschap!

33 likes

Ik ben zaterdag naar het strand geweest, heb enorm mijn best gedaan alles goed uit te kloppen en meteen te douchen bij thuiskomst, zonder mijn huis verder door te lopen. Ik heb intussen 2 avonden uitgebreid gestofzuigd, maar er blijft nog steeds zand opduiken. Ik wil gewoon door mijn huis kunnen lopen op blote voeten zonder dat er zand aan blijft kleven :face_with_symbols_over_mouth:
Als iemand de ultieme tip heeft om dit te voorkomen…

2 likes

Niet naar het strand gaan :grimacing:

Onderkant van tas en schoenen ook goed schoongemaakt?

5 likes

Uiteraard, schoenen uitgedaan bij de deur, geen stap mee binnen gezet verder. Tas uitgeklopt. Ga zo voor een derde keer stofzuigen en dat moet echt de laatste keer zijn :skull_and_crossbones:

1 like

Mensen die snel praten. Why?!

Ja ik snap wel dat het verwarrend kan zijn, maar mijn ergenis was dus idd dat ik gratis overnacht bij iemand en me bezwaard voel om te vragen of ik nog een nacht mag blijven bij deze persoon.

Heb ik inmiddels gedaan en het was prima, maar ik denk eigenlijk dat ik morgen avond hier ook moet blijven, want ik voel me zo slecht. En dit is opzich de iedeale plek om uit te zieken, want het is dus een prive cabin en ik kan hier niemand ziek maken (denk namelijk dat het corona is en ik ben vrij zeker dat ik het heb gekregen van die jongen in mijn dorm die 2 nachten lag te hoesten).

4 likes

Maar ook: mensen die heeeel langggggzaaaaaammmmm praaaaaaaten

31 likes

Ook mensen die ‘gewoon’ langzaam praten. Trek dat zo slecht :smiling_face_with_tear:

5 likes

Als je je bezwaard voelt om er gratis te overnachten, kan je toch ook aan de eigenaar voorstellen ervoor de te betalen tot je beter bent en verder kan? Beterschap iig!!

17 likes