Haat al mn collegas die dit deden in de kantoortuin. Erger me ook gewoon aan dat mega georganiseerde ugh
Waarom krijg ik een āAI-overzichtā als ik iets Google
Ik zat laatst in de trein met iemand die maar bleef lurken aan een vrijwel leeg pakje drinken
Kan je haar niet al vinden op het perron en dan in een andere coupƩ gaan?
Ik heb besloten mijn armen en oksels zelf te waxen, wat ik al jaren niet heb gedaan, en elke keer dat ik eraan denk begin ik spontaan te zweten haha hallo zo plakt die wax toch niet goed
zelfs mijn armen zweten, wat is dit
De parkeerplaats bij het station in mijn woonplaats staat altijd al vrij vol met autoās van forenzen, maar in het hoogseizoen nog voller door mensen die in de omgeving gaan wandelen. Nu sta ik samen met allerlei autoās ergens aan de rand āillegaalā geparkeerd. Het is dat ik laat was en anders de trein zou missen, maar de volgende keren ga ik dus echt gewoon weer met de fiets
Op de een of andere manier klinkt armen waxen zoveel pijnlijker, klopt dat?
Nee het doet echt 0 pijn vind ik, het is alleen heel irritant omdat het haar deels verticaal (van elleboog naar hand) groeit en deels horizontaal, waardoor je steeds maar kleine stukjes kunt pakken haha. Persoonlijk vind (vond, ik heb de rest van mijn lichaamshaar gelaserd en wax/epileer het daarom al jaren niet meer) ik het haar vlak boven mijn enkels het allerallerpijnlijkst, daarna knieƫn
Omg ja benen waxen doet echt zo veel pijn, echt niet normaal.
Haha ja dat was mijn plan voor volgende week.
Oh grappig dat heb ik helemaal niet met enkels en knieƫn. Maar armen brrr ook met een pleister eraf trekken ofzo al
Zielig voor al die garnaaltjes die zijn gestorven om weg te rotten bij zoān lul
Scheelt denk ook wel dat het haar op mijn benen net ijzerdraad was en mijn armhaar juist het zachtste van mijn hele lichaam haha
Ik heb bij zoān boerderwinkeltje een zuurdesembrood gekocht voor 4 euro, maar het is nogal een mislukt brood. Echt alsof de onderste helft nog rauw is en de bovenste helft heeft een gekke structuur. Hopelijk wordt het wat met de broodrooster maar ik ben echt teleurgesteld. Geen lekker brood dit weekend
Ik kan de bril van mijn dochter nergens vinden. Overal echt overal gezocht. Moet toch ergens in huis zijn. Zelfs extra opgeruimd om um te vinden. Zelf weet ze ook niet meer waar ze het neergelegd heeft gister. Hoe moet dat als ze morgen weer naar school moet? Een nieuwe kost 300. Ik ben radeloos en erger me mateloos dat ik haar bril niet kan vinden
Ligt ie niet nog op school?
Het lag onder een zooi speelgoed in de ladenkast. Daar heb ik wel 3 keer in gekeken!
De Belgische ruimtelijke ordening
Vertel meer pls
Ja gewoon hoe de straten zijn ingedeeld. Het is gewoon duidelijker met ruimte voor autoās, fietsen, OV, voetgangers. En ik ben gewoon woedend hoe het ons niet lukt om met basic ass gekruiste verkeerslichten te werken en mooi aan te duiden waar je als weggebruiker je bocht neemt. Hier moet je raden hoe je elkaar kruist, voor of achter je tegenligger en is het algehele chaos tussen alle weggebruikers.
Niet alles was beter eh!