Ik doe mijn best om het te fixen
Er ging vanochtend om 7:00 iemand van de gemeente het onkruid wegbranden in het steegje naast mijn huis en dat geluid was zo hard echt een kut manier om wakker te worden
Hoe overconsumptie gepromoot word door mensen. Je hebt niet steeds nieuwe dingen nodig, houd op met mensen aanpraten dat ‘iets’ echt nodig hebt
(o, niet dit direct dit forum maar mensen op instagram en ik volg niet eens influencers).
nou nou
mensen die dat japanse kleurencombinatie boekje gebruiken voor outfits maar dan kleuren met compleet andere ondertonen of tinten gebruiken mijn obsessie met kleuren die de perfecte tint en toon moeten zijn is misschien licht overdreven maar sommige mensen zijn gewoon kleurenblind? en het gaat ook compleet tegen de kunst van het boekje in.
(snap dat het gewoon een leuke manier is om nieuwe kleurcombinaties uit te proberen in kleding maar het werkt niet als het alsnog vloekt omdat je niet kan zien dat de ondertoon of tint totaal anders is)
Welk boek is dat?
a dictionary of color combinations!
En dan heb je het nog niet over fietspaden, da’s helemaal schandalig.
Ik word helemaal gestoord van mijn email. Steeds maar weer email in de spam gooien die geen spam zijn maar spam mails in het postvak zetten. Of de ene keer een afzender wel in de spam en de andere keer niet. Aangeven hoe het moet helpt niks. En dan nog die gare opsplitsing tussen nieuw en overig. Super irritant. Ik mis steeds van allerlei dingen die wel belangrijk zijn.
Dat nieuw en overig kun je uitzetten. Dat van de spam is idd klote, dat is goed bijhouden en dan valt het op een gegeven moment mee
Ik loop onderweg naar huis langs een basisschool en soms op een tijdsstip dat de kinderen bijna uit zijn. Dan krijg ik altijd een beetje van die gesprekken mee tussen ouders. Echt vreselijk.
‘Hoe gaat het?’ ‘Ja goed, druk druk druk. Net de eerste verjaardag van de kleinste gevierd. Aan het sparen voor een bakfiets’ blablabla.
Haha. Ik wil best wel kinderen, maar dit is één van die dingetjes waar ik echt niet op zit te wachten. Geef mij maar die smalltalk gesprekken met hondeneigenaren als ik m’n hond aan het uitlaten ben
Same, ik wil ook kinderen maar no way dat ik mezelf daar zo tussen zie staan.
Dit is precies de reden waarom ik echt compleet buiten de boot val op het schoolplein. Al die moeders klieken maar ik heb hier echt een allergie voor.
Haha nee tot je zelf kinderen hebt, dan is dat gewoon wat is het is haha
Maar het is toch logisch, als je bijv 5% van je collega’s echt leuk vindt en jouw type zijn, is niet ineens 100% van de ouders een match voor je.
Je hebt niks gemeenschappelijks met ze behalve dan dat je ook een kind hebt.
Met die andere ouders hoef je ook verder niks, jullie zijn niet samen een groep ofzo.
Voor het eerst in lange tijd weer ingelogd op LinkedIn. Ik kijk misschien 2 minuten op de homepage en zie nu al zeker drie overlijdensberichten. Het gaat niet om accounts van overleden personen waarop de nabestaanden een mededeling doen, maar bijvoorbeeld van een levend persoon over een broer of kind etc. Tuurlijk is het erg en impactvol, maar vind dit echt verschrikkelijk voor op LinkedIn. Snel maar weer weggeklikt.
De volgende borrel met onze vriendengroep is gepland op jaja 1 augustus! Meine guts waar is de spontaniteit gebleven…
Doordeweeks? Neeeeeee.
Gewoon een keer spontaan de groep uitnodigen. Je ziet wel wie er dan kan. Niet iedereen hoeft te komen
Dat heb ik inderdaad ook direct voorgesteld. De laatste keer dat we een uitje drie maanden vooruit planden zaten we ook met zijn drieën i.p.v. met zijn zevenen omdat iedereen toch nog last-minute afhaakt.