Maar wat is er nou zo moeilijk aan om te zeggen: hey ik wil weten waar ik aan toe ben, zullen we nog een datum plannen?
Snap niet waarom er dan zo kinderachtig gereageerd moet worden met lekker wat anders inplannen en terug negeren.
Maar wat is er nou zo moeilijk aan om te zeggen: hey ik wil weten waar ik aan toe ben, zullen we nog een datum plannen?
Snap niet waarom er dan zo kinderachtig gereageerd moet worden met lekker wat anders inplannen en terug negeren.
Dat nadat er gezegd is te gaan checken iets gebeurde waardoor iemand vergeet te checken en/of te reageren. Zoals een collega die wat vraagt waar je even druk mee bent of partner die vraagt of welke boodschappen er nog moeten komen.
Gebeurd bij mij zo vaak en dan appen we elkaar weer: nog kunnen kijken? En dan is er niks aan de hand en spreken we gewoon af.
Moeilijk te zeggen want het overkomt mij nooit dat 3 mensen mij tegelijk laten hangen.
Ik heb één vriendin die dat wel eens doet als ze depri is, en dan laat ik dat gewoon gebeuren. Jammer van mijn tijd, maar zij heeft het erger dan ik op dat moment, dus boeie.
En ik heb wel eens een scharrel gehad die last minute regelmatig liet weten dat 't vanavond toch niet zou lukken, nadat ik dus al mijn hele onderlijf had geschoren en alles. Daar heb ik snel een einde aan gemaakt.
Maar drie mensen tegelijk? Ja dan zou ik mezelf wel afvragen wat ik fout doe ja. Want dan zijn zij niet het patroon, maar jij.
Dat sommige (misschien nieuwe?) snackbar-medewerkers volgens mij niet weten wat een viandel is. Ik zeg expres al duidelijk articulerend VVVIE-andel. Maar al vaker gehad dat ik dan een frikandel krijg En ik vind een frikandel niet echt lekker.
Ik heb (heel laat) ontdekt dat een viandel niet overal in Nederland een bekende snack is. Misschien ligt het daaraan?
Heb je een spraakgebrek misschien?
Sorry ik heb echt nog nooit van een viandel gehoord
Het is een Belgische snack
Echt niet. Is uitgevonden door mora. Door mora en dus van ons.
Oh, aan de hand van dat bericht las ik juist dat de viandel uit vianen komt en door mora is ontwikkeld Maar ik lees ook dat het een bekende snack is.
Nooit Google AI vertrouwen meit
Waarom lees ik dit op de melodie van cd van jou cd van mij
Jaaaaaa dat was de bedoel 🫨
Ik ook!
En nu heb ik dat nummer in m’n hoofd.
Ze worden ook wel eens een krokante frikandel genoemd. Dit komt omdat de naam Viandel volgens mij gepatenteerd is door Mora (dacht ik uit mijn hoofd). Bij de Aldi en Lidl liggen ze daarom dan in de schappen als krokante frikandel. Kan goed zijn dat dit ook bij bepaalde snackbars niet bekend is?
Edit: Wat @Zemraluani zegt, is van Mora
Edit 2: nu ik er over nadenk moet ik eigenwel wel lachen, sorry hoor @Krelis! Ik zie al voor me dat je in de snackbar staat en jij vraagt om een viandel en dat die medewerker dan denkt: huh, wat bedoelt ze??? Oh vast een frikandel. Dat mensen die een viandel dus niet kennen denken dat jij het steeds verkeerd uitspreekt.
Ik dacht altijd dat dat gewoon een grappige manier was van Limburgers om frikandel te zeggen. Ik zou je 100% een frikandel geven en denken dat je moeite hebt met spreken @Krelis
Ik heb online ingecheckt bij Transavia maar nu update mijn reis-app van de reisorganisatie niet. Hier kan ik dus niet tegen en ik wordt er onrustig van. Terwijl ik de boardingpassen wel gewoon heb, maar toch wil ik nog een keer de bevestiging hebben dat ik echt ben ingecheckt.
Ik ga maar naar bed ofzo.
Dan heb ik nog een variatie om te proberen; een loempidel ik vind frikandel ook niet lekker en een viandel en loempidel wel. Lijkt qua uitspreken iig niet op frikandel
De loempidel is serieus echt een goeie snack.
Mijn hele leven is een leugen.