Maar hoe kan je een frikandel niet lekker vinden dan, dat is praktisch hetzelfde?
Huh een viandel en frikandel praktisch hetzelfde? Nee totaal niet!
Ik heb dus tot deze discussie altijd gedacht dat een viandel een vega variant van de frikandel was gaat een wereld voor me open
Ok, als ik weer in Nederland ben ga ik een viandel bestellen. It’s been too long
Hahaha, ik moet echt hardop lachen. Ik was echt in der veronderstelling dat iedereen wel weet wat het is omdat het voor mij gewoon in het straatje van standaard snacks valt. Maar zoals @Peachpuff al zei het is dus minder bekend dan ik dacht.
@Echo Nee, een frikandel vind ik slap en zompig en meh smaken, de viandel heeft een stevigere structuur als binnenkant wat nog eens extra wordt aangevuld door z’n knapperige korst.
@Rowrow Die heb ik nog nooit geprobeerd, neem altijd hetzelfde eigenlijk maar ik zal volgende week eens kijken of ze die hebben!
Dit is ook echt een ergernis van mij. Ook dat hij niet overal te koop is. Ik woon in Utrecht en ik moet echt helemaal naar de andere kant van de stad voor een snackbar die viandellen verkoopt.
In België heb je een spicy viandel, die is ook amazing.
Afgelopen weekend is een hele jonge vrouw uit mijn omgeving overleden (door zelfmoord). Zij had een succesvol restaurant en was daarom een beetje bekend, en ik ben echt in shock/geïrriteerd/misselijk door de reacties op sociale media van vage rando’s die insinueren dat het door het coronavaccin zou komen??? Wat gaat er in deze mensen om echt, wtf.
Doen ze nu bij Freek van Susan en Freek ook, echt walgelijk
Dat lees je echt onder elk nieuwsbericht als een jong iemand is gestorven of ziek is, heel triest
Ja want voor corona prik gebeurde dit soort dingen niet!!!
Je had hier in Nederland toch ook een rechtzaak over? Een moeder die op het internet bleef zeggen dat een ander d’r dochter door het vaccin oid was gestorven. Ik kan het alleen niet zo snel vinden
Ja maar het zijn er sTeEdS mEeR dus er moet oNDeRzOeK komen
Ben benieuwd wat je er van vindt haha, als ze het hebben.
Succes! Mijn vrienden die het hardst roepen zo niet te willen zijn, zijn wel zo geworden . Kinderen krijgen doet gewoon gekke dingen met je brein.
Ik ben ongesteld en heb het gevoel dat ik dit niet aan kan. Ben migraine, misselijkheid, buikkrampen en bekkenpijn. En het enige wat ik steeds denk is niet zo aanstellen!
Je stelt je niet aan, fysiek ongemak is sowieso al kut en al helemaal in viervoud. Hopelijk voel je je snel wat beter.
Ik ben ook ongesteld en erger me aan hoe gevoelig mijn borsten zijn atm, echt een naar gevoel
De spelling van Quooker. Kwoeker?!?!
koeker
Ik denk dat dit een gevalletje dichtbij België is want ik heb het nooit besteld dus let er niet op of het ergene te bestellen is waar ik nu woon, maar heb een tijd gewerkt in een snackbar in Zeeland en daar hadden we ook beide varianten en die waren heel populair. Ik denk even populair als een kaassouffle
Ja hèhè, maar met die Q denk ik sneller aan kw