Aan mezelf. Net een nieuwe lamp per ongeluk stuk gemaakt ![]()
Ik sta al 35 min in de wacht bij de huisartsenpost, is dit normaal tegenwoordig? ![]()
Ja, helaas wel.
We krijgen riolering in de straat (lol) en nu hebben die pipos al voor de derde keer kabels overgetrokken waardoor ik geen internet meer heb thuis. En dan moet je driehonderd mensen gaan irriteren in de hoop dat iemand initiatief neemt om dit snel te herstellen.
Uiteindelijk 50 min, damn wist niet dat dat zo extreem was
Ik ben op kamp met groep 8 en de groep is niet zo leuk dit jaar. Hebben we eindelijk alle kinderen aan het slapen, lig ik met twee snurkende collega’s op de kamer. Kan niet wachten tot het vrijdag is.
Ik heb met sparren een klap op mijn schouder gehad en die doet nu pijn. Ook precies de schouder aan de kant waar ik op slaap. Dat icm dat het veel te vroeg is om al in de trein te zitten maakt dat ik van mezelf een pistache brownie mocht halen bij de Starbucks. Nou niks pistache, was gewoon een blok spijs met groene kleurstof ![]()
Nog een nachtje!!
Ik moet ongesteld worden en dan werkt mijn adhd medicatie voor mijn gevoel bijna niet. Ik heb nu een paar uur tijd vrij en veel dingen te doen. Ik moet kiezen maar ik kan niet kiezen want mijn hoofd werkt niet ![]()
Dat is ook echt zo! Keer ergens gelezen (geen bron sorry)
Ja klopt, oestrogeen werkt ongeveer hetzelfde als dopamine dus als die dipt in je cyclus kun je nog erger last hebben van ADHD-klachten. Je zou met je HA kunnen overleggen om rond je menstruatie je dosis te verhogen
Ja ik heb gelukkig nu sinds twee weken een VS die mijn medicatie in beheer heeft die zelf vrouw is én adhd heeft en ze had het hier inderdaad over als optie.
Chat gpt heeft me nu geholpen gelukkig ![]()
![]()
Dat kan toch haast niet kloppen? Ik heb in het hele vorige jaar €200 aan water verbruikt, en wij zijn echt niet zuinig. Dan zou je met de tarieven van onze watermaatschappij 400.000 liter water méér hebben verbruikt. Dat is genoeg voor een 8-persoonshuishouden, bovenop wat je eerder al deed?
Tenzij je een zwembad hebt is dit bizar veel, weet je zeker dat het klopt?
Heb je geen onopgemerkte lekkage ergens?
Bouwvakkers die Marco Borsato draaien
Ja toen ik met mn eenpersoonhuishouden ineens 4 keer meer moest betalen dan het jaar ervoor was dit het geval ![]()
Mn nagel is net te ver ingescheurd. Nu doet het al twee dagen zeer, bovenkant van die vinger voelt ook warmer
Dat post van de Belastingdienst altijd gewoon in m’n berichtenbox via de app komt, werkt perfect en dan hup … drie dagen later ligt precies hetzelfde bericht toch ook nog op de deurmat. Stop eens met die papierverspilling mijn himmel we leven toch in 2025 kan het ff gewoon digitaal??? ![]()
![]()
![]()
Kan ook nergens vinden hoe ik dat uit kan zetten?
Via mijnoverheid.nl kan je bij instellingen voor een heleboel overheidsinstellingen aangeven dat je alleen digitaal post wilt ontvangen.