Ja maar niet voor de belastingdienst!!! Zie wel dat ze er mee bezig zijn en dat ‘in de toekomst’ iedereen kan kiezen. Voor m’n gevoel stond dat er een jaar geleden ook al maar ok ![]()
Oh, ik wist niet dat zij net de uitzondering waren. Wat kut.
De uitzonderlijk intense aandacht voor Freek(s ziekte). Zelfs de koningin wordt om een reactie gevraagd.
Ja, en dat die reactie dan ook nog op de voorpagina van de NOS-site staat is toch wel een nieuw dieptepunt.
Bah er hangt een zure geur in mijn huis en ik kan maar niet vinden waar het vandaan komt
de geur is het meest aanwezig in de hal, maar behalve een kapstok en schoenen is daar verder niks (en van de kapstok en schoenen komt de geur niet af) behalve dat er een aantal leidingen doorheen lopen. Ik zie alleen geen lek of iets. Wel is in mijn badkamer de wastafel af en toe verstopt en nu vraag ik me af of het daar misschien mee te maken heeft, dus ik zal de oma weet raad even raadplegen en daarnaast een goed onstoppingsmiddel aanschaffen. Maar ben bang dat als het dat niet is ik nu vast zit aan deze geur?! Is dit iets waar ik de verhuurder voor kan bellen? Misschien zit er wel vocht in de muren ofzo?
Sorry voor de dubbelpost maar dit idd, en als ze het betalen dan ook meteen makkelijker maken door er gelijk een betaallink in te zetten zodat je meteen via je bankapp kan betalen i.p.v. dat alles handmatig moet dan zou dat ook heel fijn zijn
Ik zou eerst zelf dingen nalopen en een keer extra schoonmaken, je voelt je echt heel lullig als je verhuurder komt/iemand stuurt en het blijkt een stinkende wasbak te zijn.
Ik had ooit een huisgenootje en zij was er van overtuigd gas te ruiken (nadat zij gekookt had en mn andere huisgenootje en ik laat op de avond thuis kwamen) en wij hadden al 10 keer gezegd dat het gewoon de etensresten waren die ze rook en ze dat eerst op moest ruimen, maar zij belde meteen 112 dus de brandweer kwam met loeiende sirenes. Heb me nog nooit zo geschaamd als toen die brandweermannen het hele huis door hadden gemeten en zeiden “nee hoor, da’s gewoon de curry die jullie hebben gegeten” dus ik zou nu alles echt 1000x checken voor ik iemand bel ![]()
Heb je de leiding/zwanenhals of hoe dat ook heet onder wasbak al open gemaakt/los gedraaid? Vaak hopen daar veel haren en zeepresten etc. in op wat voor stank kan zorgen.
Ik word echt chagrijnig van hoeveel het woord pRoTeïNe voorbij komt op een dag
Hahaha ja dit is iets wat mij ook zou kunnen overkomen dus ik ga eerst inderdaad zorgen dat de leidingen zijn doorgespoeld en ik ook op andere (wat meer voor de hand liggende) plekken schoonmaak en dat het afval weg is etc etc.
@FrozenFlame nog niet; hoewel dat ook zou moeten idd
maar ik zou verwachten dat de geur dan in de badkamer het meest aanwezig is en daar ruik ik eigenlijk niks… kan het ook nog zo zijn dat ik de geur ruik van iets wat ‘verderop’ in de leiding ophoopt ofzo?
Die kans lijkt mij klein, maar ik ben geen loodgieter haha. Heb je een afvoer ergens waar nauwelijks water doorheen gaat? Dat kan ook gaan stinken.
Precies dit zei ik ook tegen mijn vriend. Vind dit echt niet iets waar het koningshuis op moet reageren???
Maarja, wat moet ze dan? ‘Majesteit u heeft Freek op Koningsdag nog gesproken, wat vindt u van het nieuws?’ ‘Daar reageert het koningshuis niet op.’
RTL: “Koelbloedige Máxima reageert onverschillig op vreselijke diagnose Freek”
Ik vind ook zeker niet dat dit op de voorpagina van de NOS hoeft, maar blijkbaar heeft iemand daar toch bedacht dat dit nieuwswaarde heeft en besloten om die vraag te stellen.
Nee dat snap ik ook wel, ik bedoel over het algemeen. Waarom is dit iets wat aan hen gevraagd moet worden? Hoeveel mensen krijgen dagelijks niet dezelfde disgnose?
Volgens mij kan dat. Loopt het water wel even snel weg? Eerst de zwanenhals ff checken op resten btw
Wel benieuwd naar de reactie van Maxima op dit nieuws volgende keer.
Als je een nieuwbouwhuis met stadsverwarming hebt kan het ook de sifon in de meterkast zijn drooggevallen.
Stel je de krantenkoppen eens voor: Koningin Maxima geeft André en Monique relatieadvies
Weet je toevallig ook hoe je dat oplost? Ik heb hier ook geregeld last van en dan hangt er echt een intens gore putlucht in huis🥲
Maar heeft ze ook gereageerd op martijn krabbe, emma heesters, loretta schrijver etc? Dan heb ik niks gezegd!