Waar erger je je aan? #19

Ik wil een bestelling bij Skims doen maar steeds als ik uit wil checken krijg ik deze melding

One or more products in your cart cannot be shipped in the same order. Please remove an item and try again or contact help@skims.com.

Maar ze zeggen niet welk item :weary:
Heb het al op allerlei manieren geprobeerd en de klantenservice is nu dicht.

2 likes

Ja veel van mijn (ex-)kennissen ook. 19 jaar, trouwen, koophuis en twee auto’s. Allemaal heel normaal.

Echt deprimerend wel op je 19e.

39 likes

Ik ben echt blij dat ik gewoon lekker heb genoten van het leven op mijn 19e ipv al getrouwd te zijn! :grimacing:

6 likes

Ik kreeg een tester voor best een fijne cleanser. Is die cleanser 17 euro :sob:

1 like

Welke

2 likes

Mijn broer heeft de afgelopen maand ineens de omslag gemaakt van nooit sporten naar gymbro. Elke keer als ik hem zie moet hij benoemen wat voor workout hij die ochtend heeft gedaan. Als hij zijn arm beweegt zegt hij “die voel ik wel, shoulder day!”. Hij heeft het steeds over macro’s en leeft dagelijks van kip, rijst en brocolli en is daar ook trots op. Zit ook aan de creatine en eiwitpoeder en alles erop en eraan.

Ik vind het sporten en gezond leven echt goed voor hem, want voorheen was het iemand die 24/7 op de bank zat en voornamelijk op diepvriespizza leefde. Maar de extreme omslag in een maand tijd en het dan CONSTANT moeten benoemen is schijtirritant :smiling_face_with_tear:

14 likes

Gewoon NIET op reageren :joy:

2 likes

Ja vertel mij wat. Maar is voor veel echt nog de werkelijkheid. Zou mijn wens ook niet zijn.

4 likes

Dit is zo waar hahaha godver die dingen gaan altijd alle kanten op. Of ik zie opeens midden in de sportschool dat er eentje helemaal scheef zit en je 'm ziet zitten :cry:

@Hiphopopotamus dit zou ik echt zoooo leuk vinden. Vet irritant hoor iemand die altijd hetzelfde niet boeiende onderwerp (voor jou) benoemd maar van niet bewegen + diepvriespizza’s naar gezond eten en veel sporten vind ik echt superknap!!

1 like

Het is knap en super goed voor hem! Maar ik vind het ook extreme aanstelleritis om het steeds zo te benoemen. Bijna performatief ofzo, want hij begint ineens als al die opgepompte fitness influencers te praten.

Maarja, ik reager wel supportive want het is een positieve obsessie. Intern gil ik als ik nog één keer over zijn gains moet horen.

5 likes

:joy: of ga opeens meepraten, vraag hoe het met z’n bulgarian split squat gaat ofzo.

9 likes

Ik ben geknuffeld door m’n tante en nu ruik ik naar boomer-parfum :face_vomiting:

10 likes

Haiiiii

15 likes

Wij blijken ook voor een ‘wijkbeheerder’ te betalen, ben wel erg benieuwd wie dat nou weer is. Zeker aangezien mijn buren in hetzelfde gebouw niet voor hem betalen, kwamen we achter toen we de jaarrekening naast elkaar legden :roll_eyes:

3 likes

Als je het niet vertrouwt kun je het gewoon laten nakijken! En als je teveel hebt betaald kun je ook makkelijk verminderen op je huur

4 likes

Ik dacht eerder aan deze:

Signature parfum van mijn oma.

8 likes

Heb je hier tips voor? Mijn jaarlijks verzoek om de details in te zien worden nooit beantwoord.

3 likes

Nee dit is het parfum van Clarice in Silence of the Lambs!!!

4 likes

Als ze niet reageren dan kun je naar de Huurcommissie, dat kost je maar 25 euro en volgens mij hebben zij ook wel voorbeeldbrieven die je kunt sturen! In de meeste grote steden zijn er ook wel huurteams die je op weg kunnen helpen

3 likes