Uiteraard, schoenen uitgedaan bij de deur, geen stap mee binnen gezet verder. Tas uitgeklopt. Ga zo voor een derde keer stofzuigen en dat moet echt de laatste keer zijn
Mensen die snel praten. Why?!
Ja ik snap wel dat het verwarrend kan zijn, maar mijn ergenis was dus idd dat ik gratis overnacht bij iemand en me bezwaard voel om te vragen of ik nog een nacht mag blijven bij deze persoon.
Heb ik inmiddels gedaan en het was prima, maar ik denk eigenlijk dat ik morgen avond hier ook moet blijven, want ik voel me zo slecht. En dit is opzich de iedeale plek om uit te zieken, want het is dus een prive cabin en ik kan hier niemand ziek maken (denk namelijk dat het corona is en ik ben vrij zeker dat ik het heb gekregen van die jongen in mijn dorm die 2 nachten lag te hoesten).
Maar ook: mensen die heeeel langggggzaaaaaammmmm praaaaaaaten
Ook mensen die ‘gewoon’ langzaam praten. Trek dat zo slecht
Als je je bezwaard voelt om er gratis te overnachten, kan je toch ook aan de eigenaar voorstellen ervoor de te betalen tot je beter bent en verder kan? Beterschap iig!!
En je wordt door diegene geghost of is dat nog een ander verhaal? Ik kan t ook niet volgen haha
Gehost. Ze is er te gast.
Oh haha ik las ook geghost
Omg ik ook en heb het bericht echt 5 keer opnieuw gelezen hahahahaha
Het was zo’n leuk en gezellig weekend, maar nu zit ik met een beginnende flinke verkoudheid of griep idk maar het is wel teleurstellend om de week zo te beginnen.
Hahahahahahah ohh that makes sense
Ik vraag mn ouders ALTIJD om hun schoenen uit te doen maar dat vinden ze altijd gedoe en dan gaat mn vader OP MN VLOERKLEED zn schoenen uitdoen omg alles is beter dan daar tattas gonna tat zoooooo ergerlijk
Dit!! Wij dragen geen schoenen in huis en wonen in een bovenwoning, dus schoenen doen we gewoon gelijk beneden uit en komen gewoon niet boven. Zowel ouders als schoonouders komen altijd boven met schoenen? Elke x ‘vergeten’, of ‘kom alleen maar even snel x doen’. Vind het zo goor, vooral als er net gedweild is de dag ervoor ofzo
Oh en op het kleed is nóg erger
Haha heel herkenbaar. En vind het vooral irritant omdat ik vroeger ALTIJD mijn schoenen uit moest doen, ze dat bij hun zelf thuis ook doen en het dan bij mij thuis opeens niet nodig vinden.
Geef ze van die blauwe schoentjes. Hoeven ze ze niet uit te doen, en jij een schone vloer
Ik zit in de trein en tegenover me zit iemand die echt non-stop aan zijn nagels is aan het bijten & het dan weer opeet. Aaah.
Ideaal moment om dit pareltje te posten
Mijn lichaam . Ik ben al sinds november bezig met gezond eten en meer bewegen. In heb echt enorme stappen gezet. Maar ik lijk alleen maar meer op te zwellen. Ik snap er heeeelemaal niks van. Kreeg net foto’s toegestuurd van een uitje en het was gewoon een en al vadsigheid. Zelfs mn vriend zei gisteravond dat hij er niks van snapt, omdat hij juist ziet hoe ik ermee bezig ben. Er is letterlijk nog geen kg af. En voor iedereen die nu zegt spieren wegen zwaarder!! Die zijn er ook niet. Ik snap er niks van. Zelfs tijdens mn zwangerschap ben ik 15 kg afgevallen. En nu … Nog even en ik kan als luchtballon de lucht in.