Waar erger je je aan? #19

XOXCheeseballs125gea34f62c-4e95-483b-9783-7bf6fbfa05df-1724067399992

Echt zo’n zin in

3 likes

Dit zijn denk ik gewoon de cheetos goals maar dan anders!

2 likes

Nee! Cheetos goals zijn een stuk minder lekker, believe me i tried :sleepy:

Oh kak, dan heb ik niks gezegd!!

2 likes

En die van Bram Krikke, lijken die hier niet op?

5 likes

Oh deze kende ik nog niet!! Ook bij jumbo zie ik. Ga morgen weer een poging doen en dan met deze als 2e keus thnxxx

2 likes

Dat we een best fors bedrag bij moeten betalen voor energie, maar ze dan wel zeggen “we verlagen je termijn bedrag want dat past beter bij je verbruik”. Que??

3 likes

Wat is fors?

1 like

Bijna €900 :japanese_ogre: Maar moet er wel bij zeggen dat we hier sinds vorig jaar wonen na een complete verbouwing waarbij we pas afgelopen maand het enkel glas hebben vervangen dus had ook wel verwacht dat we bij moesten betalen. Vind dat ook niet erg (nouja oké eigenlijk wel want rip bankrekening), maar snap de logica van het verlagen van het maandbedrag dan niet.

1 like

je hoeft het niet te verlagen, bij de meeste kun je zelf instellen wat je maandbedrag is.

Waarschijnlijk omdat je de afgelopen maand(en) wel weinig verbruikt hebt en op basis daarvan je termijnbedrag naar beneden kan.

Ik erger me hier aan

Dat ze bij GLPVDA denken “we moeten een podcast gaan maken, daar luisteren nu veel mensen naar!!” en die dan FRANS noemen alsof ook maar 1 persoon met kritiek op Frans of GLPVDA hiernaar gaat luisteren

20 likes

Dat er op mijn werk (gezondheidszorg en groot gebouw) geen hygiëne prullenbakken meer staan. En niet eens meer een kap op de vuilnisbak. Lekker aangezicht voor maandverband en tampons als er niet genoeg papier omzit.

6 likes

“You can ask for flowers. I sit for hours” videos

4 likes

He getver. Wij hebben op het werk zo’n ding waar je met je knie tegenaan moet drukken om hem open te duwen. Er zitten veel kinderziektes in het gebouw, maar dit is er niet 1 van.

4 likes

Podcast is gemaakt door nu.nl en niet door de partij.

3 likes

oja ik zie het, wel alsnog raar dat je als politiek verslaggever één fractieleider volgt in een podcast en die podcast dan ineens zichtbaar wordt als er politiek nieuws is, voelt toch een beetje als een samenwerking

1 like

Ja natuurlijk. Frans laat zich niet zomaar door iedereen portretteren natuurlijk gewoon 4 fun. Hier zitten 8 woordvoerders tussen. En het is nu voor die redacteur en voor Timmermans een lekker ‘haakje’ om live te gaan voor maximale aandacht.

4 likes

Gebeurt wel vaker. Er was een half jaar geleden nog een docu over Caroline van der Plas. Maar verder wel eens hoor. Het straalt 0 kritiek uit.

3 likes

Dat er vrijdag geen treinen rijden waardoor mijn plannen voor die avond in het water vallen 🫠

2 likes