Ja zo doe ik het ook al heb ik geen moeite met pillen slikken verder. Op het moment dat je voelt nu ga ik m’n eten doorslikken die pil erbij doen. Werkt echt top!
Ik word zo moe van Taylor Swift ik wil er niks mee te maken hebben maar word er elke dag mee geconfronteerd
Ik doe dit zo met water. Beetje water in m’n mond, pil erbij, en dan nog een slok water nemen en die meteen doorslikken zoals je normaal een slok neemt. Dan is er nu probleem! Maar als ik alleen water en pil in m’n mond heb en ik moet dan ineens doorslikken heb ik echt de grootst mogelijke moeite.
En naar beneden kijken als je slikt, dus niet je hoofd in je nek.
Oh ja inderdaad goeie aanvulling
Ik zie dat achterover gooien altijd op tv en dan denk ik nee dat zal m helpen
Oh huh dan stik ik echt in mn pillen als ik dat doe??
Mijn ogen! Ik heb -9 sterkte met lenzen. En ik kan tegenwoordig dichtbij niet meer scherp zien (tot 15/20 cm ofzo) met lenzen in. Pfff echt zo een vervelend teken van ouderdom. Moet ik binnenkort al een leesbril
Ik had net m’n telefoon abonnement verlengd, maar zag na ondertekenen dat ik geen recht had op een bepaald voordeel waardoor het me dus voor minder inhoud, meer geld zou kosten. Dus ik wilde na afsluiten hem gelijk annuleren. Dat kon op de website enkel via een formulier heel onhandig (losse pdf i.p.v. digitaal formulier op de website), of bellen want dat was sneller.
Bel ik op, krijg ik een man aan de lijn die me verkondigd dat het niet zou kunnen want de simkaart was al opgestuurd en moeilijk moeilijk. Nou ik paniek en verontwaardiging want doordat ik in de eerste plaats bij dezelfde provider zou blijven zou ik überhaupt geen nieuwe simkaart krijgen, Tevens staat op de website dat je 2 weken hebt om je te bedenken. En het was letterlijk dezelfde minuut dat ik het nummer al belde. Maar nee volgens hem kon het écht niet geannuleerd worden. Ik zou dat volgens hem alleen in de winkel van die provider kunnen regelen. Niet in de buurt natuurlijk.
Bel ik nog een keer want ik vertrouwde t voor geen meter, krijg ik een super aardige dame aan de lijn, geen probleem, verlenging geannuleerd.
Pff ik heb ook al de hele dag met zulke tegenstrijdige situaties te maken. Krijg er ondertussen wat van.
Echt? Oh ik juist als ik m’n hoofd achterover doe
Mijn moeder heeft lensen met een ‘leesgedeelte’ erin. Misschien is dat voor jou ook een optie?
Ja dit is het ALLER irritantste aan klussen, telkens weer naar die bouwmarkt voor het juiste plugje of whatever
Ja en die kleine dingetjes kosten onbewust ook het meeste geld
Multifocale lenzen kunnen een optie zijn. Maar mijn ervaring is dat klanten er OF heel enthousiast erover zijn OF ze vinden het helemaal niets. 50/50 dus. En anders kijken hoe het gaat met zo’n simpel leesbrilletje van +1.00 of +1.50
Maar ik bedenk me nu: met die sterkte heb je denk ik harde lenzen?
Ja dit doe ik ook. Maar mijn strot gaat gewoon op slot.
Ik had dit ook. Maar heb mijn ogen laten laseren. Beste besluit ooit.
Aan de kraan lurken helpt ook bij mij met pillen doorslikken!
En @Steady Ja weet ik idd, dat wellicht een keer proberen, thnx
Ik heb zachte lenzen. Kan geen harde lenzen vanwege litteken op mijn oog
@Telefoonnummer laseren is helaas geen optie. Te droge ogen
Je kunt heel makkelijk melding maken bij de ACM over dit soort praktijken!
En ICL (implantaatlens)? Laseren ging bij mij ook niet, maar dat wel. Is wel teringduur, maar elke cent waard om 's ochtends wakker te worden en scherp te kunnen zien