De zoveelste slapeloze nacht
. En heftige nachtmerries als ik wél slaap. Ik heb dit met periodes maar ik word er niet vrolijk van.
Dat Ikea mails stuurt met , hej Jumpsuitâ ja, ik weet dat dat hallo betekent. Maar echt het staat zo lellik
Dat de glazenwasser vanochtend is geweest. Vanavond door het vuurwerk hier worden alle ruiten toch weer vies. En kunnen wij weer vier weken door de viezigheid heen kijken.
(Ik heb hier geen invloed op en hij komt normaal altijd op vrijdag)
Waarom komt hij niet op 3 januari dan ![]()
Sowieso irritant dat die altijd komen wanneer ze zin hebben.
Hier ook vanacht, geen oog dicht gedaan en als ik 10 min sliep waren het van die enge koortsdromen. Ook wakker van mijn eigen gesnurk. En toen de kinderen weer. Blehh weet niet of ik het trek vanavond. Sta helemaal vol adrenaline maar ben gewoon op.
Klopt, maar als hij normaal op vrijdag komt was 3 januari veel chiller geweest
Idk, dat dacht ik dus ookâŠ
De vrouwelijke collega van mijn man die hem altijd prive moet appen met zijn verjaardag enz. Weet nu al dat er vannacht weer een appje komt en dat vind ik zo vervelend.
Waarom vind je het vervelend? Puur omdat het een vrouw is?
Ik zou dit ook helemaal niks vinden, en wat voegt het ook toe
Oke. Ik zie het probleem niet zo. Mijn vriend heeft diverse collegaâs waar hij ook privĂ© contact mee heeft. Lig er echt niet wakker van als die hem feliciteren op zijn verjaardag.
Nou ja, het is gewoon een felicitatie toch? Voegt in het algemeen weinig toe, maar is wel normaal.
Zou eerder denken dat er een andere voorgeschiedenis/ context is dat zoiets onschuldigs als vervelend wordt ervaren.
Ik denk dat het er meer om gaat dat het dan ook sânachts is terwijl zoiets ook sâochtends of op de dag zelf kan. Ik zou het ook enigzins vervelend vinden. I mean, het is oudjaar, feest etc etc. Waarom is de verjaardag van je collega dan zoooo belangrijk dat hij direct gefeliciteerd moet worden.
Maar misschien ben ik ook te zuur haha
Oh ja disclaimer dit was lichtelijk /s maar ik ben wel een jaloers wicht
De focking storing bij de staatsloterij waardoor ik mn loten niet kan checken en dus niet kan zien hoeveel miljoen ik heb gewonnen
Want dat ik veel heb gewonnen is een feit
manifesteren ![]()
Hij doet het weer.
Ik heb op beide loten wat gewonnen, in totaal 7.50 ![]()
Hahah ik ook maar 7,50. Weer geen miljonair potverdomme ![]()
Dat ik dadelijk mijn haar weer moet wassen (gisterenavond gewassen), want gisteren 5 minuten in rook gestaan dus alles stinkt
De A2 Amsterdam-Utrecht
Hoe meer rijbanen, hoe bizarder mensen rijden joh. En net echt heel veel buitenlandse autoâs die het heel ingewikkeld vinden allemaal blijkbaar. Met 90 op de middelste baan, links en rechts ingehaald worden en lekker stug doorrijden, want blijkbaar alles liever dan de rechterbaan oid? ![]()