Zou een scleralens wel kunnen? Die heb ik juist ivm littekens op mijn hoornvlies. Maar waarschijnlijk heb je alles al geprobeerd of over geinformeerd en wou je alleen even spuien hier!
Ja dat kan wel, maar wordt niet geadviseerd als je ogen in sterkte veranderen nog en dat gebeurt nu wel dus.
@Bennielava hehe ik wilde idd even spuien. Maar lief dat er tips gegeven worden.
Ik vind het best bijzonder dat je hier elke dag mee geconfronteerd wordt? Speelt iemand in je omgeving dan dagelijks deze muziek ofzo?
nee op de een of andere manier gaat het er gewoon altijd over
Op instagram, ze heeft natuurlijk ook meeste streams dit jaar/meest verkocht weet ik veel dus dat heb ik ook al meedere keren gehoord op het nieuws of als ik wat artikelen/websites lees. Of ik ben in een winkel en dan verkopen ze daar stickers van taylor swift, of in een podcast gaat het erover.
Het is na het tweede telefoontje snel opgelost, dus ik weet niet zozeer of er echt spraken is van praktijken of gewoon een persoon die het niet begrijpt. Maar ik ben blij dat ik in dit geval sowieso wel op de hoogte ben van dat herroepingsrecht. Want kan me ook goed voorstellen dat mensen vertrouwen op de woorden van de (eerste)verkoper.
Maar zeker handig om te weten!
Een jaarlijks terugkerende ergernis: een zorgverzekering uitzoeken en afsluiten. Prima dat dat voor het nieuwe jaar moet gebeuren, maar vind het bizar dat sommige verzekeraars/zorgverleners nu nog steeds aan het onderhandelen zijn over contracten. Waarom ligt hun deadline niet op een eerdere datum? Kan nogal doorslaggevend zijn of bijv je dichtstbijzijnde ziekenhuis wel of niet is gecontracteerd.
Ja is ieder jaar hetzelfde liedje. Ligt soms ook aan de zorgverleners trouwens. Maar echt heel rot want bepalend voor het maken van je keuze.
De zoveelste slapeloze nacht . En heftige nachtmerries als ik wél slaap. Ik heb dit met periodes maar ik word er niet vrolijk van.
Dat Ikea mails stuurt met , hej Jumpsuit’ ja, ik weet dat dat hallo betekent. Maar echt het staat zo lellik
Dat de glazenwasser vanochtend is geweest. Vanavond door het vuurwerk hier worden alle ruiten toch weer vies. En kunnen wij weer vier weken door de viezigheid heen kijken.
(Ik heb hier geen invloed op en hij komt normaal altijd op vrijdag)
Waarom komt hij niet op 3 januari dan
Sowieso irritant dat die altijd komen wanneer ze zin hebben.
Hier ook vanacht, geen oog dicht gedaan en als ik 10 min sliep waren het van die enge koortsdromen. Ook wakker van mijn eigen gesnurk. En toen de kinderen weer. Blehh weet niet of ik het trek vanavond. Sta helemaal vol adrenaline maar ben gewoon op.
Klopt, maar als hij normaal op vrijdag komt was 3 januari veel chiller geweest
Idk, dat dacht ik dus ook…
De vrouwelijke collega van mijn man die hem altijd prive moet appen met zijn verjaardag enz. Weet nu al dat er vannacht weer een appje komt en dat vind ik zo vervelend.
Waarom vind je het vervelend? Puur omdat het een vrouw is?
Ik zou dit ook helemaal niks vinden, en wat voegt het ook toe
Oke. Ik zie het probleem niet zo. Mijn vriend heeft diverse collega’s waar hij ook privé contact mee heeft. Lig er echt niet wakker van als die hem feliciteren op zijn verjaardag.