Waar erger je je aan? #19

Het is gewoon een praktische broek. Ik vind die haat op praktische dingen als afritsbroeken en regenpakken etc vooral jammer voor jezelf want je leven is echt beter met meer comfort.

32 likes

Ik denk dat @Mimosa bedoelt dat praktische dingen gewoon lelijk mogen zijn.

1 like

Ja dat begreep ik wel maar je kunt het toch ook gewoon een broek vinden en verder klaar. Niet alles hoeft verder nog iets te zijn naast praktisch zoals mooi of lelijk. Jezelf in een broek hijsen die je hebt bestempeld vanuit principe als lelijk is toch gewoon jammer als het ook gewoon je broek kan zijn voor het wandelen. Gewoon aantrekken klaar en genieten van je tocht.

5 likes

Ik vind het juist irritant dat het een soort ongeschreven regel lijkt dat praktische dingen altijd lelijk moeten zijn. Wandelschoenen bijv hebben vaak van die rare gekleurde delen / strepen etc, dezelfde schoen in gewoon helemaal zwart of een andere neutrale kleur zou al zoveel beter zijn (vind ik dan).
Of huishoud artikelen, van die fel gekleurde plastic dingen. Omdat het ‘leuk’ moet zijn? Ik heb liever gewoon iets neutraals.
Doe ook altijd mijn zeep en afwasmiddel in mijn eigen zeeppompjes, wil niet tegen plastic verpakkingen met schreeuwerige merknamen aankijken in mijn keuken. Zie al genoeg reclame overal.
Maar goed ben het wel eens dat het zonde is als je minder kunt genieten van een mooie ervaring door hoe je je voelt in ‘lelijke’ kleding. Maar die gedachtes zijn moeilijk uit te zetten in deze maatschappij.

9 likes

Maar ik zei “mogen” niet moeten

Ik moet “werk” doen (vlucht boeken voor over 4 dagen en visum aanvragen :joy::joy::joy::joy::joy:) en echt ik kan me er niet toe zetten hahaha

Eerst maar even een taartje halen hiernaast om me te motiveren en even op het strand liggen dan?

Oh en uitrekenen hoeveel geld voor gas en electra mijn onderhuuster mij moet betalen is echt te veel voor vandaag, dus moet helaas worden doorgeschoven naar morgen :sleepy:

4 likes

Hahaha ik zit in precies dezelfde situatie. Ik ‘moet’ al dagen mijn vlucht naar Japan en daarna Nederland boeken, maar ik heb gewoon geen zin?? Voelt zo definitief of zo. Blij dat je voor Japan geen visum nodig hebt.

1 like

Hahahaha heeeeel herkenbaar!

Ik merk echt dat ik max 1 dag voorruit kan plannen. Verder voelt echt zo ver weg.

1 like

Dankje haha soms wel even dit nodig :heart:

4 likes

Dat je make up natuurlijk wel kan testen, als in een swatch op je hand, maar dat je nooit echt weet hoe het er op je gezicht uitziet. Net weer een nieuw gekochte lippenstift weggepleurd omdat ie er echt niet uitzag op mijn lippen.

3 likes

Kun je toch gewoon testen in een parfumerie

1 like

Mag je daar een nieuwe lippenstift testen dan? Ik koop drogisterij make-up en zo’n tester ga ik echt niet op mijn mond smeren.

1 like

De navotop en al het gedoe met wegafslutingen daardoor.

11 likes

Ik snap ook al die tekeningen niet en voor m’n gevoel verandert de situatie ter plekke elke 5 minuten :smiling_face_with_tear:

2 likes

Ja daar zijn gewoon testers die schoon worden gemaakt met alcohol

2 likes

Goed om te weten!

2 likes

Dat idd! Vanochtend rij ik ergens waar op het bord staat dat die weg 19 juni dichtgaat en die was voor het gemak vandaag al dicht, zo irritant

2 likes

Ach, omwegen zijn niks nieuws in Den Haag :sob:

3 likes

Dat is zeker waar, maar vind het met die top wel echt next level

6 likes

Doet me denken aan die keer dat er borden hier in de straat stonden met ‘niet parkeren per datum x ivm werkzaamheden’. Toen waren ze een paar dagen eerder begonnen en stond mijn auto achter hekken :smiling_face_with_tear: kon ik die hele hekken uit elkaar gaan halen om mn auto daar weg te halen. En op diezelfde plek zijn ze ooit met werkzaamheden gestart zonder aankondiging en waren ze om mijn auto heen aan het werken