Ik dacht heel even dat er ‘schooifoto’s’ stond haha. Zat al helemaal te fantaseren wat dat dan voor financiële scam zou zijn.
Schaamteloos inderdaad
Ik vond het wel meevallen, voor zo’n 20 euro had ik een grote afdruk, klassenfoto, wat pasfoto’s en 2 medium afdrukken.
Bij de oudste kregen we de klassenfoto zelfs gratis als je snel bestelde.
Ik erger me meer aan de websites waar je moet bestellen en dat ze 101 combi-paketten hebben, maar nooit precies in de combi die ik wil ![]()
Echt! Oh dit is ok. Bij ons is het een stuk duurder. En niks gratis te halen hier behalve de preview van hoe schattig je kind erop staat… ![]()
Haha, staat er ook! Nou, de scam is dat je zo’n preview krijgt waar je kind op staat als Puss in boots. Maar dan klik je verder en dan krijg je alle keuzeopties, die beginnen bij 10 euro voor 1 foto, of 30 voor het downloadbestand. En dan kan je ook nog kiezen voor welke papiersoort, van cheapo tot betere kwaliteit.
En o ja, je mag ook het hele pakket als download kopen, voor 70 euro. Dat zijn dus 2 foto’s van je kind en een klassenfoto…
Een ouder de digitale klassenfoto laten bestellen en de kosten delen? ![]()
Verder eens. Vind het ook zo duuur. Liefst wil ik afdrukken voor opa en oma want hun afdrukken zijn wel mooier. Dan voor mezelf alleen digitaal maar dan betaal je dus gewoon dubbel dus dan maar naar de hema.
Nee staat er niet haha! Ik typte ‘schooifoto’s’ niet ‘schoolfoto’s’. Sorry dat je nu een hele uitleg hebt getypt haha
Oh grapje dat had ik niet eens gezien. Sorry dat je het moest uitschrijven, een teken dat ik mijn bril op moet gaan done.
Thanks, dat ga ik inderdaad doen!
Ja precies, wij gaan ook gewoon naar de Hema. Dan maar minder mooie foto’s.
Het valt bij ons ook echt op en stiekem erger ik me er nog het meest aan dat ze niet op flightradar staan, haha.
Hier wel op?
Ik vind dat er wel wat sympathieker op dit berichtje gereageerd kan worden, jeetje mina.
Snap dat je er heel erg van baalt en hoop dat er nog een fijne oplossing gevonden kan worden!
Eens! Heel erg balen als je denkt alles goed te hebben geregeld en het wordt zo gemakkelijk afgezegd. Het is al vervelend genoeg dat het nodig is op vakantie.
Dankjewel!
@Freedom Nou ja dat precies eigenlijk, kijk lukt het niet dan hebben we pech maar bij toezegging ga je (wij in elk geval niet) niet alsnog drie alternatieven regelen voor het geval dat
Ik baal zelf ook flink want a) weer niet zwanger b) aannemer die we op het oog hadden trekt zich terug en c) MEELMOTTEN GVD
Ik slik iedere maand een 1 tablet van een bepaald medicijn. Ik kreeg altijd maar voor 3 maanden mee maar ik ben best wel chaotisch dus ik had gevraagd of ik voor een langere periode zou mogen krijgen omdat ik vaak vergeet om die tabletten te bestellen.
Had voor 12 maanden gekregen en nu ben ik die zak kwijt geraakt!!! ![]()
![]()
![]()
ik denk wel in mijn huis maar heb al een paar keer gezocht, kan het niet meer vinden.
Durf de huisarts ook echt niet te bellen hiermee. Maar inmiddels nu al twee maanden die onderhoudsdosering niet meer genomen dus. Als een soort zelfkastijding ofzo ![]()
Nee die ruimt nooit iets op ![]()
ik zal het zelf vast op een (voor mij, op dat moment) logische plek gelegd hebben. Maar nu onvindbaar dus
En als je gaat bedenken dat je nu die zak vast hebt waar je hem dan zou leggen? Zo vind ik heel vaak dingen terug
Ik kan insta niet openen door een bug. Blijkbaar ben ik toch verslaafd genoeg om hiervan te balen.