Waar erger je je aan? #19

Ik moet nieuwe zwemkleding hebben voor deze zomer want wat ik heb is echt oud en uitgelubberd, maar ik vind het elke keer weer zo’n gedoe. Ik ben totaal niet preuts maar ik vind het zo stom dat als je als vrouw zwemkleding zoekt alle eerste resultaten er gewoon uitzien als lingerie (push up, alle badpakken diep decolleté) en ook eigenlijk totaal niet comfortabel/handig om meer in te bewegen dan op een strandbedje liggen. En badpakken vind ik irritant voor als je naar de wc moet ofzo.

Ik zoek geen tips trouwens maar damn was ik maar een man die gewoon een random zwemshort kon kopen en klaar. (ik weet dat er ook vrouwen zwemshorts zijn daar gaat het niet om)

36 likes

Ja en alles is zo hoog uitgesneden aan de onderkant dat je niet eens 1 keer kunt zuchten zonder dat er een lip uit valt

9 likes

Man spreading in het OV

9 likes

:sob: :sob:

En als ik dan doorzoek naar bikini’s waarbij misschien niet de top 1 prioriteit is dat mijn tieten er perfect rond en juicy in mijn nek geduwd uitzien zit je meteen in de categorie ‘ahhh jij bent er zo een, here you go’: zwarte full coverage shapewear waar ik het al benauwd van krijg als ik ernaar kijk.

10 likes

Ik had echt een leuk duurzaam badpak merk gevonden maar toen bedacht ik me dat ik zo weinig zwemdagen heb in een jaar, en het een drama is met naar de wc gaan. Dus toen heb ik in de sale bij de primark een bikini gekocht. Afzichtelijke pasvorm en veels te laag uitgesneden maar ik was wel voor 6 euro klaar :’).

1 like

Ja ik heb me ook bijna laten verleiden tot zoiets maar inderdaad, zo vaak zwem ik niet. Dus voor mij wordt het de Decathlon dit jaar. Als je erin kunt surfen kan ik er ook wel in een campingzwembad in springen (sorry @ de verdrietige piemels).

7 likes

Ik weet niet wat ik verkeerd doe, maar mijn haar blijft vies aanvoelen en ziet er voor mijn gevoel vies uit sinds mijn shampooblok sls vrij is. 🫠

1 like

Eerlijk ik heb ooit jaren terug echt een fantastisch badpak gekocht bij de decathlon, gewoon best wel leuke pasvorm en goeie stof (nog steeds niet uitgelubberd jaren later) en inderdaad geen zorgen dat er vanalles uit vliegt dus das ook prettig.

1 like

Vreselijk! Ik moet voor de zomervakantie ook nog op pad. Vorig jaar heb ik namelijk de fout gemaakt om een dag voor m’n vakantie erachter te komen dat ik geen bikini meer had en alleen nog een heel degelijk badpak van m’n zwangerschap.

Ik ben nu dus de trotse eigenaar van een vreselijk hoerige knalblauwe bikini. Waarvan het broekje mega hoog uitgesneden is, maar half over m’n billen past en er ook nog een stuk ertussen zit (want mode ofzo) en m’n borsten zitten in een soort push up constructie die net niet past :cry:

Ik was al lang blij dat ze iets hadden dat op mijn maat lijkt, want grote borsten, maar ik denk dat ik nu ruim op tijd naar een goede lingeriezaak ga of online het een en ander bestel en voor veel te veel geld een bikini koop.
Primark gaat helaas niet meer met met mijn cupmaat, dan maak ik de piemels aan het zwembad aan het schrikken. Decathlon evenzo. Maar ik heb daar in het verleden weleens een prima bikini gekocht. Dus met een vrij gangbare maat kan je daar prima slagen.

Nou dit!! Ik dacht dat mijn badpak dit minimaal had, maar ik ging er laatst mee van de glijbaan en ben van binnen schoongespoeld.

3 likes

Huh, badpak of bikini maakt toch niet uit om te plassen, ff opzij houden en gaan

6 likes

Ik vind het heel knap dat je dit kan, ik zou over mn hand plassen. Of misschien heb ik wel gewoon een afwijkende urinestraal, dat kan ook.

6 likes

Enige voordeel is wel dat je extra hard van de glijbaan gaat!

4 likes

Vre se lijk. Ik heb dit jaar voor het eerst in mijn leven ook wel gewoon iets moois en het was echt een bevalling

3 likes

De trend botergeel, het staat echt weinig mensen

9 likes

Het staat witte mensen niet (omdat ze zelf botergeel zijn).

25 likes

Er zit een vlieg me zo te irriteren op kantoor. Word er gewoon agressief van.

2 likes

Eindelijk een trend die mij juist wel goed staat

4 likes

De veegmachine optocht in de straat, rijden er twee achter elkaar :dizzy_face:

1 like

Ook witte mensen met knalrode koppen staat het niet :raising_hand_woman:t2:

1 like