Waar erger je je aan? #19

Oliebollen met toiletblokjes smaak?

4 likes

Niet eens een electrische auto die ik nergens kan opladen :sob:

5 likes

Ja vind ik ook. Twee banen is nog prima maar bij 4 banen raken mensen echt totaal kwijt wat de bedoeling is en is het gewoon ieder voor zich.
Rechts is toch gewoon default en als je in moet halen schuif je op en zo verder. Geen idee hoe mensen het in hun hoofd hebben om links te rijden zonder in te halen. Zijn vaak oudere witte mannen valt me wel op maar heb er ook een beetje hyperfocus op.

7 likes

Hoe mensen (bijv Volkskrant magazine) lopen te dwepen met dat Noraly Beyer en Joost Prinsen een relatie hebben. Zooooo schattig!!! Hihihi echt zoooo leuk als oude mensen verkering hebben!! Grotere ergernis: we doen echt alsof oudere mensen debiel zijn met z’n allen. ā€˜Lieve omaatjes en opaatjes’ aub het zijn gewoon mensen.

23 likes

Jouw egrernis doet me denken aan hoe mensen vaak praten over mensen met een (lichamelijke) beperking/handicap. Daarvan denken mensen vaak ook dat ze ondanks hun situatie alles uit het leven halen en vooral super intens dankbaar zijn voor alles. In werkelijkheid zijn ze net zo zuur/vrolijk/aardig/slim/stom/mopperig/leuk/grappig/verschrikkelijk als alle andere mensen

17 likes

Een paar weken geleden reed zo’n slome man tweede baan van links op een vierbaans en mijn geduld was op dus ik ging met m’n lichten flitsen. Nou dat kon echt niet! Hij is me daarna een paar kilometer langs expres steeds dwars gaan zitten. Wat een zielige loser

6 likes

Vriendin die echt altijd super snel terug appt, behalve als we iets aan het plannen/regelen zijn :face_exhaling:

Je hebt natuurlijk gelijk dat je daar niet langzaam moet rijden maar van mensen die gaan zitten seinen met hun lichten word ik ook altijd heel giftig dus snap zijn reactie dan ook wel weer.

Edit: Of ja express dwarszitten klinkt wel heftig maar dat je niet meteen aan de kant gaat snap ik wel.

19 likes

Gewoon fucking doorrijden. Hoeft er ook niemand te seinen.

22 likes

Klinkt alsof jij ook gewoon rechts moet houden. Dan hoef je ook niet giftig te worden dat er naar je geseind wordt

12 likes

Dat ik niet kan slapen omdat ik met 100000 werkdingen in m’n hoofd zit en vooral bang ben dat mensen me incapabel vinden. Wanneer kan ik nu eens uit gaan van en vertrouwen op m’n eigen kracht?!

9 likes

Ik vind dit ook kut en aso, maar dan kun je toch alsnog op de derde baan inhalen? Dat lijken Nederlanders ook heel moeilijk te vinden.

4 likes

Mensen die irritant doen op de weg. Seinen, links rijden, geen knipperlichten gebruiken, voorrang geven aan mensen die het niet hebben. Doe gewoon gewoon.

9 likes

Vrachtwagens die naar elkaar seinen op de snelweg terwijl het donker is, zooooo irritant.

12 likes

True, maar het is gewoon irritant om van de meest rechtse baan naar de 3e baan te moeten en daarna weer helemaal naar rechts omdat mensen onnodig links rijden.

9 likes

Oh dat vind ik altijd heel schattig als ze dat doen

7 likes

Dubai dit, dubai dat, dubai zus en zo. Echt alles met pistache wordt ineens dubai genoemd? Dubai oliebol?

60 likes

Ja als dat niet zo irritant was, dan was dit geen ergenis :sweat_smile:

Ik reed toevallig dinsdag nog op de a2 en had ook precies dezelfde ergenis ook met duitse en belgische auto’s hahah. Ik werd daarna op ene andere snelweg trouwens nog rechts via de gesloten spitsstrook ingehaald (en nee ik reed niet langzaam haha). Echt schrikken als iemand ineens keihard rechts langs je rijd. :confused:

4 likes

Volgend jaar zijn we dit weer vergeten. Denk maar aan een jaar geleden toen de crompuce helemaal in was, zie je nu nergens meer.

9 likes

Nou hier zie ik nog altijd crompoucen in de ah. Met kerst nog een variant in paars en goud.

6 likes