Waar erger je je aan? #19

True, maar het is gewoon irritant om van de meest rechtse baan naar de 3e baan te moeten en daarna weer helemaal naar rechts omdat mensen onnodig links rijden.

9 likes

Oh dat vind ik altijd heel schattig als ze dat doen

7 likes

Dubai dit, dubai dat, dubai zus en zo. Echt alles met pistache wordt ineens dubai genoemd? Dubai oliebol?

60 likes

Ja als dat niet zo irritant was, dan was dit geen ergenis :sweat_smile:

Ik reed toevallig dinsdag nog op de a2 en had ook precies dezelfde ergenis ook met duitse en belgische auto’s hahah. Ik werd daarna op ene andere snelweg trouwens nog rechts via de gesloten spitsstrook ingehaald (en nee ik reed niet langzaam haha). Echt schrikken als iemand ineens keihard rechts langs je rijd. :confused:

4 likes

Volgend jaar zijn we dit weer vergeten. Denk maar aan een jaar geleden toen de crompuce helemaal in was, zie je nu nergens meer.

9 likes

Nou hier zie ik nog altijd crompoucen in de ah. Met kerst nog een variant in paars en goud.

6 likes

Ik snap ook niet waarom. Dubai en pistache? Wat is de link

1 like

Ja en zeker tijdens trajectcontrole haha, echt een hele onderneming dan

1 like

die oorspronkelijke chocoladereep is gemaakt in dubai

6 likes

Ik mail werkgerelateerd soms met werknemers van Ikea en ik kan je vertellen dat die mails ook met Hej beginnen. En elke keer denk ik weer ’ jemig, wie begint een zakelijke mail nou met Hej’

4 likes

Hahaha ik heb daar jaren gewerkt en alles is intern is ook Hej dit Hej dat. Bij mij is zit het er nog in en gebruik ook nog merendeel Hej :see_no_evil:

7 likes

Ik vind dat seinen vooral verwarrend, want betekent dat nou dat er iets mis is met mn auto (lichten die t niet doen) of iets anders? Laatst had ik in de file dat iemand achter me seinde en ik heb met een vriendin echt mn hele auto nagelopen erna maar niks was mis.

20 likes

Het ergste vind ik als iemand achter je loopt te drukken en seinen, terwijl je ook niet harder kan door dat er een auto voor je rijd :skull:

17 likes

ik bestelde een espresso met koude melk maar kreeg een espresso maar karamel siroop. En ik snap helemaal waar dat mis is gegaan maar het is echt heel goor.

6 likes

ā€œKoude melkā€ met limburgs accent klinkt bijna hetzelfde als ā€œkaramelā€

38 likes

ja dat is dus echt zo :joy: ik hoor het mezelf ook echt zeggen ā€˜met kouwemalk’

42 likes

Sjouwen met onhandige spullen
Woest kan ik ervan worden he

3 likes

Printers.
Moet 1 verzendlabel printen, uur mee bezig geweest omdat die witte bladzijden bleef geven en deed alsof die echt aan het printen was.
Net toen ik wilde opgeven na zoveelste reiniging deed ie het.

5 likes

@Karl_Lagerfeld @TantePollewop tot zover heb ik mijn dag niet echt, maar deze ergernis en comment hebben mij in ieder geval een lach bezorgd, thanks! (ook al zou ik een espresso met karamel ook zeker ergerlijk vinden)

2 likes

Ja ik voel je frustratie helemaal. Heb daar 2 jaar lang elke week moeten rijden. Was meer aan het zigzaggen dan echt rijden.

2 likes