Nou ja, het is gewoon een felicitatie toch? Voegt in het algemeen weinig toe, maar is wel normaal.
Zou eerder denken dat er een andere voorgeschiedenis/ context is dat zoiets onschuldigs als vervelend wordt ervaren.
Nou ja, het is gewoon een felicitatie toch? Voegt in het algemeen weinig toe, maar is wel normaal.
Zou eerder denken dat er een andere voorgeschiedenis/ context is dat zoiets onschuldigs als vervelend wordt ervaren.
Ik denk dat het er meer om gaat dat het dan ook sânachts is terwijl zoiets ook sâochtends of op de dag zelf kan. Ik zou het ook enigzins vervelend vinden. I mean, het is oudjaar, feest etc etc. Waarom is de verjaardag van je collega dan zoooo belangrijk dat hij direct gefeliciteerd moet worden.
Maar misschien ben ik ook te zuur haha
Oh ja disclaimer dit was lichtelijk /s maar ik ben wel een jaloers wicht
De focking storing bij de staatsloterij waardoor ik mn loten niet kan checken en dus niet kan zien hoeveel miljoen ik heb gewonnen
Want dat ik veel heb gewonnen is een feit
manifesteren
Hij doet het weer.
Ik heb op beide loten wat gewonnen, in totaal 7.50
Hahah ik ook maar 7,50. Weer geen miljonair potverdomme
Dat ik dadelijk mijn haar weer moet wassen (gisterenavond gewassen), want gisteren 5 minuten in rook gestaan dus alles stinkt
De A2 Amsterdam-Utrecht
Hoe meer rijbanen, hoe bizarder mensen rijden joh. En net echt heel veel buitenlandse autoâs die het heel ingewikkeld vinden allemaal blijkbaar. Met 90 op de middelste baan, links en rechts ingehaald worden en lekker stug doorrijden, want blijkbaar alles liever dan de rechterbaan oid?
Zo vaak Duitsers die dat doen, ik dacht zelfs dat blijkbaar in Duitsland je niet rechts hoeft te rijden. En toen was ik afgelopen jaar een paar keer in Duitsland en reed iedereen gewoon rechts dus ??? weet niet wat er is mis met de Duitsers op de Nederlandse snelweg
Haha ik heb dit ook net nog gegoogled want ik dacht ook zoiets eens gehoord te hebben (dat de rechterbaan vooral voor vrachtwagens en trage voertuigen is en niet voor personenautoâs), maar dat is dus helemaal niet zo
Maar vind t gewoon zo fascinerend, ook al is het allemaal anders dan in je eigen land en weet je niet goed hoe het hoort, dan kijk je toch om je heen hoe de rest het doet en pas je je daar op aan toch
Ja dat is een van mijn grootste irritaties, zie het ook regelmatig Belgen doen (geen idee of dat daar geaccepteerder is?).
Zo vervelend als je dan de toegestane snelheid rijdt en dan zo ongeveer rechts inhaalt
Mijn vriend klaagt hier (in België) juist altijd over Nederlanders die op de middenbaan blijven plakken . Misschien is er een soort algemene neiging om in het midden te gaan rijden wanneer je in het buitenland bent
Dat ik alleen hele gore oliebollen in huis heb. De binnenkant is geel en er zit een overheersende citroensmaak aan wie bedenkt dit?
He gadverdammeâŠ
Oliebollen met toiletblokjes smaak?
Niet eens een electrische auto die ik nergens kan opladen
Ja vind ik ook. Twee banen is nog prima maar bij 4 banen raken mensen echt totaal kwijt wat de bedoeling is en is het gewoon ieder voor zich.
Rechts is toch gewoon default en als je in moet halen schuif je op en zo verder. Geen idee hoe mensen het in hun hoofd hebben om links te rijden zonder in te halen. Zijn vaak oudere witte mannen valt me wel op maar heb er ook een beetje hyperfocus op.
Hoe mensen (bijv Volkskrant magazine) lopen te dwepen met dat Noraly Beyer en Joost Prinsen een relatie hebben. Zooooo schattig!!! Hihihi echt zoooo leuk als oude mensen verkering hebben!! Grotere ergernis: we doen echt alsof oudere mensen debiel zijn met zân allen. âLieve omaatjes en opaatjesâ aub het zijn gewoon mensen.
Jouw egrernis doet me denken aan hoe mensen vaak praten over mensen met een (lichamelijke) beperking/handicap. Daarvan denken mensen vaak ook dat ze ondanks hun situatie alles uit het leven halen en vooral super intens dankbaar zijn voor alles. In werkelijkheid zijn ze net zo zuur/vrolijk/aardig/slim/stom/mopperig/leuk/grappig/verschrikkelijk als alle andere mensen
Een paar weken geleden reed zoân slome man tweede baan van links op een vierbaans en mijn geduld was op dus ik ging met mân lichten flitsen. Nou dat kon echt niet! Hij is me daarna een paar kilometer langs expres steeds dwars gaan zitten. Wat een zielige loser