Mensen die polarsteps links delen.
I.v.m. een mogelijke contact allergie onderga ik nu een allergietest. Dus mijn hele rug zit onder de plakkers en tape + ik mag deze week niet douchen en zweten.
Alleen die plakkers zijn zo stevig (wat goed is uiteraard) dat ik echt enkel kan lopen alsof ik een liniaal heb ingeslikt i.p.v. de gebochelde garnaal die ik normaal ben. Heb daardoor nu al spierpijn in mijn rug/nek/schouders⦠het is dag 1
Niet zweten met deze weersvoorspellingen? Damn, hopelijk heb je airco š«
Hahah nee, maar ik heb wel vandaag t/m vrijdag geen enkele afspraak buiten de deur. Ik werk thuis (oftewel in de meest luchtige kleding die ik heb). Mijn boodschappen worden morgen bezorgd voor de rest van de week en mijn vriend heeft duty voor alle andere taken in huis .
Dus komt wel goed. Een beetje klam mag wel, maar niet echt nat omdat dan die stoffen gaan verplaatsen.
Ja dit. Als ik een badpak aan heb en moet plassen dan trek ik de onderkant opzij en plas dan. Ik heb echt nog nooit over mijn hand geplast en mijn straal is soms ook afwijkend. Alleen als ik moet poepen dan doe ik wel alles uit, maar dat is oversag eigenlijk bijna nooit.
Jezus wat heftig
Wouter Koolmees
Trek jij je hele badpak naar beneden als je moet plassen? Ik trek altijd gewoon die stof opzij. Niks is zo vervelend als moeten hijsen aan een nat badpak.
Jaja we weten nou wel dat iedereen zn badpak opzij trekt als ie moet plassen.
ik had het ook liever niet geweten
Navo top dit, navo top datā¦
Sorry hoor, maar waarom krijg ik een fukking mail van PostNL over de navo top? Het distributiecentrum zit in het dorp hiernaast. De bezorger heeft helemaal geen last van die navo top! Dat pakket is al gescand en alles. Ik haal hem zelf wel op!
En ik vind het belachelijk dat een reuzenrad voor Trump uit elkaar wordt gehaald. Die man heeft gewoon gordijnen in zijn kamer!
Einde rant
Pf dit ja. Zoveel geld, mensen en moeite. Het gebied waarin verkeershinder is is ook echt groot? Doe het voortaan maar gewoon in Brussel of verder weg aub
Huh, je kan toch gewoon een beetje je badpak bij me kruis opzij schuiven? Ik ken echt niemand die zān badpak helemaal uit trekt als die naar de wc gaat?
Vrijdag bij de fysio besloten dat we klaar waren met de behandeling; want had twee blessures die weg waren, geen pijn meer en geen scheefstand meer. Jeej
Vandaag 5 km gerend en een van de blessures is weer terug, erger/pijnlijker dan ooit š©·š©· echt love my life. Ik heb volgens mij een nieuwe heup nodig
Ik ben vrijdag jarig. Vraag een vriendin of ze iets te doen heeft die avond. Zegt ze eerst van niet. Dus ik vraag of ze zin heeft om ergens te gaan eten en/of te terrassen. Krijg ik als antwoord dat het toch niet uitkomt aangezien ze een druk weekend heeft.
Is goed man, zeg dan meteen dat je geen zin hebt om met me af te spreken. Ik vier het wel weer in mān eentje
Misschien was ze ff vergeten dat je dan jarig bent?
Wel een heel rot antwoord sowieso.
Nouja als dat zo is, dan vind ik het alsnog behoorlijk flauw want ik hoef niet per se een cadeautje ofzo dus ze hoefde niet eens iets te regelen verder. Alleen er gewoon te zijn? Eten moeten we allemaal lijkt me⦠mja blijkbaar liever niet met mij
Ja vaak is de gezelligheid van iemand leuker dan een cadeau he
weet je hoe lang het topoverleg duurt waar de hele navo top om draait
2,5 u