Al deze ellende wordt ook opgetuigd voor een diner en één vergadering van 2.5 uur. Okee en een vergadering van de defensie ministers. Maar doe even normaal, er cirkelt al langer een helikopter elke avond rond dan dat de NAVO top effectief duurt.
Het meeste gebeurt op zo’n top dan ook buiten de echte overleggen om, in de klassieke wandelgangen. Niet dat dat een excuus is voor dit hele circus btw!
Nou ook zonder verjaardag zou ik dat niet op die manier brengen wat onaardig van die vriendin @BiloxiParish
Ja dat lijkt mij ook toch, alsof ze in zo’n vergadering van 2,5 uur echt tot besluiten kunnen komen? Dit is toch gewoon vooraf allemaal al geregeld en nu een grote poppenkast om te laten zien dat alle leiders/ministers/weet ik veel wie er komen contact met elkaar hebben.
Vind het ook echt best een risico, wat als er een aanslag komt en iedereen dood is. Zit je dan in je wereld zonder wereldleiders.
Dat gaat wel meevallen. Daarom zijn er vice presidents.
En in Amerika the designated survivor
Ja vind ik ook hoor!!
Ja toch?! Er bestaat Zoom!
Van black friday naar de feestdagen naar de lente naar ‘shopseizoen’. Er is continu een andere reden voor vertraging
Met de huidige staat van de wereld denk ik dat we ze kunnen missen hoor.
Zeg gewoon: we zijn gierig en willen het werk niet aantrekkelijker maken.
Als ik nog een iemand hoor over Hyrox
Pls ga iemand anders vervelen met je generieke hobby
Ik wilde net zeggen: hier staat eigenlijk gewoon personeelstekort.
Uit eigen ervaring weet ik hoe kut het is om pakket bezorger te zijn. Zeker als vrouw. (Je hebt namelijk geen wc in de bus, en bent dus afhankelijk van de gastvrijheid van mensen.) Toen ze ook nog van per deur naar per uur gingen uit betalen was ik er wel klaar mee. Niemand is daar namelijk beter van geworden behalve post nl zelf.
Mensen maken dit echt hun hele persoonlijkheid, net als crossfit.
En wielrennen en hardlopen.
Zonder Strava doe je niet mee. Als het niet op Strava staat doe je het ook echt niet.
Ik heb een collega die erachter kwam dat ik hardliep toen we elkaar op een evenement tegenkwamen. “ Hé?! Hardloop jij!?!
Maar wat is jouw Strava gebruikersnaam dan? Want ik kan je helemaal niet vinden”.
Nee omdat ik het ook niet heb.
Ik ga morgen twee nachtjes met m’n partner wandelen (ik bedoel: extreme trekking!!!) in de Drentsche Aa. Super leuk, maar ik erger mij zo aan dat er zo veel geregeld moet worden voordat we dan op vakantie kunnen gaan (en dat ik de mental load daarvoor draag, en dat ik dat niet eens aan het verstand van m’n partner kan brengen ) en ons onvermogen om dat allemaal gewoon op een chille manier te regelen ipv op het laatste moment.
Dat er altijd zo veel moet gebeuren voordat we op vakantie kunnen komt doordat er meestal iemand op onze huisdieren komt passen dus dan moet het hele huis opgeruimd en schoon, en verder moet je natuurlijk inpakken e.d. Ik had mij zo voorgenomen om dit keer op tijd te beginnen met opruimen en schoonmaken maar het is niet gelukt en nu moet alles op het laatste moment !!!
Echt kut man, ook dat van naar de wc gaan. Op mijn vorige baan heb ik een keer de postnl bezorger naar de wc laten gaan(de man had net 10zware dozen naar binnen gebracht). Ik kreeg erna op mijn kop van mij baas. Was toen echt klaar met die werkplek. Kom op, je kan toch zeker een bezorger die de hele dag buiten aan het werk is naar de wc laten gaan? (ben niet lang erna ook weggegaan, niet alleen hierom hoor).
Hier was een paar weken geleden de avondvierdaagse en toen zei een man tegen me: shit ik ben vergeten om mijn Strava aan te zetten.
Ja jammer joh, dan ga je maar naar huis want nu loop je voor niets
Herkenbaar! Ik ben met Strava gestopt omdat ik het helemaal zat was dat sommige mensen (mannen) steeds ‘feedback’ gingen leveren op mijn loopjes. ‘Mooi tempo maar je hartslag was wel aan de hoge kant’.
Hehh? Wat was zijn reden hiervoor dan, dat hij daar boos om werd? Kan oprecht niet bedenken waarom dat notabene op een werkplek niet zou mogen, waar al verschillende mensen naar de wc gaan.