Het was sowieso een naar mens. Geen idee waarom ze zo deed. Alle andere collegas stonden gelukkig achter mij
Hyrox lijkt wel het nieuwe padel 🫠
Geen idee waar deze forummer werkt maar in veel winkels mag het bijv niet door de kluis
Aan de stroomstoring hier op vakantie waardoor mensen instant assholes worden en in hun hoteltuintje gaan lopen skreewen en harde muziek gaan draaien. Dus ja ik erger me eigenlijk meer aan deze mensen. Gebrek aan stroom overleef ik wel even
wow ben echt BOOS was net in een straat (eenrichtingsverkeer en super smal!!!) waar meerdere brandweerwagens, ambulance en hoogwerker stonden om iemand af te hijsen
natuurlijk snel straat vol en ja kan geen kant op dan als automobilist
gaan drie van die clownventjes coooontinu toeteren omdat ze niet weg konden
Dat het vegetarische filter van Crisp blijkbaar geen rekening houdt met gelatine of dierlijk stremsel en dat ik daardoor iets met gelatine heb besteld (wat je er dus niet in verwacht zoals bij wine gums ofzo). Echt niet het einde van de wereld maar ik vind het totaal niet logisch, de meeste vegetariërs die ik ken houden hier wel rekening mee.
Maar heet het ook vegetarische filet? Want dan heeft iemand daar echt iets heel raars gedaan bij de productontwikkeling.
Nee haha, ze hebben een filter (geen filet) waarmee je alleen vegetarische producten zou zien. Ik dacht dus ook zonder stremsel en gelatine, maar nu heb ik eens gekeken in hun FAQ bij ‘Wat vinden we vegetarisch’ en dan is het dus alleen de producten waar echt vlees of vis in zit.
Menselen die wandelen ‘hiken’ noemen. En dan bedoel ik niet een bergwandeling maar gewoon een wandeling over de heide met 1,5 meter hoogteverschil
Wat stom zeg ‘wat vinden wij vegetarisch’ zo’n filter zou idd gewoon alleen echt vegetarische producten moeten laten zien, zou ik ook van uit zijn gegaan. Net als het vegetarisch logo van AH bijv.
Net mijn katten een behandeld voor vlooien en teken. Normaal doet mijn man dat altijd, dus heb een kwartier geprobeerd de dop van de tube te halen, terwijl groot op de verpakking staat dat het draaien is. Ik ben bekend nu met zwangerschapsdementie, maar wist niet dat het je verstandelijk vermogen tot begrijpend lezen aantast.
Dit had ik ook bij crisp, zat gelatine in de verse roomkaas… heb t maar meegenomen voor mn collega
Vieze oude mannetjes in het openbaar die zo nodig smerige flirterige opmerkingen moeten maken over mijn voorgevel die iets groter is dan gemiddeld. ROT OP ik word er zo boos van gadverredamme
Het is weer gebeurd. We zouden vanavond met een groepje van vijf naar een pubquiz gaan, tickets al weken geleden besteld en betaald en nu zeggen er drie meiden af. Vandaag. Ik ga denk ik niet meer in die groep investeren, dan maar minder vriendinnen
Het is kut, maar soms is dat het beste, om deze reden heb ik niet eens vriendengroepen meer, want dat was voor mijn gevoel ook altijd gezeik. Ik heb nu 3 losse vriendinnen en dat is niet veel maar ik ben zó blij met hun omdat de vriendschap echt wederzijds is en dat geeft rust.
Precies dit! Ik heb er nog twee over en ik ben daar zo blij mee (en zij met mij)
Less is more 🫶 wel mega balen!
Heel erg vervelend, en soms is mensen loslaten beter.
Gisteren wilde ik - overdag, in een rustig dorp -oversteken bij een zebrapad en auto 1, 2 en 3 reden door, terwijl ze oogcontact met me maakten. Ondertussen stond ik al half op de weg. Auto’s 4 en 5 maakten een klein bochtje om mee heen zodat ze ook door konden rijden?! Had echt de neiging om een middelvinger op te steken.
Nou knap dat het nog een neiging was, mijn vinger was allang omhoog of het kleine piemelteken. Zou eerder de neiging hebben om een trap tegen die auto te geven (echt mijn droom maar dat durf ik dan weer niet).