Waar erger je je aan? #19

Ik denk dat het goed is om eens te lezen over het verschil tussen een bacterie en een virus. Ik ben geen arts of medisch onderlegd dus ik kan dit niet uitleggen. Maar je hebt bacteriële infecties en virus infecties. Dat zijn 2 verschillende dingen. Een bacterie die duidt op een ander virus kan dus niet.
Maar het zal hem inderdaad zitten in het gebruik van (onjuiste) medische termen.
Ik snap dat je gezien je zwangerschap gewoon graag een wat duidelijker en vooral zekerder antwoord wil. Vervelend dat er dan bij jou die twijfel blijft bestaan.

17 likes

En als de dokter het toch nooit goed doet hoef je niet eens te bellen

3 likes

Huh waar lees jij dat de dokter het toch nooit goed doet? Ze vond het alleen irritant dat ze vaak moest bellen en geen duidelijk (genoeg) antwoord kreeg terwijl hoogzwanger.
Lijkt er eerder op dat je nu wat persoonlijke frustraties projecteert (die ik ook begrijp, maar niet fair in dit geval).

3 likes

Ik weet dat dat heel vaak de strekking is van wat Chicago post; de kinderopvang, huisarts, niemand doet het goed genoeg. Vandaar mijn opmerking.
Over het algemeen voel ik me juist gewaardeerd in mijn vak hoor, geen frustraties daar.

Die context ken ik niet dus ik ging alleen van de posts van nu uit.
Fijn dat je die frustraties niet hebt!

3 likes

Dat ik vanochtend mn medicijnen vergeten ben en daarom nu weer maagzuur heb :sob:

1 like

Het rare gedragen van sommige mensen in het “Italië-Topic” (Wat is er aan de hand???) en sommige slechte cijvers in Wiskunde en Engels! (Ik ben eigenlijk best goed, dus het is wel frustrerend)

3 likes

Nederlands zal ook geen voldoende zijn

9 likes

Maar ze is Duits

3 likes

En een trol vermoed ik

6 likes

Nooit, hoezo denk je zoiets @Takkie?

Een Nederlander zei eens, mijn Nederlands is beter dan haar Duits

4 likes

Echt veel te warm voor deze nonsens

41 likes

Ik denk dat veel mensen hier een beetje in de war zijn door je berichten omdat wij allemaal een stuk ouder zijn dan jij, en dus ook andere interesses hebben. Daarom werd er gevraagd wat er aan de hand is en denken mensen dat je een troll bent.

3 likes

Lol dit zegt toch niks…

4 likes

Eigenlijk wil ik juist géén typische tiener zijn, ik ken ook Heintje (als zijn muziek niet misschien een stukje té oud is)

1 like

Ik had gisteren een baggy spijkerbroek aan en moest een half uur wandelen en nu heb ik een schuurplek aan de binnenkant van mijn bovenbeen. :expressionless:

2 likes

Ik ging hierdoor op haar profiel kijken en dan kom je via die naam ook uit op een penvriendenwebsite. Zogenaamd met volledige voor- en achternaam van een zestienjarig meisje en de rest van de oproepjes zijn alleen mannen van 50+ die alleen hun voornaam delen. Ik wil best geloven dat mensen op dit forum uit kunnen komen met wat googlewerk en zo, maar welke zestienjarige zet nu nog op twee soort van anonieme websites hun volledige voor- en achternaam neer.

6 likes

Huh en je hebt een boek vertaald.
Of was dat een schoolproject?

1 like

Het is twee jaren geleden, ik wist niet eens, dat dit bestond en m‘n naam hier verwijderte ik net, dankje voor die tip!

3 likes