Waar erger je je aan? #19

We zouden zaterdag voor de verjaardag van mn partner naar de dierentuin gaan, maar met 32 graden gaat dat niet door.
Maar ik kan letterlijk niks bedenken wat we kunnen doen dat afkoeling geeft, kindvriendelijk is en niet overvol is (ik gok dat zwembad, Plaswijckpark/Linneaushof, strand héél druk gaat zijn) plus partner zwemt niet in open water, smetvrees.

1 like

Wij zijn afgelopen jaren als het heel heet was naar de bioscoop gegaan. Lekker airco, maar dat is niet een dagvullend iets zoals de dierentuin. Misschien lunchen en bios?

7 likes

Ik doe werk wat makkelijk volledig thuis gedaan kan worden, maar m’n hele afdeling is al weken bezig met hoe ze volgende week tijdens de NAVO top toch op kantoor kunnen komen, welke wegen open zijn, welke routeopties er allemaal zijn. Ik heb echt alle snelwegnummers al voorbij horen komen. Pff, we doen marketing, aub werk die paar dagen gewoon thuis en houd de wegen vrij voor mensen die wel een cruciaal beroep hebben.

41 likes

En heel vroeg naar strand of water speeltuin bijv?

2 likes

Ik wilde ook de bios zeggen @Kiwi.

En ik dacht nog aan een museum

1 like

het is ook nog eens gewoon dom, want er is een verhoogd veiligheidsrisico

4 likes

Grappig, ik zie gelatine ook als vegetarisch (maar niet vegan). Als ik er over nadenk vind ik botten van dieren ook wel onder vlees vallen, maar ook wel onder ‘producten van dieren’, zoals eieren en zuivel. Want er worden geen dieren geslacht voor gelatine, het is een bijproduct van de vleesindustrie. Ik eet zelf vegan, maar gelatine is altijd zo’n ingrediënt waar ik een beetje blind voor ben en het toch best vaak ongemerkt eet omdat ik vergeet te checken…

Weet niet hoe oud je kind is, maar zo indoor trampoline parken of van die indoor dingen waar je krijspaleis en lasergamen enz hebt. Dus ook wat jullie kunnen doen.

1 like

:joy::joy:

1 like

zijn het telkens dezelfden die wel en niet afzeggen? echt heel irritant

3 likes

T wordt waarschijnlijk de bios, Elio. Hopelijk niet te spannend voor hem, ons kind haha.

1 like

Ik vond het in Apenheul echt lekker met warm weer afgelopen jaar, veel schaduw

1 like

Ik zou eerlijk gezegd gewoon thuisblijven en leuke waterspelletjes doen, lekker buiten eten. Of een picknick oid. Zoveel chiller met die hitte

4 likes

Ik ben in een dierentuin en er zijn hier minstens 5 bussen vol schoolreiskinderen. Ik word echt helemaal gek hier. Wat een gekrijs en gegil. Zelfs in de binnenverblijven waar letterlijk staat dat je stil moet zijn staan ze te gillen als een speenvarken en de begeleiding staat erbij en lacht ermee. Kan me echt niet herinneren dat wij vroeger op schoolreis ons zo aso gedroegen

2 likes

Ik had een jurk gekocht bij HEMA, week terug ofzo. Maar er zat een afdruk op van de hanger op 2 kanten, en nu weet ik niet of het een afdruk is die weggaat met wassen. Dus dacht, nou mooi, loop even langs de HEMA voor een wasgarantie ofzo. Hebben nu echt al 5(!) medewerkers met elkaar overlegd en nu is ze naar achteren met die jurk en de bon om te overleggen en het duurt echt lang (want ze wou wasgarantie geven maar toen zag ze ineens dat de bon was van 9 JUNI en dat moest ze toch overleggen). Terwijl hij duidelijk omgedragen is met kaartjes en al echt omg.

Zoveel moeite voor een jurk die me niet eens fab staat.

Edit: nou het staat erop hoor. Wel alleen bij met woord wasgarantie erop haha, dus zal je zien dat ik dan terug kom en ze zeggen o je hebt het er zelf opgeschreven.

6 likes

huh je hebt de jurk een week geleden gekocht maar de bon is van 9 april? ik snap dit niet haha

1 like

Oh ik wel hoor, c’est la vie

6 likes

O sorry, bij het typen van dit saaie dagboekverhaal april getypt ipv juni haha.

4 likes

Bij mij op het werk hetzelfde. Ik ben van plan gewoon heel de week thuis te werken, maar voel me bijna bezwaard want collega’s gaan wel naar kantoor.

2 likes

Bij ons sluiten ze de dagen van de top het kantoor en moet iedereen thuiswerken. Vind ik wel fijn.

4 likes