Ik slaap echt het liefst alleen, ben ik nu 100% zeker van. Echt, het geluid van een snurkende man (of wie dan ook) is en blijft echt gewoon schijt irritant. Lig alweer een uur wakker.
En dat het warm is op de slaapkamer helpt ook niet.
Ik slaap echt het liefst alleen, ben ik nu 100% zeker van. Echt, het geluid van een snurkende man (of wie dan ook) is en blijft echt gewoon schijt irritant. Lig alweer een uur wakker.
En dat het warm is op de slaapkamer helpt ook niet.
Mis hier echt de braak emoticon.
Dat ik een oksel heb die veel sneller begint met zweten. Dan kijk ik naar de andere oksel is die helemaal droog nog en de ander heeft dan zichtbare zweetdruppels
Ik zweet alleen uit m’n rechteroksel. Links helemaal niks.
Dat de wegen in België zo fucking slecht onderhouden zijn. Zo niet chill om daar te rijden
Ah da’s toch de charme
mensen die hun motor 10 minuten stationair laten draaien voordat ze wegscheuren.
Dit en mensen op een volle parkeerplaats ( waar mensen dus wachten op een plekje) eerst de juiste radiozender gaan zoeken, haar netjes maken, en weet ik wat ze allemaal aan doen zijn. Rij weg!
Ja maar hallo anders is de auto niet afgekoeld, in een warme auto kun je toch niet rijden!
Mwuah ik voel me altijd heel opgejaagd, ook bij het tanken bijvoorbeeld, maar ik probeer dat juist los te laten. Als ik 10 min moet rijden en er wachten mensen zorg ik wel dat ik snel weg ben, maar als ik een half uur of langer in de auto zit wil ik gewoon m’n muziek/podcast gekozen hebben, navigatie aan, water bij de hand en m’n spiegels afgesteld kan en mag ik niet veilig tijdens het rijden doen.
Als t echt super druk achter me is en ik wil nog wat dingen klaarzetten rij ik vaak even een paar meter vooruit zodat de volgende iig kan beginnen met tanken en ik gewoon ff rustig m’n dingen kan doen.
Jaa als ik echt uitgebreid iets moet doen (zou niet weten wat? Misschien op appjes reageren ofzo?) zou ik dat ook wel doen, maar in praktijk ben ik meestal denk ik 1 minuut bezig, misschien 2 als mn telefoon niet meewerkt?
Ik weet niet ik ben all for de goede doorstroom en sta altijd klaar met mn pinpas/ov chipkaart in m’n hand etc maar soms denk ik ook, mensen (inclusief ikzelf) moeten niet zo dramatisch gehaast en efficiënt doen, als je echt zo’n haast hebt dat je geen 30 seconden tot 2 minuten vertraging kan oplopen moet je dat misschien bij jezelf zoeken
Ik ben gisternacht ziek geworden. Ik voel mij hondsberoerd en dan wordt het ook nog eens 30 graden vandaag
Beterschap! Vervelend met die warmte idd
oh shit ik bedoelde echt een motorrijder haha
Ik heb 2 enorme pukkels op m’n kin en ik voel mezelf zo lelijk en onzeker. Echt belachelijk maar goed.
Ja dit snap ik hoor.
Maar als je op een parkeerplaats staat in het centrum neem ik aan dat je thuis de spiegels al goed afgesteld hebt?
Radio/podcast ditto bij je werk en woning?
Het gaat mij echt om een parkeerplek in het centrum waar 3 auto’s naar een plekje zoeken.
Oh super kut!
Ahh nee, dat is echt naar. Beterschap!
Mensen die in het openbaar bellen op speaker. Ik zit nu in de tram en er zijn er 3 tegelijk aan het bellen.