Een kast vol met kleding en niets om aan te trekken.
Mijn moeder die onverwachts langskomt en dan gaat zeuren dat ik moet opruimen âwant dat is wel zo gezellig als naam vriend zo thuiskomtâ.
En ik vind het weer irritant dat mensen al gaan stilstaan als je alleen al aanstalten maakt om naar je auto te gaan terwijl je twee kleine kinderen bij je hebt. Ook als je gewoon snel bent duurt het lang en er moet regelmatig nog een luier verschoond worden. Dan ga ik niet extra haasten hoor. Dit is wel het scenario in een parkeergarage waar dus veel meer plekken zijn en er waarschijnlijk ergens anders wel eerder een plekje vrijkomt.
Mijzelf. Ik had bladerdeeghapjes gemaakt want zin in, dus net in de oven gezet (dacht ik) alarm gezet en weer in tuin gaan liggen. Alarm ging af, ik weer naar binnen, staan de bladerdeeghapjes nog op t aanrecht buiten de oven ipv in de oven
Ja vind oprecht dat dit verboden moet worden.
Aan het feit dat nu het lekker weer is mensen weer massaal hun kinderen in badkleding delen - en soms zelfs gewoon in hun geboorte kostuum
Ik loop dan soms weer weg alsof ik alleen even wat in de auto wilde dumpen.
Laatst zat er in The British Museum midden in een stille zaal een man op een bankje uitgebreid te facetimen. En dan niet om de kunst te laten zien, maar om de operatie van zijn tante te bespreken.
Was een Amerikaan, dus die tetteren ook nog extra hard.
Oliehoorn curry. Soort rare karamel saus
Hela for life.
Heb recent de extra pittige variant ontdekt.
Ja Hela is echt mijn favoriet
Hela is lekker van smaak, maar waarom moet die saus zo dun zijn
Dan is de fles sneller leeg zodat je weer een nieuwe haalt
Oh nee love oliehoorn!
En duurder
Die miniâs zijn inmiddels echt 1 hap en op
Ik heb nachtdienst zo en het lukt me niet om voor te slapen.
Op bed even gewoon rusten is soms ook al heel wat waard. Morgen maar wat langer liggen als dat lukt.
Oliehoorn bij een tosti
Ja en het ijs is minder romiger dan vroeger
Chantillys van de AH zijn echt lekker, is ook slagroomijs