Maar daarvan is het koekje vaak weer taai
Is toch altijd de oksel van je dominante arm?
Jaa beetje wel, hebben echte cornetto’s dat minder? Heb die echt lang niet gegeten
Dat ik maden in huis heb. En dat ik niet kan ontdekken waar ze vandaan komen.
Ik word helemaal gestoord van de godganse dag helikopters over m’n huis (ivm de NAVO top). Het begon al met elke avond rondjes maar nu is het de hele dag al af en aan.
Als je in een appartement woont, check je plafond. Bij vrienden van mij kwamen ze door de lamp aansluitingen.
Misschien wonen wij bij elkaar in de buurt! Hier is het ook niet normaal, gaat de hele dag maar door!
Ik had ook totaal onderschat impact het heeft op het verkeer hier. Mijn man is nu al 2,5 uur onderweg om onze dochter uit school te halen (duurt normaal een kwartier…). Hij hoeft niet over de vooraf aangegeven afgesloten wegen, maar blijkbaar gaan er allerlei viaducten, bruggen en een andere weg rond die wegen ook op onbekende momenten en van onbekende duur dicht…
Maar wat was daar dan dat ze daar vandaan kwamen? Klinkt als een nachtmerrie.
Same. Probeer een beetje door te luchten met open ramen en deuren na de warmte van het weekend, maar kan me niet echt concentreren op werk met al die helikopters.🫠 Ga morgen een poging wagen om van Scheveningen richting Kijkduin te gaan met de auto. Ben benieuwd of ik nog ergens last van ga hebben onderweg.
Lag daar een lijk?
Ja en waarom is dat enkel van toepassing op appartementen?
Misschien omdat als het van je eigen bovenverdieping zou komen je daar de bron wel gevonden zou hebben? Maar als het van je buren komt misschien niet?
Ja
Ja ben geen bioloog maar dan moeten ze zich eerst door de vloer vreten, weet niet of ze dat kunnen en als het allemaal zo open is dat dat zonder moeite gaat zou je ook verwachten dat je al wel stankoverlast ervaart
Ik had het een keer via een ah-bestelling, in een doosje eieren. Weet niet of zoiets een optie is?
Ja fair!
Gaat prima wss! Dit heb ik vanochtend gedaan zonder problemen.
Ik laat s nachts boven de ramen open (alleen de kamer waar ik zelf slaap laat ik de ramen dicht) zodat het lekker kan afkoelen, maar er is vannacht allemaal zand naar binnen gewaaid voel het echt onder mn voeten hahaha
De thuiszorgorganisatie die op vakantie zorg zou verlenen ‘wil niet meer’