Waar erger je je aan? #19

Zal nooit zonder reden zijn. Clientenstop door te weinig personeel door wet DBA lijkt me logisch.

3 likes

Klopt, wij nemen ook minder aan omdat er gewoon geen personeel is om alles rond te krijgen. Alleen terminale zorg gaat altijd voor

3 likes

Ja ik ben ermee bekend dat je eerst 100 keer nee hoort als je wilt plannen maar al ingeroosterd zijn en dan mailen ‘wij willen niet’ heb ik nog niet eerder meegemaakt

Dat m’n brein al in de vakantiemodus gaat maar ik moet nog 1,5 week

2 likes

Wie mailt dat dan? De planners? De organisatie? Het wijkteam?

1 like

De organisatie inderdaad. Verder ook geen reden. Dat is mijn grootste ergernis in deze situatie, wij regelen altijd alles op tijd want we weten hoe lastig dit altijd gaat en dan nu zo kort voor de vakantie zo’n mail. Hopelijk lukt het nog om alternatieve hulp te vinden want anders is het dag dure vakantie

4 likes

De financiĂ«le gijzeling die “ScHoOlFoTo’S” heet. Sure, we betalen wel 30 euro voor een download van een foto en dan hebben we nog niet eens de klassenfoto.

En het feit dat ik het toch belangrijk genoeg vind en dus ga betalen.

11 likes

Ik dacht heel even dat er ‘schooifoto’s’ stond haha. Zat al helemaal te fantaseren wat dat dan voor financiĂ«le scam zou zijn.

2 likes

Schaamteloos inderdaad

1 like

Ik vond het wel meevallen, voor zo’n 20 euro had ik een grote afdruk, klassenfoto, wat pasfoto’s en 2 medium afdrukken.

Bij de oudste kregen we de klassenfoto zelfs gratis als je snel bestelde.

Ik erger me meer aan de websites waar je moet bestellen en dat ze 101 combi-paketten hebben, maar nooit precies in de combi die ik wil :sweat_smile:

6 likes

Echt! Oh dit is ok. Bij ons is het een stuk duurder. En niks gratis te halen hier behalve de preview van hoe schattig je kind erop staat
 :sweat_smile:

3 likes

Haha, staat er ook! Nou, de scam is dat je zo’n preview krijgt waar je kind op staat als Puss in boots. Maar dan klik je verder en dan krijg je alle keuzeopties, die beginnen bij 10 euro voor 1 foto, of 30 voor het downloadbestand. En dan kan je ook nog kiezen voor welke papiersoort, van cheapo tot betere kwaliteit.

En o ja, je mag ook het hele pakket als download kopen, voor 70 euro. Dat zijn dus 2 foto’s van je kind en een klassenfoto

Een ouder de digitale klassenfoto laten bestellen en de kosten delen? :grimacing:
Verder eens. Vind het ook zo duuur. Liefst wil ik afdrukken voor opa en oma want hun afdrukken zijn wel mooier. Dan voor mezelf alleen digitaal maar dan betaal je dus gewoon dubbel dus dan maar naar de hema.

3 likes

Nee staat er niet haha! Ik typte ‘schooifoto’s’ niet ‘schoolfoto’s’. Sorry dat je nu een hele uitleg hebt getypt haha

1 like

Oh grapje dat had ik niet eens gezien. Sorry dat je het moest uitschrijven, een teken dat ik mijn bril op moet gaan done.

2 likes

Thanks, dat ga ik inderdaad doen!

Ja precies, wij gaan ook gewoon naar de Hema. Dan maar minder mooie foto’s.

3 likes

Het valt bij ons ook echt op en stiekem erger ik me er nog het meest aan dat ze niet op flightradar staan, haha.

4 likes

Hier wel op?

2 likes

Ik vind dat er wel wat sympathieker op dit berichtje gereageerd kan worden, jeetje mina.

Snap dat je er heel erg van baalt en hoop dat er nog een fijne oplossing gevonden kan worden!

65 likes

Eens! Heel erg balen als je denkt alles goed te hebben geregeld en het wordt zo gemakkelijk afgezegd. Het is al vervelend genoeg dat het nodig is op vakantie.

4 likes