Dankjewel!
@Freedom Nou ja dat precies eigenlijk, kijk lukt het niet dan hebben we pech maar bij toezegging ga je (wij in elk geval niet) niet alsnog drie alternatieven regelen voor het geval dat
Dankjewel!
@Freedom Nou ja dat precies eigenlijk, kijk lukt het niet dan hebben we pech maar bij toezegging ga je (wij in elk geval niet) niet alsnog drie alternatieven regelen voor het geval dat
Ik baal zelf ook flink want a) weer niet zwanger b) aannemer die we op het oog hadden trekt zich terug en c) MEELMOTTEN GVD
Ik slik iedere maand een 1 tablet van een bepaald medicijn. Ik kreeg altijd maar voor 3 maanden mee maar ik ben best wel chaotisch dus ik had gevraagd of ik voor een langere periode zou mogen krijgen omdat ik vaak vergeet om die tabletten te bestellen.
Had voor 12 maanden gekregen en nu ben ik die zak kwijt geraakt!!! ik denk wel in mijn huis maar heb al een paar keer gezocht, kan het niet meer vinden.
Durf de huisarts ook echt niet te bellen hiermee. Maar inmiddels nu al twee maanden die onderhoudsdosering niet meer genomen dus. Als een soort zelfkastijding ofzo
heeft je vriend het misschien ergens neer gezet?
Nee die ruimt nooit iets op
ik zal het zelf vast op een (voor mij, op dat moment) logische plek gelegd hebben. Maar nu onvindbaar dus
En als je gaat bedenken dat je nu die zak vast hebt waar je hem dan zou leggen? Zo vind ik heel vaak dingen terug
Ik kan insta niet openen door een bug. Blijkbaar ben ik toch verslaafd genoeg om hiervan te balen.
Voortaan gewoon antwoorden. Klopt, ik ben meubilair
Ik heb nu 4x (of nou ja met deze keer erbij 5) gebeld naar de huisarts assistent van een urinekweek van een week geleden en nog steeds niks gehoord. Voor het weekend kon ik de dag erna bellen, assistent aan de lijn: oh nee dat wordt pas na het weekend. Gister was het: oh ik snap even niet wat de huisarts hier nu bij heeft gezet, ik zal even overleggen. Kun je morgen terugbellen? En nu is de assistent bezig met een medische handeling dus kan ik nog een keer bellen.
Zo irritant en ik ben hoogzwanger dus best wel raar dat het zo lang moet duren (al denk ik dat er niks is anders hadden ze me -neem ik toch aan- zelf wel gebeld).
Mensen die van een rustig meertje gelijk een disco moeten maken met hun muziekbox. Ik kon door de noicecancelling mn eigen podcast niet meer verstaan. En nu zit ik verplicht naar herrie te luisteren.
Dubieuze uitslag maar ze weten niet wat. Bij klachten huisarts bellen. Echt wat heb ik daar aan met 37 + weken zwanger (en klachten die zowel bij blaasontsteking als hoogzwanger horen)
De administratieve rompslomp die komt kijken bij de aankoop van een woning (in België, lol duh).
De bank wacht op de notaris en de notaris wacht op de bank. En ik loop van de ene naar de andere en geen van beide wilt de volgende stap zetten. Doe niet zo fucking irritant jongens!!!
Blaasontsteking kan ook gevaarlijk zijn tijdens een zwangerschap, dus raar dat ze er zo laks over doen. Ik zou zeker contact opnemen.
Ik maak mezelf heeeelemaal kierewiet en zenuwachtig de laatste dagen voor de medische keuring die ik morgen heb. Zenuwen gieren door mijn buik heen, zo naar.
Wie zegt dat ze er laks over zijn. Als de kweek duidelijk positief was dan zat je @Chicago al lang aan de antibiotica. Kweek zal negatief zijn, tsja dan is het afwachten en weer contact opnemen bij meer/andere klachten. Soms is het niet anders.
“Dubieuze uitslag maar ze weten niet wat.”
Ik ben trouwens bevooroordeeld hoor. Ik heb zelf premature weeën gehad door een blaasontsteking en in de angst gezeten dat mijn bevalling ging beginnen. Ik projecteer nu dus grof mijn eigen angst
Ik weet hoe die kweekuitslagen binnen komen en dan staat er bijv: wel veel bacteriën te zien, maar mengflora (= dus waarschijnlijk vervuiling vanuit huid of vagina), dus niet één soort bacterie aanwezig die je kunt behandelen, dus officieel niet passend bij een UWI, dus advies niet met AB behandelen, MAAR altijd correleren aan de kliniek (dus matchen met de bestaande klachten).
Het is heel vaak cq meestal niet zwart/wit, of je dat dan dubieus moet noemen of “we weten het niet” is weer wat anders, maar laks is dat iig niet per se, wellicht juist zorgvuldig.
Even puur uit interesse, maar wordt dit dan helemaal niet behandeld omdat het meerdere soorten zijn? Moet het dan vanzelf over gaan of hoe werkt dat dan?
Nee als je denkt dat het meerdere bacteriën zijn van de huid, moet je die niet gaan behandelen