Vriendin die echt altijd super snel terug appt, behalve als we iets aan het plannen/regelen zijn
Je hebt natuurlijk gelijk dat je daar niet langzaam moet rijden maar van mensen die gaan zitten seinen met hun lichten word ik ook altijd heel giftig dus snap zijn reactie dan ook wel weer.
Edit: Of ja express dwarszitten klinkt wel heftig maar dat je niet meteen aan de kant gaat snap ik wel.
Gewoon fucking doorrijden. Hoeft er ook niemand te seinen.
Klinkt alsof jij ook gewoon rechts moet houden. Dan hoef je ook niet giftig te worden dat er naar je geseind wordt
Dat ik niet kan slapen omdat ik met 100000 werkdingen in m’n hoofd zit en vooral bang ben dat mensen me incapabel vinden. Wanneer kan ik nu eens uit gaan van en vertrouwen op m’n eigen kracht?!
Ik vind dit ook kut en aso, maar dan kun je toch alsnog op de derde baan inhalen? Dat lijken Nederlanders ook heel moeilijk te vinden.
Mensen die irritant doen op de weg. Seinen, links rijden, geen knipperlichten gebruiken, voorrang geven aan mensen die het niet hebben. Doe gewoon gewoon.
Vrachtwagens die naar elkaar seinen op de snelweg terwijl het donker is, zooooo irritant.
True, maar het is gewoon irritant om van de meest rechtse baan naar de 3e baan te moeten en daarna weer helemaal naar rechts omdat mensen onnodig links rijden.
Oh dat vind ik altijd heel schattig als ze dat doen
Dubai dit, dubai dat, dubai zus en zo. Echt alles met pistache wordt ineens dubai genoemd? Dubai oliebol?
Ja als dat niet zo irritant was, dan was dit geen ergenis
Ik reed toevallig dinsdag nog op de a2 en had ook precies dezelfde ergenis ook met duitse en belgische auto’s hahah. Ik werd daarna op ene andere snelweg trouwens nog rechts via de gesloten spitsstrook ingehaald (en nee ik reed niet langzaam haha). Echt schrikken als iemand ineens keihard rechts langs je rijd.
Volgend jaar zijn we dit weer vergeten. Denk maar aan een jaar geleden toen de crompuce helemaal in was, zie je nu nergens meer.
Nou hier zie ik nog altijd crompoucen in de ah. Met kerst nog een variant in paars en goud.
Ik snap ook niet waarom. Dubai en pistache? Wat is de link
Ja en zeker tijdens trajectcontrole haha, echt een hele onderneming dan
die oorspronkelijke chocoladereep is gemaakt in dubai
Ik mail werkgerelateerd soms met werknemers van Ikea en ik kan je vertellen dat die mails ook met Hej beginnen. En elke keer denk ik weer ’ jemig, wie begint een zakelijke mail nou met Hej’
Hahaha ik heb daar jaren gewerkt en alles is intern is ook Hej dit Hej dat. Bij mij is zit het er nog in en gebruik ook nog merendeel Hej
Ik vind dat seinen vooral verwarrend, want betekent dat nou dat er iets mis is met mn auto (lichten die t niet doen) of iets anders? Laatst had ik in de file dat iemand achter me seinde en ik heb met een vriendin echt mn hele auto nagelopen erna maar niks was mis.