Ja staat op, springt direct onder de douche om je kutdag te beginnen. Je haar is amper tegoei nat en de stroom valt uit omdat de wegenwerkers na vijf keer nog steeds niet weten waar de kabels liggen.
Top begin van een verschrikkelijke dag ![]()
Ja staat op, springt direct onder de douche om je kutdag te beginnen. Je haar is amper tegoei nat en de stroom valt uit omdat de wegenwerkers na vijf keer nog steeds niet weten waar de kabels liggen.
Top begin van een verschrikkelijke dag ![]()
Het is toch best logisch om een natuurlijke cyclus in je lichaam te vernoemen naar de cyclus van de natuur. Groei, bloei, herfst en winter.
Zijn ook genoeg uitdrukkingen in die stijl âin de herfst van je levenâ etc.
Nee, als iemand zegt â⊠want ik zit in mn winterâ kan ik je niet serieus nemen. Noem het beestje gewoon bij de naam.
Ik vind het een logische uitleg ja, om beter te begrijpen wat er allemaal met je lichaam gebeurt/wat daar de rol van is. Maar vind het wel een beetje onnodig eufemistisch om âik zit in mân winterâ te zeggen ipv âik ben ongesteldâ. Geeft voor mij een beetje hetzelfde gevoel als dat de vloeistoffen in reclames voor menstruatieproducten nooit rood zijn maar altijd lekker steriel blauw. Maar goed als mensen graag zo over hun eigen lichaam willen praten moeten ze ook lekker hun gang gaan haha
Hahaha Ja het is gewoon het nieuwe âik heb mijn tante op bezoekâ
Je mag gewoon zeggen dat je ongesteld bent of menstrueert babes. Ik vind het ook niet als winter voelen trouwens maar als een zomerse klimaatverandering bosbrand
Ugh, dit is toch niks voor nederlanders. Doe normaal en je kan idd gewoon zeggen, ik ben ongesteld?! Mn vriend zei vorig jaar âare you on your mensies?â Zân zusje had dus gezegd dat hij dat moest zeggen. I.p.v are you on your period? Oh please echt
hoe kan je iets nog zeikeriger maken.
Kwestie van wennen hoor
De timing van mijn menstruatie met dit weer. En dat de maximale pijnstilling niet werkt.
ja maar heb je nou winter of zomer?
Hahaha kreeg het een beetje mee. Maar niet goed opgelet wanneer nou wat was hahah.
Same ![]()
![]()
Dat de NS weer eens plat ligt en ik gestrand ben met 35 graden.
Funfact: de enige trein die wel reed hebben ze niet een minuut op mijn trein laten wachten (terwijl veel mensen die overstap pakken), waardoor nu een hoop mensen onnodig gestrand zijn
Twee kledingergernissen: ik weet niet wat ik dacht, maar ik had bij &otherstories een witte linnen broek besteld van 80 euro en ja, die schijnt dus gewoon mega door. En misschien dat het met rood ondergoed nog te doen zou zijn, maar de zakken aan de voorkant schijnen dus ook door. Dit is naief geweest van mij, tegelijkertijd begrijp ik niet waarom je zoiets maakt en verkoopt??
De tweede ergernis is dat ik ook een bruin linnen jurkje had gekocht dat dienst kon doen als jurkje voor een bruiloft dit weekend, maar wat ik ook âcasualâ wilde dragen. Het zit echt als gegoten en staat geweldig, behalve dat het ZO kort is. Echt te kort
Waarom???
Nu moet ik voor dit weekend nog een jurk zien te vinden ![]()
Same wat een drama
Dat mijn voeten zelfs voor wide fit sandalen en loafers te breed zijn.
Ik wil wel eens wat anders dragen dan sneakers
Ik ben er nog nooit binnen geweest, maar in Rotterdam loop ik vaak langs een schoenenspeciaalzaak met grote maten en extra brede schoenen etc. Misschien de moeite eens om te kijken of zij wat hebben? Of dus een soortgelijke zaak bij jou in de buurt?
Crocs ![]()
Daar kan ik helaas echt niet mee aan komen op.mn werk, en de leuke slipper/sandaal modellen zijn te smal
@Bunnyslippers waar in Rotterdam?
Ik ben toevallig op zuid wel eens in zoân winkel geweest maar dat had een hoog 70+ gehalte
Bedoel je Caland?
@Quinn in dat geval kan ik je die winkel aanraden! En ik heb ook brede voeten en weinig past daardoor, heb zelf paar loafers van Manfield dat goed zit, een paar sandalen van Uggs die goed zitten en slippers van Birkenstocks gaan ook vaak goed. Hopelijk vind je wat!
@Quinn deze inderdaad! Zullen vast ook bejaardenschoenen tussen zitten, maar loont wel de moeite om gewoon eens wat dingen te passen. Soms is iets aan al heel anders dan op de foto.