Nederlands zal ook geen voldoende zijn
Maar ze is Duits
En een trol vermoed ik
Een Nederlander zei eens, mijn Nederlands is beter dan haar Duits
Echt veel te warm voor deze nonsens
Ik denk dat veel mensen hier een beetje in de war zijn door je berichten omdat wij allemaal een stuk ouder zijn dan jij, en dus ook andere interesses hebben. Daarom werd er gevraagd wat er aan de hand is en denken mensen dat je een troll bent.
Lol dit zegt toch niksâŠ
Eigenlijk wil ik juist géén typische tiener zijn, ik ken ook Heintje (als zijn muziek niet misschien een stukje té oud is)
Ik had gisteren een baggy spijkerbroek aan en moest een half uur wandelen en nu heb ik een schuurplek aan de binnenkant van mijn bovenbeen.
Ik ging hierdoor op haar profiel kijken en dan kom je via die naam ook uit op een penvriendenwebsite. Zogenaamd met volledige voor- en achternaam van een zestienjarig meisje en de rest van de oproepjes zijn alleen mannen van 50+ die alleen hun voornaam delen. Ik wil best geloven dat mensen op dit forum uit kunnen komen met wat googlewerk en zo, maar welke zestienjarige zet nu nog op twee soort van anonieme websites hun volledige voor- en achternaam neer.
Huh en je hebt een boek vertaald.
Of was dat een schoolproject?
Het is twee jaren geleden, ik wist niet eens, dat dit bestond en mân naam hier verwijderte ik net, dankje voor die tip!
Nee, ik deed het vanzelfs. Ik wilde het mijn moeder laten zien en dan nog sommige mensen meer, dusâŠ
En mijn moeder vond mijn vertaling trouwens goed!
Welke zestienjarige is superfan van kinderen voor kinderen trouwens.
Als iemand die dagelijks te maken heeft met deze leeftijd zou ik zeggen alleen openlijk als je overal schijt aan hebt en dat zijn er niet veel en ook: geen puber die ik ken praat zo
Wellicht iemand met een (licht)verstandelijke beperking?
Zoals ik al zei, wil ik dit ook niet zijn! (Vind je het nou raar, dat ik volwassener wil lijken dan mijn leeftijdsgenoten???) @kaworu Ik zei al, dat ik ik nu 18 ben. Ik ben superfan, omdat ze hier heel onbekend zijn.
Wil je, als je twee reacties geeft, de tweede persoon taggen via een @? Dat is gebruik hier om dubbelposten (twee posts achter elkaar) te voorkomen
Dropshippers! Ik dacht dat ik nooit in een dropshipper zou trappen. Nou dus helaas wel⊠hopelijk kan ik hem gewoon retourneren! Gelukkig heb ik klarna als betaalmethode gekozen, geen idee of het uitmaakt