Waar erger je je aan? #19

Meid kap eens met die komma’s overal

3 likes

Raar vat dit hele account prima samen inderdaad, succes ermee

6 likes

Ik ben alweer he le maal lek gestoken. Echt zin in de rest van de zomer!!!

2 likes

Mijn ergernis (naast overbodige komma’s): dat de kleuren van zowat alle makeup al jaren zo warm zijn :sob: is het illegaal om een neutrale/koele ondertoon te hebben?? :sob: Ik wil graag uit meer dan 2 koele tinten roze kiezen dank je :sob:

14 likes

Wat moet ik dan ertegen doen?

1 like

Aan een forumlid die duidelijk de boel in de maling denkt te nemen. Thank God voor de negeermogelijkheid!

6 likes

Vooral de mensen die erop in blijven gaan. Negeer het gewoon idd

11 likes

Zo eens. Ik ben al die warme kleuren lipstick echt zat. Ik wil gewoon lekker fel koel roze :cry:

2 likes

Of foundation met die knalgele ondertoon. Een beetje geel is helemaal prima. Maar nu lijkt het wel alsof ik geelzucht heb, wanneer ik foundation op mijn muil smeer

Zielige reclames. Sorry maar ik wil tijdens het tv kijken of doomscrollen er niet aan denken dat mn vader doodgaat of iemand kanker krijgt. Echt zo negatief voor mn humeur.

5 likes

En de arme ezeltjes dan

1 like

Bah bah ik kreeg net zo’n rage op mijn vriend. Hij had twee weken geleden de buikgriep oid. Kwam hij ziek naar huis van zijn werk, had ik lekker het bed verschoond voor hem en de airco aangezet op de slaapkamer zodat het ijskoud zou zijn.

En nu heb ik hetzelfde. Kom terug van een avonddienst en heeft die luie hond niet eens de airco aangezet. Ja nu net. En dat is dan gewoon te laat want ik wil het 15 graden.

4 likes

Ik ben op vakantie en hier zijn alleen maar tijgermuggen :tired_face: (Frankrijk).

1 like

Ik ben op vakantie en slaap met een vriendin altijd apart, behalve in dit hotel en ze snurkt alles bij elkaar 🫠 ik overweeg serieus om in de algemene ruimte op de bank te gaan liggen of in de auto

6 likes

En wat heb je uiteindelijk gedaan? 1 van mijn grootste ergernissen zijn snurkers. Daar zou ik gewoon echt niet mee kunnne samenleven. Ik ga dan op het moment als diegene snurkt ZO haten. Echt whaaaa :triumph:

7 likes

Ja hier ook! En ik heb al eens Dengue gehad dus vind het toch een beetje eng…

4 likes

Gvd ik heb mijn kampeervakantie vroegtijdig af moeten breken omdat ik ziek ben. Ik voel me al dagen misselijk en krijg amper iets binnen. Heerst er een of ander naar maagvirus ofzo?

On top of that ben ik nu ook nog ongesteld :hot_face:

2 likes

Beterschap en sterkte! :hugs:

2 likes

Dat je bij windows 11 niet meer de kalender te zien krijgt als je rechts onderaan op de datum klinkt :rage:

Echt zooo irritant, ik gebruikte dat echt super vaak voor werk.

10 likes

Hè bah ik kreeg vandaag mail dat ik in de komende 2 weken moet updaten, ik gebruik dat ook heel vaak

2 likes