Waar erger je je aan? #19

Is het niet zo dat dat alleen werkt op je main screen? Op mijn 2e scherm kan ik het ook niet aanklikken

1 like

Ik heb maar 1 scherm en ik kan er niet op klikken!

2 likes

Vergeet U2 niet.

6 likes

De voordeelverpakking wc papier van de Jumbo. Daar zit een hengsel aan waar je dus niks mee kunt want na een paar minuten knapt die los van de verpakking en kan je alsnog niet makkelijk er mee fietsen.

7 likes

Dit had ik vandaag met die actieverpakking van de Lidl

1 like

Noo wat irritant! Ik gebruikte het ook heel vaak. Kunnen we geen klacht oid indienen?

Ik had net een reclameblok bij Instagram die ik niet weg kon klikken, net zo’n timer als bij YouTube.
Pfft ik wil helemaal niet klaar zijn met Instagram.

3 likes

De nieuwe update van samsung ( de 7.0)
Het is zo niet mooi,niet fijn en ik wil dit niet gewoon niet.

2 likes

Ik krijg de nagellak niet fatsoenlijk van mn teennagels af. En het is niet eens speciale nagellak! Gewoon eentje van Essie. En ik gebruik ook remover met aceton, ja dat is slecht maar anders krijg ik het er over 10 jaar nog niet vanaf denk ik.

Ik ben ooit op Lowlands bijna verplettert/vertrapt bij Muse. En dan ben ik ruim bovengemiddeld qua lengte.

En niet door gillende bakvissen maar door mannen die in een soort massale extase waren geraakt door de muziek. Echt alsof ze bezeten waren.

3 likes

Dat als ik ergens op een Instagram/TikTok link klik, ik naar de Appstore wordt gestuurd i.p.v. naar het platform zelf :rage:

13 likes

Omg ja ik word GEK

Ik blijf het herhalen, spotify sucks

En ze pushen AI bands, puur om meer geld te verdienen

Het was al kut, ik ben er nu definitief weg.

1 like

Mijn hemel wat kut. Ik wil ook graag een alternatief gaan zoeken nu.

Tidal! Je kunt evt al je muziek/playlists overzetten. Streamingkwaliteit is beter en ze betalen artiesten het meeste van alle streamingservices

4 likes

Krijgen de artiesten dan wel een substantieel bedrag? Of is het eigenlijk nog steeds kut (want met de bedragen die spotify betaald zou je denk ik 5 keer zoveel kunnen betalen en nog steeds niks overhouden als gemiddelde artiest)

1 like

0,012-0,015 cent per stream, bij spotify is het 0,003-0,005 cent per stream. Het is voor artiesten een redelijk groot verschil. Maar beter is het natuurlijk om gewoon albums te kopen/naar concerten te gaan. Artiesten houden uberhaupt geen reet over aan streaming, vaak omdat labels er ook nog de helft af snoepen.

3 likes

er zitten zoveel vliegen in huis??? ik snap niet waarom :frowning:

2 likes

Is playlists overzetten makkelijk? Hoe werkt dat eigenlijk? Wil graag weg bij Spotify maar dit is het enige waarom ik het telkens niet doe

1 like

Als je daar rechts klikt en dan krijg je de datum te zien vervolgens zie je een driehoekje rechts. Of krijg je dat ook niet? Ik vind Windows 11 ook echt kut