Spotify opzeggen en dan overstappen naar YouTube premium is de move. Heb je én geen ads meer op YouTube (de fucking hemel) en toegang tot YouTube music.
Is €1 duurder dan spotify maar heb je wel veel meer waar voor je geld imo.
Spotify opzeggen en dan overstappen naar YouTube premium is de move. Heb je én geen ads meer op YouTube (de fucking hemel) en toegang tot YouTube music.
Is €1 duurder dan spotify maar heb je wel veel meer waar voor je geld imo.
Nee, alleen settings
Ik heb het zelfs aan IT gevraagd en die hadden ook geen oplossing haha maar ze zeiden dat ik niet de enige was die dit had!
Kan je daar ook je playlists van spotify naar YouTube overzetten?
Haha betrapt!
Ik wil het al maanden doen maar ben te lui geweest
Ik ga het wel echt dit jaar nog doen (denk ik).
Youtube betaalt artiesten wel zeer slecht, 0,001 cent per stream
@kaleidoscope er zijn overzet services, je kunt iig gratis een hoop overzetten (zeker 500 nummers) en voor misschien een euro of 4 alles. Misschien is er ook een gratis service hoor, heb me er niet lang in verdiept.
Ik begin voor nu even opnieuw, vind ik ook wel een leuk avontuur. Kan altijd nog in mijn oude lijsten kijken wat ik mis en wil de algoritmes van Tidal wel eens uitproberen.
Dit doet me denken dat mijn moeder een keer met zo’n voordeelverpakking met dat hengsel aan het zwieren was en het brak en richt in het gezicht van een man knalde
Wow echt goed dat je dit zegt, want ik wil al langer af van Spotify, maar was me niet zo bewust van de alternatieven
Die nieuwe Netflix interface is zo irritant. Door die grote tegels kan ik niet meer lekker snel scannend scrollen maar blijft hij teveel “hangen”. Het voelt alsof het allemaal veel langzamer gaat en ik heb minder opties in beeld dus ik moet voor m’n gevoel overal bewust naar kijken. Dat wil ik toch helemaal niet joh
Mannen die zo’n strakke korte broek dragen ewl.
Oh en ik moest martini halen, heb ik die gewoon bij de zelfscan laten staan en niet in mn tas gedaan pff
Even bellen naar de supermarkt, uitleggen en vragen of er nog iets aan te doen is. Als de supermarkt een klanten pas heeft kun je sowieso de aankopen/kassabon terug zien in de app
Ik ga morgen 8:30 yoga doen in mijn hostel en ik voel gewoon woede door mijn hele lichaam omdat ik zo vroeg op moet. Rustige ochtendjes zijn juist mijn favoriete moment van de dag.
lekker afzeggen
Dat als ik iets in m’n hoofd heb, ik het ook meteen NU wil. Ik ga meteen over in actiemodus, en kan dan echt niet chillen. Alles moet per direct en dat is vrij irritant voor m’n omgeving
Dat ik zo ontzettend veel stress krijg van keuzes maken de laatste jaren. Ik word er zelfs ziek van.
Mijn medicatie is niet leverbaar en ik lees op Farmanco dat ze het pas over 12 weken weer verwachten het alternatief wat ik had gekregen ging ik niet zo lekker op
Vandaag de apotheek maar bellen om te overleggen…
het zoontje van mijn vriend kwam vannacht bij ons in bed en daardoor had ik bijna plek meer om te liggen en mijn vriend was aan het snurken
toen ben ik maar op de bank gaan liggen maar beneden was geen ventilator dus heb alsnog ruk geslapen gvd
ik overweeg een extra bed te gaan aanschaffen
Hij doet het bij mij sinds vandaag weer
Ahahaha ik ga stuk ‘inspired by your listenings on saturday night’
Ik ben in de auto gaan slapen 🥹