Mijn huurbaas wil mijn borg niet teruggeven omdat er een beschadiging op het aanrechtblad zit en ze van mening is dat hij helemaal vervangen moet worden. Die beschadiging waar ze het over heeft zat er al toen ik er in kwam, staat zelfs op papier. Volgens mij is het gewoon afgeschreven en willen ze het op deze manier bekostigen. Ik wil het gewoon afronden. Verhuizen is al vermoeiend genoeg.
Rechtsbijstandsverzekering?
Maar als je zelf al bewijs hebt dat het er al zat. Heeft ze geen poot om op te staan.
Dit klinkt idd echt alsof de advocaat een medisch dossier wil opbouwen om potentieel meer schadevergoeding te kunnen eisen.
Het is echt schandalig wat voor praktijken er in deze wereld spelen soms.
Die advocaat moet jou ontlasten en niet belasten. Uiteraard moet er medisch gezien zorgvuldig met jouw zaak omgegaan worden en niet te vroeg finaal afgewikkeld, als het toekomstplaatje misschien nog niet duidelijk is, maar jij hebt de regie in dit hele verhaal.
Er is tegenwoordig een keurmerk voor belangenbehartigers in de letselschade. Als je googled kun je wel een register vinden. Je kunt altijd een second opinion vragen en zou dan iig kijken naar iemand die dat keurmerk heeft. (Hoewel dat helaas ook niet altijd alles zegt)
Rot dit. Je wil je hier eigenlijk helemaal niet druk om hoeven maken
Ik zou hier inderdaad ook even gaan voor de lange adem want je hebt bewijs dat het niet door jou komt. En wat al is gezegd er iemand opzetten die je kan helpen om je geld terug te krijgen. Denk dat je huurbaas hoopt dat je het erbij laat zitten, maar niet doen dus.
Ik was twee weken geleden ongesteld en nu WEER? Waar heb ik dit aan verdiend
Kom er net achter dat mijn legging ontzettend doorschijnend is. Sorry mensen!
Vandaag op het werk uit mân vrij nieuwe broek gescheurd die niet eens te strak is
Moet je nog huur betalen? Dan kun je alvast je borg daarop inhouden! Mag eigenlijk niet maar je borg ten onrechte niet teruggeven mag ook niet dus ja
Nee heb mân laatste huur betaald. Heb een mail gestuurd dat ik het er niet mee eens ben en ze gaan contact opnemen met de eigenaar van het huis dus hopelijk komt het goedđ€
@Whitecactus ik heb geen rechtsbijstandverzekering, misschien toch tijd om er een aan te schaffen
Kan je alleen voor dit geschil geen aanspraak op maken omdat het er al was voor je rechtsbijstand had
Ik ging uit eten met mijn vriend en had ruim op tijd gereserveerd (ik vind dan dat je een goede plek moet krijgen) ik kon specifiek kiezen voor het overdekte gedeelte van het terras.
Komen we daar aan mogen we kiezen tussen 2 tafels: 1 in de serre en de ander was op het overdekte terras maar die tafel stond tegen een enorme pilaar aan waardoor je naast elkaar moest zitten en verder dan samen op die paal keek.
Ja ik ben dan echt not amused, maar mijn vriend en die ober gaven me echt het idee dat ik een enorm zeikwijf ben. Maar sorry ik reserveer voor een tafel op het terras buiten dus nee ik ga niet in je serre zitten en ik hoef ook geen uitzicht op een pilaar. Geef die tafel maar aan mensen die niet gereserveerd hebben
Maar waren er wel nog andere tafels vrij? Anders vind ik het ook echt vreemd.
Als je reserveert vind ik het ook echt gek dat je dan niet gewoon uit alle beschikbare tafels kunt kiezen. Ik ging laatst ook uit eten, gereserveerd ook. Overal lege plekken op het terras, maar we kregen een tafel naast het raam toegewezen. Gezellig samen met 580 spinnen die aan dat raam hingen. Nou echt niet dus. Dan ben ik maar een zeikerd.
Je had groot gelijk!
Hoe is dat opgelost?
Helemaal eens dat je een betere plek hoort te krijgen, alleen of je op tijd reserveert of één dag vooraf maakt voor een restaurant denk ik niet uit, want die plannen dat vaak op de dag zelf. Verder echt lomp ben benieuwd of je een andere tafel hebt gekregen?
Ik was vanochtend aan het hardlopen. Ik liep netjes links op het fietspad. Een man kwam me tegemoet en hij liep aan dezelfde kant.
Ik rende stug door, want ik liep aan de goede kant. Maar dat dacht hij dus ook. No way dat ik aan de kant ging. Toen renden we bijna gewoon op elkaar. Hij stapte net op tijd opzij en zei âverkeerde kant he!â Mijn geweldige comeback was âNee, jij!â
Met zân achterlijke gele kousen en smalle zonnebrilletje, flikker op.
Dat ik best veel te doen heb op werk vandaag, maar al 2 uur naar mijn scherm zit staren en er niks uit mijn handen komt.
Hahahahaha heerlijk dit
Ja tot nu blijkt dat die regel van deze forummer gewoon niet blijkt te bestaan en zij in deze dus net zoân dickhead was als de ander door stug door te lopen