Waar erger je je aan? #19

Dit meen je niet serieus toch?

2 likes

Waarom niet?

1 like

Had de post niet gelezen dat dit ging om een vakantie en er dus geen andere optie was. Dacht dat dit ook ging om een thuissituatie en hoop toch dat je dan andere mogelijkheden hebt dan van ellende in je auto gaan liggen.

1 like

Hier gaat t wel vaker mis* en juist bij zulke vrij botte reacties. Opvallend wel.

*op dit forum, niet per sé bij jou

9 likes

Ik heb in februari mijn smartwatch omgehouden in een sauna, had er simpelweg niet over nagedacht dat die hoge temperatuur niet goed is voor elektronica. Hij had daarna een paar dagen kuren, maar deed het nu toch een paar maanden weer goed. Maar gisteren is hij weer gestopt met werken, ik krijg hem nu enkel aan, maar kan er niks mee, en hij valt direct weer uit. Ik heb hem al gereset en gegoogled naar oplossingen, maar helaas lijkt het toch einde verhaal te zijn. En ik erger me zo aan zo’n domme fout van mezelf dat ik dit ding kapot heb gemaakt en nu een nieuwe moet kopen. Geen idee of dit nog steeds door de sauna komt, maar tip: doe je smartwatch af :’)

1 like

Veel smartwatch-bedrijven zijn vrij coulant. De zou eventueel contact met hen op kunnen nemen om te kijken wat de mogelijkheden zijn.

5 likes

Zou ik ook doen, zeker omdat het ook maanden later is. Die dingen gaan sowieso snel stuk dus of het nou echt die sauna is geweest weet je ook niet meer zeker

6 likes

Ik zou een extra ventilator aanschaffen, goedkoper en wat minder gedoe denk ik.

3 likes

ja toch ook een extra bed want ik heb al de hele dag rugpijn
op de bank slapen kan mijn oude lijf niet meer aan

2 likes

Waarom hebben vrouwen het ineens over hun winter als ze eigenlijk willen zeggen dat ze ongesteld zijn?

1 like

Huh dit is de eerste keer dat ik dit lees haha

7 likes

Misschien zit ik in een hoekje met iets te veel mensen die een cursus systemisch werken hebben gedaan en cacao drinken om hun hart te openen, maar ik word echt ZO MOE van dit taalgebruik. Zeg gewoon dat je ongesteld bent.

9 likes

Ik las pas het boek De Cyclus Strategie en daarin werd inderdaad gesproken over je cyclus als 4 seizoenen, waarbij de winter je menstruatieperiode is. Ik kende het ook niet zo, dus of het boek is super populair of het is een bekender begrip dan ik dacht haha.

6 likes

Hm, dat kan ik nog wel proberen. Ik heb hem wel al drie jaar, dus had nog wel naar garantie gekeken maar dat is twee jaar. Maar who knows.

2 likes

ja hier ken ik het ook van

2 likes

Volgens mij is dit boek wel heel populair, dus zou me niks verbazen als het daar vandaan komt.

2 likes

Jaaaa en dat boek is ook weer in meerdere podcasts besproken, dus als je daar een beetje in zit is dit niks nieuws.

Niks mis met een beetje rebranding voor de vrouwelijkecyclus.

5 likes

Mensen die ostentatief zuchten en daarmee de hele ruimte vullen met hun slechte humeur in de hoop dat iemand vraagt wat er aan de hand is. AAARGH

11 likes

Dan zitten ze in hun winter

16 likes

Herfst toch.

6 likes