Waar erger je je aan? #19

Lollige nieuwjaarswensen. “Mag het nog hihaho nou we doen het maar he!!!”
Ik hecht er gewoon totaal geen waarde aan denk ik. Ik ben vandaag op werk ook iedereen voorbij gelopen zonder de beste wensen te zeggen. Met al mijn collega’s heb ik eind januari iedereen een keer gehad.

Klink echt als een soort nieuwjaars grinch

5 likes

Ik heb vorige week mijn hand verbrand. De schade valt wel mee en alles geneest. Maar nu jeukt mijn pink zo erg. Wil er het liefst aan krabben

3 likes

dat mensen het op social media nog steeds hebben over de kleuren van die tering lelijke jurk 10 jaar geleden

7 likes

Het heeft zelfs een Wikipedia pagina

Overigens zit de man achter deze foto in de gevangenis. Voor poging tot moord op zijn vrouw

8 likes

Die yoghurt-framboos is inderdaad heel goed! Cheesecake ook :yum:

3 likes

Ik wou grommelen dat dit nooit al 10 jaar oud kan zijn maar toen bedacht ik me dat over drie maanden we al kunnen zeggen dat corona vijf jaar geleden begon :dotted_line_face:

7 likes

Bedenk me door dit bericht dat geen van mijn collega’s (okee, eentje die een beetje vertwijfeld in het algemeen riep: Nouja, de beste wensen he) met nieuwjaarswensen gekomen is.

Love it!

4 likes

Ik denk dat ik zo zelf maar m’n galblaas eruit ruk.

Nacht nummer 3 op de bank door die pleuris galsteenaanvallen.

Oef dat is echt rot, die heb ik ook gehad. Sterkte, hopelijk is het weg nu. Is er al een operatie gepland bij jou? Ik ben 5 jaar geleden helper en heb gelukkig nooit meer die aanvallen gehad.

1 like

Jij doet het inderdaad veel beter. Als je nu nog de kip laat staan ben je helemaal perfect en kan niemand ooit nog iets op je aan te merken hebben.

32 likes

Trek het je niet zo aan en rij nog een rondje in je Lada.

6 likes

Live a little

3 likes

Ik probeer zonder te overdrijven al weken een bankrekening op te zeggen en er is elke keer iets. Eerst moest ik ook de creditcard opzeggen (10 werkdagen verwerkingstijd), daarna had de bank storing en nu moet ik maximaal 9 werkdagen wachten voordat een reservering is verwerkt? Het is bijna makkelijker om een bank op te richten dan je rekening bij de ING op te zeggen :smiling_face_with_tear:

3 likes

Regel 1: laat je nooit opnaaien door boomers.

5 likes

Toch toppie dat ze naast het vliegen niet ook nog benzine rijden

5 likes

Ik ben weer te laat he

18 likes

Hahah je hebt echt niks gemist hoor. Gewoon een rant over dat mensen in de omgeving continu lopen op te scheppen dat ze een elektrisch auto hebben en dat de kleinkinderen hun dankbaar zijn. Terwijl ze wel vliegen etc.
En poster een benzine auto heeft, maar nooit vliegt, maar beperkt vlees eet etc.

2 likes

Het was weer een leuke humble brag

6 likes

Heel account verwijderen om dit?

20 likes

Haha jeetje dat is lekker extreem na een beetje hybride tegengas.

10 likes