Het ergste vind ik als iemand achter je loopt te drukken en seinen, terwijl je ook niet harder kan door dat er een auto voor je rijd
Haha het liefst met de claxon er nog bij
Hier in de wijk is in ik denk 2015 een weg van 70 naar 50 gegaan en het komt nog wekelijks voor dat mensen lopen te drukken want ze willen 70 rijden. Laatst zelfs iemand die 7 vingers op hield, ja mooi man, kalmeer een beetje
ik bestelde een espresso met koude melk maar kreeg een espresso maar karamel siroop. En ik snap helemaal waar dat mis is gegaan maar het is echt heel goor.
“Koude melk” met limburgs accent klinkt bijna hetzelfde als “karamel”
ja dat is dus echt zo ik hoor het mezelf ook echt zeggen ‘met kouwemalk’
Sjouwen met onhandige spullen
Woest kan ik ervan worden he
Printers.
Moet 1 verzendlabel printen, uur mee bezig geweest omdat die witte bladzijden bleef geven en deed alsof die echt aan het printen was.
Net toen ik wilde opgeven na zoveelste reiniging deed ie het.
@Karl_Lagerfeld @TantePollewop tot zover heb ik mijn dag niet echt, maar deze ergernis en comment hebben mij in ieder geval een lach bezorgd, thanks! (ook al zou ik een espresso met karamel ook zeker ergerlijk vinden)
Ja ik voel je frustratie helemaal. Heb daar 2 jaar lang elke week moeten rijden. Was meer aan het zigzaggen dan echt rijden.
Ik ben na oud en nieuw met concealer op in slaap gevallen (was vergeten dat ik t op had en mn gezicht niet goed schoongemaakt). Nu heb ik al twee dagen zon last van mn ogen. Ze zijn niet ontstoken ofzo maar oogdruppels doen niks tegen de pijn. Altijd hetzelfde gezeik.
Ik wil macarons van Tout. Maar ze zijn zo duur. En m’n lievelings is tijdelijk niet leverbaar. Zucht.
Haha karnemelk was dan ook nog een optie geweest. Dus valt weer mee.
Ik heb als barista een keer karnemelk opgeschuimd voor een gast omdat ik echt drie keer vroeg bedoel je karnemelk en hij het steeds bevestigde. Bedoelde hij havermelk en echt elke keer als hij aan de kassa stond had hij zulke versprekingen en hij bestelde 9/10x voor een hele groep. Dus je kon ook niet uitgaan van een vaste bestelling
Hahaha een karnemelk cappu ipv een havercappu zou mij wel even genezen van koffie.
Schuimt dat een beetje, karnemelk?
Als je hard genoeg je best doet komt er wat schuim maar zeker niet op normaal melkniveau maar ja dat heb je ook al met halfvolle melk vs volle melk. Dus vergelijkbaar met dat maar dan nog iets extremer
Ooh dat zijn de lekkerste. Welke is je favoriet?
Dankje, ik dacht dat het door de zuren helemaal niks deed maar gewoon stug door doen dus
Dat kan trouwens niet gesmaakt hebben haha
Dat alles altijd maar leuk moet zijn.
Ik had een gesprek met iemand over dat ik klussen in huis echt heel stom vind.
En dan krijg ik: ja, maar dat moet je niet zeggen. Je moet gewoon je mindset veranderen en bedenken dat je huis dan heel mooi is, en dan zie je dat je het ineens wel leuk vindt.
Even magisch je mindset veranderen en dan is alles leuk! Nooit meer ergens tegenop zien! Sommige dingen zijn gewoon stom, klaar.
Ja ik vind het ook fijn als m’n wc schoon is, maar de plee poetsen is ook niet perse leuk.