Ik heb volgens mij wel vaker gepost dat ik zenuwschade aan mijn been heb door een hondenbeet. Deze zaak loopt al een jaar omdat pas na 1,5 jaar de restschade bekend is. Ik heb een letselschade-advocaat gekregen. Opzich top, want die heeft me wel echt goed geholpen met alles vergoed krijgen van de verzekering van de hondeneigenaar, maar ik word inmiddels echt helemaal gek.
Ik ben bij de fysiotherapeut geweest en heb oefeningen gekregen voor thuis. Maar dan krijg ik mailtjes van die advocaat met: “Ik zou wel echt oefeningen doen bij de fysio hoor. Daar moet je echt afspraken voor inplannen.” Het enige wat ik dus hoef te doen is mijn tenen omhoog proberen te trekken een paar keer per dag, ik denk dat dat me nog wel zelfstandig lukt. En hetzelfde met de plastisch chirurg. Die heeft vorig jaar gezegd: als er geen verbetering meer in zit, kunnen we alleen nog opereren. Als je dat wil mag je terugkomen. Ik wil niet opereren, want de kans op nevenschade vind ik te groot. En die advocaat blijft maar zeggen: “Maak een afspraak met de plastisch chirurg.” En als ik dan mail dat ik dan wel ga bellen voor overleg, krijg ik: “Ik zou toch echt aanraden om een afspraak te maken. Ik hoor graag wanneer deze ingepland is.” JA NIET DUS!! Er zijn hartstikke lange wachtlijsten in ziekenhuizen en die mensen zijn super druk en ik heb geen vragen. Ik heb zelf een paar jaar op de neurologie gewerkt, ik weet alle opties wel en ik wil geen ingreep. Maar dat durf ik dan ook weer niet echt te mailen, want dan klink ik weer als een standaard zorgmedewerker die alles beter weet.