Volgens mij ben ik opgelicht door een schilderbedrijf dat ik via Werkspot heb ingeschakeld en ik voel me zó stom en dom erdoor. Ik heb al meer dan €1000 aanbetaald (er kwam meerdere keren wat bij, ook een signaal natuurlijk) en hij zou morgen langskomen maar eerder vandaag zei hij dat dat waarschijnlijk niet ging lukken en nu krijg ik 0 reactie meer. Ik voel me echt stom want ik had al eerder mijn vraagtekens maar hij was me ook heel erg aan het victim blamen toen ik wat vragen stelde over extra kosten etc. Misschien vergis ik me en komt het gewoon goed maar ik heb er geen goed gevoel bij.
Dit soort bedrijven zijn ook wel notoir slecht in communicatie. Gebaseerd op mijn eigen ervaringen (nauwelijks reageren en dan wel opeens onaangekondigd langskomen etc) is er nog hoop!
Ik hoop ook dat het goed komt, maar al zoveel moeten aanbetalen lijkt me ook geen heel goed teken…
Heel vervelend maar ik vrees ook dat dit niet pluis is. Heb meerdere klussen door mensen van werkspot laten doen en betaal altijd achteraf na de klus. Iedereen met wie ik heb gewerkt stelde dit zelf ook gewoon voor.
Dat alle herfstmeuk alweer in de winkels komt te liggen en dat iedereen dus weer opeens alles moet kopen want omggg oranje en pompoen vorm, een kaars, een schaal, een dekentje, een dienblad etc. Alsof alle items die in de voorgaande jaren al aangeschaft zijn nog niet genoeg is en er alleen maar meer meer meer gekocht moet worden
Ik snap ook niet waar mensen de zin vandaan halen om hun huis elk seizoen anders te versieren/decoreren. Ik vind het voor kerst nog leuk maar daar houdt het ook op
Ja maar ook: waar laat je het allemaal? Heb je een hele berging georganiseerd op seizoen ofzo? Een soort mini action in huis
Ik wil een afspraak maken bij de huisarts en je kunt binnen een bepaalde tijd daarvoor bellen, ik belde vandaag 10 minuten na die begintijd en toen zei het bandje “alle plaatsen in de wachtrij en voor de terugbelverzoeken zitten vol, probeer het de eerstvolgende werkdag weer.” 🫠
ik heb hetzelfde met servies en tafeldingen
heb afgelopen jaar bij overlijden van mn moeder het kerst-tafelkleed, de paas-broodmand etc. gekregen en ik ga 100% vergeten dat dat iets is wat ik tegen die tijd van zolder moet halen ![]()
kan het net zo goed gelijk weggooien maar ja memories
–
tevens ergernis: het is koud op kantoor en ik had een vestje mee maar die stinkt blijkbaar naar zweet want lang niet aangehad dus nu zit ik in mn tshirt te kleumen
Help ik zit in een pechspiraal, de sloebers zijn niet komen opdagen want ik pakte de telefoon niet op. Ja jongens mijn simkaart is geblokkeerd
Ik zat niet zomaar een half uur lang voor het raam te wachten ![]()
Zo meteen poging twee ![]()
Ik val nog wel eens voor halloweenmeuk, maar ik gebruik mn pompoen mokken het hele jaar door. Voor alle andere seizoensmeuk ben ik niet gevoelig, maar het gothic tienermeisje in mij is nooit helemaal verdwenen.
Nou maar hopen dat waar je last van hebt ook echt kan wachten tot de volgende werkdag. Wat een gedoe.
Ja dat sowieso hoor! Ze hebben een keuzemenu en optie 1 is medische spoed dus als er echt iets is kies je daar gewoon voor, al denk ik dat er op een gegeven moment ook mensen gewoon voor optie 1 kiezen omdat ze geen zin hebben om het morgen weer te gaan proberen.
Ik vind het echt misleiding dat er dan op thuisbezorgd staat 25-40 minuten en zodra je besteld hebt ‘bedankt. Je bestelling is er over 3739393303 minuten’. ![]()
![]()
25-30 minuten is het gemiddelde. Als een thuisbezorgd bestelling binnenkomt kan het restaurant 3 keuzes maken, bijv 20 30 en 40 minuten. Meestal klikken ze op de langste tijd, want als het dan eerder komt ben jij blij
Nou, dit duurde uiteindelijk 2 uur. Er staan ook veel hogere bezorgtijden in de rest van de lijst dus dan hadden ze dat maar aan moeten klikken.
Ze krijgen drie opties dus je kan niet hoger kiezen dan dat er staat. Wel vervelend zeg!
Dat klopt niet want ik heb vaak genoeg gehad dat er direct 55 minuten stond. Tevens kunnen ze er ook altijd direct minuten opgooien en de tijd aanpassen.
Dat was iig zo bij het restaurant waar ik heb gewerkt!
Oh, bij de restaurants waar ik heb gewerkt klopt het wel zoals ik zeg. Misschien dat het dan anders is geworden!
Mijn bank is overgenomen door een duurzamere bank en dat vind ik helemaal fantastisch maar transacties gaan nu ook ineens met een linksdraaiend bij maanlicht gezaaid geitenwollensok tempo. Minder leuk