Waar erger je je aan? #19

Dit klinkt idd echt alsof de advocaat een medisch dossier wil opbouwen om potentieel meer schadevergoeding te kunnen eisen.
Het is echt schandalig wat voor praktijken er in deze wereld spelen soms.
Die advocaat moet jou ontlasten en niet belasten. Uiteraard moet er medisch gezien zorgvuldig met jouw zaak omgegaan worden en niet te vroeg finaal afgewikkeld, als het toekomstplaatje misschien nog niet duidelijk is, maar jij hebt de regie in dit hele verhaal.
Er is tegenwoordig een keurmerk voor belangenbehartigers in de letselschade. Als je googled kun je wel een register vinden. Je kunt altijd een second opinion vragen en zou dan iig kijken naar iemand die dat keurmerk heeft. (Hoewel dat helaas ook niet altijd alles zegt)

Rot dit. Je wil je hier eigenlijk helemaal niet druk om hoeven maken :frowning:

3 likes

Ik zou hier inderdaad ook even gaan voor de lange adem want je hebt bewijs dat het niet door jou komt. En wat al is gezegd er iemand opzetten die je kan helpen om je geld terug te krijgen. Denk dat je huurbaas hoopt dat je het erbij laat zitten, maar niet doen dus.

3 likes

Ik was twee weken geleden ongesteld en nu WEER? Waar heb ik dit aan verdiend

Kom er net achter dat mijn legging ontzettend doorschijnend is. Sorry mensen!

4 likes

Vandaag op het werk uit m’n vrij nieuwe broek gescheurd die niet eens te strak is :exploding_head:

Moet je nog huur betalen? Dan kun je alvast je borg daarop inhouden! Mag eigenlijk niet maar je borg ten onrechte niet teruggeven mag ook niet dus ja

Nee heb m’n laatste huur betaald. Heb een mail gestuurd dat ik het er niet mee eens ben en ze gaan contact opnemen met de eigenaar van het huis dus hopelijk komt het goed🤞
@Whitecactus ik heb geen rechtsbijstandverzekering, misschien toch tijd om er een aan te schaffen

Kan je alleen voor dit geschil geen aanspraak op maken omdat het er al was voor je rechtsbijstand had

6 likes

Ik ging uit eten met mijn vriend en had ruim op tijd gereserveerd (ik vind dan dat je een goede plek moet krijgen) ik kon specifiek kiezen voor het overdekte gedeelte van het terras.

Komen we daar aan mogen we kiezen tussen 2 tafels: 1 in de serre en de ander was op het overdekte terras maar die tafel stond tegen een enorme pilaar aan waardoor je naast elkaar moest zitten en verder dan samen op die paal keek.

Ja ik ben dan echt not amused, maar mijn vriend en die ober gaven me echt het idee dat ik een enorm zeikwijf ben. Maar sorry ik reserveer voor een tafel op het terras buiten dus nee ik ga niet in je serre zitten en ik hoef ook geen uitzicht op een pilaar. Geef die tafel maar aan mensen die niet gereserveerd hebben

33 likes

Maar waren er wel nog andere tafels vrij? Anders vind ik het ook echt vreemd.

Als je reserveert vind ik het ook echt gek dat je dan niet gewoon uit alle beschikbare tafels kunt kiezen. Ik ging laatst ook uit eten, gereserveerd ook. Overal lege plekken op het terras, maar we kregen een tafel naast het raam toegewezen. Gezellig samen met 580 spinnen die aan dat raam hingen. Nou echt niet dus. Dan ben ik maar een zeikerd.

3 likes

Je had groot gelijk!

3 likes

Hoe is dat opgelost?

1 like

Helemaal eens dat je een betere plek hoort te krijgen, alleen of je op tijd reserveert of één dag vooraf maakt voor een restaurant denk ik niet uit, want die plannen dat vaak op de dag zelf. Verder echt lomp :smiling_face_with_tear: ben benieuwd of je een andere tafel hebt gekregen?

1 like

Ik was vanochtend aan het hardlopen. Ik liep netjes links op het fietspad. Een man kwam me tegemoet en hij liep aan dezelfde kant.
Ik rende stug door, want ik liep aan de goede kant. Maar dat dacht hij dus ook. No way dat ik aan de kant ging. Toen renden we bijna gewoon op elkaar. Hij stapte net op tijd opzij en zei “verkeerde kant he!” Mijn geweldige comeback was “Nee, jij!”

Met z’n achterlijke gele kousen en smalle zonnebrilletje, flikker op.

26 likes

Dat ik best veel te doen heb op werk vandaag, maar al 2 uur naar mijn scherm zit staren en er niks uit mijn handen komt.

2 likes

Hahahahaha heerlijk dit

4 likes

Ja tot nu blijkt dat die regel van deze forummer gewoon niet blijkt te bestaan en zij in deze dus net zo’n dickhead was als de ander door stug door te lopen

15 likes

Mij is altijd geleerd als je op de weg loopt/rent om dat tegen het verkeer in te doen, zodat je niet schrikt en je op tijd aan de kant kunt gaan als het nodig is. Dan zat de forummer dus goed en onze kanariegele vriend niet

11 likes

Even het persoonlijke vragen topic lezen!

1 like